Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciek pod zbiornikiem płynu chłodniczego


ofikruszon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam jakiś mały Wyciek pod zbiornikiem płynu chłodniczego co to moze być? dodam że wydaje mi się lekko płynu ubyło poniżej daje zdjęcia:(

Nie znam się za bardzo czy mogę z tym jeździć? do mechanika dopiero na piątek da rady. Co to moze mniej więcej być? Bardzo mnie to niepokoi 

 

20170402_223132.jpg

20170402_223138.jpg

Zawartość dodana 7 minutes later

silnik 2.0 tdi bpw 140 km 8v

Screenshot_20170403-004656.png

Screenshot_20170403-005224.png

Screenshot_20170403-005238.png

Edytowane przez ofikruszon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to za duze cisnienie w obegu chlodzenia. powyzej zdaje sie 1,5bara otwiera sie zawor upuszczajacy

do sprawdzenia korek zbiorniczka - malo prawdopodobne, zobacz czy ubywa przez zawor upustowy pod zbiorniczkiem palcem wymacasz, czy ktorys z wezy moze nie puszcza

kolejno chlodniczka egr (trzeba zrobic obejcie z rurki i weze polaczyc dochodzace do chlodniczki),

kolejnym etapem jak nic nie pomoze to uszczelka pod glowica/ glowica.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, moniuh napisał:

Generalnie to za duze cisnienie w obegu chlodzenia. powyzej zdaje sie 1,5bara otwiera sie zawor upuszczajacy

do sprawdzenia korek zbiorniczka - malo prawdopodobne, zobacz czy ubywa przez zawor upustowy pod zbiorniczkiem palcem wymacasz, czy ktorys z wezy moze nie puszcza

kolejno chlodniczka egr (trzeba zrobic obejcie z rurki i weze polaczyc dochodzace do chlodniczki),

kolejnym etapem jak nic nie pomoze to uszczelka pod glowica/ glowica.

 

 

Bo chodzi o to że wczoraj trochę mu dałem po garach i zaglądam pod maskę a tam takie coś.  Można z tym jeździć? 

Zawartość dodana 42 minutes later