Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 DTM projekt


Solskyy

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, Solskyy napisał:

 Co do ludzi hejtujących, nie chodzi mi o forum, lecz ogólnie, wiele projektów Polskich i za

To że ktoś ma odmienne zdanie ale krytycznie się wyrazi to nie znaczy, że od razu jest hejterem :hi:

 

Czarną podsufitkę Ty założyłeś czy wojtsen jednak się zdecydował ? :D

Nowe fotele są już w środku czy to dopiero projekt ?

3 godziny temu, was002 napisał:

na pewno oryginalne, bo chyba nie było 4.2 w sedanie w B8 ? fajny projekt, tylko jak tym jeździć na codzień?

Nie było B8 sedan z 4.2 V8.

Myślę, że można normalnie można jeździć na co dzień. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prezentuje się rasowo, piękne podkreślone linie i kanty, całość naprawdę się wyróżnia na tle stockowych A4 czy to B8 czy B9 które są nudne jak flaki z olejem i na ulicy na pęczki.

natomiast wisienką jest V8 pod maską, 2.0 tfsi przy nim to jest co najwyzej pierdziawką, nawet jak ma zblizone osiągi do setki, to gangu i lekkości w całym zakresie obrotów nie przeskoczy...  co najwyżej tiptron moze być wąskim gardłem, choć podejrzewam że soft jest specjalnie pod jednostkę dostrojony

jeżdziłem kilka razy za kierownicą A8 w12 d4 z tiptronem 8 biegowym i tam skrzynia chodzila jak marzenie, biegi zmieniala jak błyskawica...

powodzenia w dalszych modach.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Kosmita napisał:

Coś jak moja.. (5.3 mierzone ze startem z procedurki, bez LC ok. 5.6, katalogowo - 5.8). A przyznasz, że moja przy Twojej bardzo cywilnie wygląda:) Dlatego przy takim wyglądzie fajnie jak by jeszcze ciut więcej mocy było. Będę obserwował, powodzenia.

Coś napewno się zmieni, ale raczej nie prędko. Pełny stage 2+ to wydatek rzędu kilkudziesięciu tys zł.

 

Zawartość dodana 0 minutes later
4 godziny temu, was002 napisał:

na pewno oryginalne, bo chyba nie było 4.2 w sedanie w B8 ? fajny projekt, tylko jak tym jeździć na codzień?

Swap, oryginalnie było 2.0 tdi silnik wrzucony z Audi S5. Z jazdą na codzień nie ma najmniejszego problemu, jak zwykłe auto.

Zawartość dodana 4 minutes later
26 minut temu, granatowy napisał:

To że ktoś ma odmienne zdanie ale krytycznie się wyrazi to nie znaczy, że od razu jest hejterem :hi:

 

Czarną podsufitkę Ty założyłeś czy wojtsen jednak się zdecydował ? :D

Nowe fotele są już w środku czy to dopiero projekt ?

Nie było B8 sedan z 4.2 V8.

Myślę, że można normalnie można jeździć na co dzień. 

Nie mówie, o tekstach odnosnie odmiennego zdania, tylko typowe hejty, bo kupiłem gotowe auto. Czarna podsufitka zawitała za mojej kadencji, lecz Wojtek oczywiscie też ją planował wrzucić. Fotele z S4 sa na swoim miejscu, teraz muszę uzbierać na realizacje projektu ze zdjęcia

Edytowane przez Solskyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, execuiter napisał:

na tle stockowych A4 czy to B8 czy B9 które są nudne jak flaki z olejem i na ulicy na pęczki.

Nie każda b8 czy b9 stockowa jest nudna jak flaki z olejem i nie przyciąga uwagi. Jak jest z mocniejszym silnikiem dobrze skonfigurowana to naprawde robi robote. Poza tym ja na b9-ki zwracam bardzo uwage i uwazam ze jest to samochod niszowy jeszcze i nawet w Warszawie nie widze zeby było tego na pęczki..

33 minuty temu, execuiter napisał:

natomiast wisienką jest V8 pod maską, 2.0 tfsi przy nim to jest co najwyzej pierdziawką, nawet jak ma zblizone osiągi do setki, to gangu i lekkości w całym zakresie obrotów nie przeskoczy

I tu zgodzę się z dzwiekiem silnika. 2.0 tfsi nie ma co podchodzić do v8.. ale co do lekkosci w calym zakresie obrotów mógłbym polemizować..

Zawartość dodana 3 minutes later
28 minut temu, Solskyy napisał:

Coś napewno się zmieni, ale raczej nie prędko. Pełny stage 2+ to wydatek rzędu kilkudziesięciu tys zł.

No wiem wiem. Będę zagladac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega furka mi sie podoba chodź szare wcielenie dla mnie było total najlepsze to te też jest kozackie w opór,nie ma co sie przejmować co ludzie mówią że przesada takie poszerzenie itp.... to jest projekt który namieszał już w Europie też ładnie na potęge,czekam na środek wykończony ale to są koszta piękne wiec rozumie o co chodzi bo to nie jest zmiana zderzaka czy foteli na sline i wa**nie konia jaki teraz samochód jest agresywny Haha! Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kosmita napisał:
7 godzin temu, execuiter napisał:

natomiast wisienką jest V8 pod maską, 2.0 tfsi przy nim to jest co najwyzej pierdziawką, nawet jak ma zblizone osiągi do setki, to gangu i lekkości w całym zakresie obrotów nie przeskoczy

I tu zgodzę się z dzwiekiem silnika. 2.0 tfsi nie ma co podchodzić do v8.. ale co do lekkosci w calym zakresie obrotów mógłbym polemizować..

