ispee Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 danu44 spalanie w opisie Twojego użytkownika jest rozumiane jako spalanie w trasie ..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 danu44 spalanie w opisie Twojego użytkownika jest rozumiane jako spalanie w trasie ..? Posluchaj, nie jestem az tak drobiazgowa jak inni koledzy. Ktorzy pisza ze np. na 100 kilometrow 6.75...itd. Generalnie w lecie na autostradzie A4 (trasa) Katowice-Krakow bo tam jezdze najwiecej, przy szybkosci 140-150 autko pali mi ok. 6L. Jak doloze do tego troche jazdy po miescie to wychodzi na ok. 7L. No i to wszystko. Wiadomo ze zima rzadzi sie swoimi prawami. Tego roku nie ma tak tragicznie. Brak sniegu i mrozu. Ale np. w ubieglym roku jak zima byla mocniejsza to gdybym chciala liczyc to musialabym dodac po litrze wiecej. Tak wiec 7-8 do 8,5 litra na 100 kilometrow. Oczywiscie auto to automat wiec nie jest tak zle. No i oczywiscie staram sie jezdzic oszczednie. Poniewaz auto jest duzo w trasie wiec nie zakladam ze zatra mi sie kierowniczki w turbo. Dlatego nie musze az tak mocno naciskac gaz przy rozpedzaniu auta. Oczywiscie, zeby wyprzedzic pytanie... nie jezdze PSJ... Ale wszystko z rozsadkiem. Gdzies na forum przeczytalam ze jeden z kolegow jak rozpedza auto to obrotomierz dochodzi do 4000 obrotow w AFN... :gwizdanie: No i oczywisce uwazam ze czy to 6 czy 8 litrow to i tak jest super. Gorzej jesli ktorys z naszych diesli zaczyna palic 10-11 litrow. A juz takie watki na forum czytalam. Pozdrawiam i zycze jak najmniejszego zuzycia paliwa. Cena na Shellu 1L po 6 zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taurus8 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 ceramizer to lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ispee Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Oj Dana ... Mi w 3mieście 10 wciąga noskiem i to tak że nawet mu brewka nie tyknie... Ale swoją drogą dziwne te spalania bo w trasie jadąc 130-140 weźmie koło 7. Moge zrobić spalanie 5L ale to trasa z prędkościami rzędu 80-90km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 ceramizer to lipa No nie mow... dlaczego. Masz jakies doswiadczenia z Ceramizerem? Zobacz ten filmik. Moze nie znasz tego autka, ale ja na takim uczylam sie jezdzic. Super fura... I zobacz jak daje czadu bez oleju, tylko na Ceramizerze... No i co...? Pozdrawiam... :> ps. do ispee... Artur, a to dziwne, bo normalnie w 8L powinien sie miescic. Gdzies ostatnio widzialam u jednego naszego forumowicza w opisie, ze w trasie 4L a w miescie 5.8L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 w tym teście brakowało jednego bardzo ważnego sprawdzianu, kręcenia bączków(dwójka i kita na trawie-kto nie próbował polecam) bo wtedy dopiero wyszło by czy panewki nie spuchną, od razu potem zgaszenie silnika i próba ponownego zapłonu :> jak spuchną wał się za kleszy i nawet nie drgnie, jak ostygnie zapali i można prosto jechać na remont kapitalny silnika :> może jako dodatek do oleju ten ceramicznej sprawdzi się w trupku(sam lałem doktora do silnika z uwalonymi panewkami i 5tys km wytrzymał silnik aż panewka zaczęła się kręcić na wale i pękł wał), bo w zdrowym silniku sens lania tego czegoś żaden, jak ktoś szuka oszczedności by mniejsze straty były na elementach trących w silniku a tym samym chce zmniejszyć spalanie niech zaleje lepszy gatunkowo olej, na samym ceramizerze bez oleju nie ma prawa silnik jeździć, olej prócz smarowania czyli robienia film olejowego chłodzi trący metal o metach, temperatura w niektórych miejscach przekracza 150C, po prostu olej w silniku pełni też role schładzania silnika podobnie jak płyn chłodzenia, i jak temp oleju na styku metal metal jest za wysoka zostaje przerwany film olejowy i pupa blada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasam Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Ciekawe na czym wszyscy przeciwnicy ceramizera smażą jajka?? Gdyby nie istniały dowody na przewagę patelni z powłoką teflonową to pewnie wszyscy mieli by patenie po babci... Jeśli jazda samochodem bez oleju nie jest dowodem na wytwarzanie się pomiędzy współpracującymi elementami, cienkiej warstwy o niskim współczynniku tarcia to co jest? W