cabanmat Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 (edytowane) Skasowałem błąd, odłączyłem aku na noc.. i jutro się przejadę na benzynie do pracy (100km w obie). Po powrocie do domu.. zobaczę czy nic nie wyskoczy w silniku, wtedy będę wiedział.. czy na benzynie jest wszystko OK, i czy błąd za ubogiej mieszanki.. powoduje tylko LPG. Możesz kolego coś więcej napisać o tych logach ? Logi robiłem kilka ładnych lat temu... z 6... w 1.9TDI jak przechodziło w tryb awaryjny. Na rozgrzanym silniku łapiemy grupę 2 oraz 33, następnie 3 bieg.. i gaz opór dla grupy 2 i 33 ? Rozumiem, że logi należy robić na benzynie ? Edytowane 15 Marca 2020 przez cabanmat
przem8 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 3 godziny temu, cabanmat napisał: Skasowałem błąd, odłączyłem aku na noc.. i jutro się przejadę na benzynie do pracy (100km w obie). Po powrocie do domu.. zobaczę czy nic nie wyskoczy w silniku, wtedy będę wiedział.. czy na benzynie jest wszystko OK, i czy błąd za ubogiej mieszanki.. powoduje tylko LPG. Możesz kolego coś więcej napisać o tych logach ? Logi robiłem kilka ładnych lat temu... z 6... w 1.9TDI jak przechodziło w tryb awaryjny. Na rozgrzanym silniku łapiemy grupę 2 oraz 33, następnie 3 bieg.. i gaz opór dla grupy 2 i 33 ? Rozumiem, że logi należy robić na benzynie ? Skasuj błędy przed logami i na pb oraz lpg 2+33 (dwie grupy na raz) na 3-cim biegu od 1,5 tys do odciny. Powinna być już tam sonda szerokopasmowa, przynajmniej u kolegi w borze z tego rocznika z podobnym silnikiem była, więc strojenie lpg w tym to bajka
cabanmat Opublikowano 16 Marca 2020 Opublikowano 16 Marca 2020 Nie wiem czy to jakaś różnica.. ale sondy mam dwie.. za i przed katalizatorem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się