Lapkos Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Witam. Po krótce historia wygląda tak: - jesień 2016 wymiana oryginalnej pompy wspomagania na zamiennik mayle - zregenerowane przewody od pompy do magla - pompa lekko hałasowała wspomaganie bez zarzutu - zimą pojawia się problem mianowicie z rana na zimnym silniku brak wspomagania... dopiero po skręceniu na siłe kiery w lewo w prawo wspomaganie odpalało się i działało już do końca dnia - 3 tygodnie temu wymieniona pompa na oryginał oraz przewód magiel->pompa na oryginał bo przekonywał mnie ten regenerowany ... ciśnienie na zimno i na ciepło w normie, przepłukany układ i zalany płyn G004000M2 (syntetyk) bo dedykowany G00200(minerał) już nie jest produkowany i "na tym ma jeździć" tak powiedzieli - pompa działa fajnie cichutko i gładko jednak pozostał problem wspomagania na zimnym silniku... znowu kiedy odpalam auto z rana muszę skręcić na siłę w lewo .. skręcić na siłę w prawo .... wspomaganie się pojawia i jest tak do końca dnia... rano sytuacja się powtarza - oddałem znowu auto do warsztatu .. pompa sprawdzona -> ciśnienie dobre.. Panowie uważają że to maglownica mimo że jest sucha ... a ja jakoś im nie wierzę i uważam że to jednak kwestia płynu mimo że oni "leją G004000M2 do innych aut i wszystko działa dobrze" Prosze poradźcie coś bo inne naprawy i ta pochłonęły mnie już trochę klopsu i nie chcę chybić z diagnozą .... Pozdrawiam
DaveLove Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Zmieniłem płyn u siebie również na ori syntetyk o oznaczeniu G004000M2, jednak u mnie wszystko na plus. Kiera chodzi lżej i do tej pory nie odnotowałem żadnych problemów (wymiana jakieś 4 miesiące temu). Może to niekoniecznie wina płynu.
Lapkos Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2017 hmmm no nie wykluczam że to może być faktycznie ten magiel ale czekam aż może odezwie się ktoś kto miał taki problem
wesz82 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Kiedys na tym forum gosc mial to samo z rana brak wspomagania ale on mial brak wspomaganie w 1 strone. Oddal magiel do regeneracji i po sprawie. Okazalo sie ze zawor co odpowiada za przekierunkowanie cisnienia zdechl. Jak pada waz tzn jego wew czesc rozwarstwia sie przez co blokuje cisnienie to wtedy wspomaganie slabnie.
soul87 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 sprobuj jeszcze wymienic srube z zaworkiem jednokierunkowym na maglu
Lapkos Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2017 moglibyscie wskazać mi tą śrubę na jakimś poglądowym zdjęciu ? z góry dzięki Zawartość dodana 5 minutes later to o to chodzi : ) ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się