co uwierzą Ci państwo? Ceramizer leje się po to aby wytworzyć pomiędzy współpracującymi elementami powłokę metalowo ceramiczną, a nie po to aby zrezygnować z oleju, co niektórzy podnoszą jako kontrargument. Wlałem sobie ten środek i nie żałuję. Mało tego, nie uważam nawet abym wyrzucił te pieniądze w błoto Nie będę śmiał się też z tych którzy leją do swoich kilkunastoletnich aut fulsyntetyk lub najtańszy olej mineralny. Kwestia kultury osobistej i przekonania. Myślę jednak, że skoro da się usmażyć jajko bez oleju, to może i wlanie ceramizera (nie mylić z zagęszczaczami oleju typu motordoctor) ma jakiś sens pozdrawiam wszystkich za i przeciw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 OT wszyscy mieli by patenie po babci... Ceramizer to nie teflonizer :> i w mojej wsi nie kupisz patelni bez powłoki. NIEŚCISŁOŚĆ: Oglądałem uważnie ten film reklamowy i rozumiem że jest wyższa temp na szczytach chropowatości ale dlaczego ceramizer się odkłada w "dolinach"? Kiedyś gdy samochody się docierało 500km/max 60km/h znałem gościa który twierdził że dodał pastę polerską do oleju i ma silnik super polersko dotarty To fajnie że są entuzjaści nowinek, gotowi by je wypróbować na swoim silniku Jak to mówią postęp wymaga ofiar :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejf Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ceramizer srodek o "grubej i twardej" powierzchni tarcia metali zużywa go bez powrotnie, na poczatku jest ok, mniejsze splanie, kompresja. Lecz po X razach schodzi po spuchnięciu silnika od max przeciązen/temperatury i go zdziera wraz z naszą powierzchnią...(zawiera on czastki metalu) Ja w 3 autach stosuje modyfikator+ ten nasz tvn'owy od producenta bez metali ciezkich [sred co 35tkm], na nanotechnologii nieoficjalnie, lecz potwierdzone info, że olej royal purple 100/1L stosuje to w swoim oleju stad 1 miejsce w testach jakosciowych. Kazdy olej zawiera modyfikator (xyz) ma on za zadanie zmiejszenia wspolczynika tarcia. Warto stosowac, lecz te bezpieczne które sa na bazie mikro struktur molekularnych, a to że on naturalnie przestaje miec swoje wlasciwosci z xxxx km to normalne, lecz stosowanie go zapobiegawczo wydluza zycie... o Turbinie juz nie wspominajac... 1. http://www.royalpurple.waw.pl/index.php/2011/09/26/co-czyni-royal-purple-wyjatkowym/ 2. http://www.royalpurple.waw.pl/index.php/category/ogolne/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin78 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ceramizer srodek o "grubej i twardej" powierzchni tarcia metali zużywa go bez powrotnie, na poczatku jest ok, mniejsze splanie, kompresja. Lecz po X razach schodzi po spuchnięciu silnika od max przeciązen/temperatury i go zdziera wraz z naszą powierzchnią...(zawiera on czastki metalu) Ja w 3 autach stosuje modyfikator+ ten nasz tvn'owy od producenta bez metali ciezkich [sred co 35tkm], na nanotechnologii nieoficjalnie, lecz potwierdzone info, że olej royal purple 100/1L stosuje to w swoim oleju stad 1 miejsce w testach jakosciowych. Kazdy olej zawiera modyfikator (xyz) ma on za zadanie zmiejszenia wspolczynika tarcia. Warto stosowac, lecz te bezpieczne które sa na bazie mikro struktur molekularnych, a to że on naturalnie przestaje miec swoje wlasciwosci z xxxx km to normalne, lecz stosowanie go zapobiegawczo wydluza zycie... o Turbinie juz nie wspominajac... 1. http://www.royalpurple.waw.pl/index.php/2011/09/26/co-czyni-royal-purple-wyjatkowym/ 2. http://www.royalpurple.waw.pl/index.php/category/ogolne/ Ok. fajny ten olej, tylko czemu taki drogi 1L= 50zł+ wysyłka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejf Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 ja leje valvoline, lub motul + (modyfikator co ok 30tkm) wychodzi taniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Arkadia-- Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 ja swego czasu zastosowałem Ceramizer i modyfikator + i po zastosowaniu tego 1 nie zauważyłem kompletnie żadnej zmiany, natomiast po mody.... silnik jakby lżej pracował ale też bez szału. Na dzień dzisiejszy stosuję dobry olej i dodatek Liqui Moly - ceratec, obeserwuję co się stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się