+1 do polemiki... 2.0 jest o wiele "lżejszy" w całej skali ;) 4.2 dopiero robi się fajny powyżej 4000 RPM (o czym świadczą redukcje po 4-5 biegów w dół zawsze jak się depnie przy 90 czy 100km/h). Ale brzmienie silnika, redukcje, agresja - wybaczają wszystko. Dyskusja z cyklu: serce (V8) vs rozum (2.0TFSI), jest nie do rozstrzygnięcia. Nawet jak cyferki 0-100km/h pokażą dokładnie to samo. W przeciwnym razie wszyscy byśmy jeździli 2.0...

 

7 godzin temu, Solskyy napisał:

Swap, oryginalnie było 2.0 tdi silnik wrzucony z Audi S5. Z jazdą na codzień nie ma najmniejszego problemu, jak zwykłe auto.

Rozumiem że swap, pisałeś w pierwszym poście -> gratki za uknikat, bo ztcw nie było 4.2 w B8 w sedanach (dlatego pytałem). I kto się orientuje w temacie (i nie pomyli tego z wielokrotnie poruszanym na forum temacie brzmienia 3.0 TDI z aktywnym wydechem :facepalm: ), będzie pod wrażeniem gangu!

Co do jazdy na codzień - nie skumałem o co tu chodzi, bo pokazujesz wybebeszone wnętrze i foty, które wyglądają jak z katalogu, więc (błędnie) założyłem że będzie to auto na track day albo na tor Poznań, a nie na ulice Warszawy. Ciekaw jestem jak wyjdzie w rzeczywistości, bo wizualizację są mega!

Czy kierownica od TT pasuje plug and play? :przebiegly: bo tak teraz mi dałeś do myślenia... ;-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosmita Twoje B9 wyglada slicznie, kolor, kola, rejestracja jest cool ;)

Natomiast po Wawie B9 juz jezdzi naprawde sporo, wczoraj widzialem na "zwyklym" ksenonie to te lampy wygladaja tragicznie, ten pasek ledowy wyglada gorzej niz w B8 przed liftem... dalej jechala na standardowym zawiasie ala 1BA + kola 16 stki standard 5 ramienny wzor troche zmodyfikowany jak 10 lat temu, z tylu zwykle lampy, naprawde to B9 nie wyroznialo sie kompletnie niczym...a cena A4 jest jaka jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niesamowity projekt, widziałem na FB u Bestperfomance.

Intryguje mnie ta kierownica od TT ona siada P&P czy jest jakaś rzeźba robiona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, D4NTE napisał:

Niesamowity projekt, widziałem na FB u Bestperfomance.

Intryguje mnie ta kierownica od TT ona siada P&P czy jest jakaś rzeźba robiona?

kierownica siada pewnie P&P tylko multifunkcje trzeba przerobić.

 

Edytowane przez l.e.s.t.e.r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, execuiter napisał:

Kosmita Twoje B9 wyglada slicznie, kolor, kola, rejestracja jest cool ;)

Natomiast po Wawie B9 juz jezdzi naprawde sporo, wczoraj widzialem na "zwyklym" ksenonie to te lampy wygladaja tragicznie, ten pasek ledowy wyglada gorzej niz w B8 przed liftem... dalej jechala na standardowym zawiasie ala 1BA + kola 16 stki standard 5 ramienny wzor troche zmodyfikowany jak 10 lat temu, z tylu zwykle lampy, naprawde to B9 nie wyroznialo sie kompletnie niczym...a cena A4 jest jaka jest ;)

A tu się zgodzę, że większość jest zwyklaków i są nudne.. B9 na ksenonach traci bardzo dużo. Ale chciałem tylko podkreślić, że jest możliwość fajnej konfiguracji tegoż modelu w sposóļ, który wyróżnia się na plus z poza innych B9-ek. Pozdrawiam ;). @Solskyy wpadnij na spota warszawskiego, chętnie zobaczę na żywo. Akurat dzisiaj mi się nie uda być ale w przyszły będę na pewno. Dasz radę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pojawi sie na spocie za tydzien to i ja podjade z checią oblukać na zywo :)

,przy okazji z checią bym sie przejechal Kosmita z Toba twoim 2.0 tfsi 252 km, bo tylko mialem okazje poprzednikiem A4 211km + stronic, ktory na hamowni pokazal w serii co ciekawe 228km, zeby zobaczyc roznice w prowadzeniu modeli B8 vs B9

Ciekawe jak u Ciebie wyglada seria, moze tez jest prezent z Inglostadt :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W całej grupie VW Audi są prezenty. Choćby w osiągach wychodzi lepiej niż producent deklaruje, w spalaniu też :) Wpadnij za tydzień we wtorek. Dziś mnie nie będzie niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, was002 napisał:

+1 do polemiki... 2.0 jest o wiele "lżejszy" w całej skali ;) 4.2 dopiero robi się fajny powyżej 4000 RPM (o czym świadczą redukcje po 4-5 biegów w dół zawsze jak się depnie przy 90 czy 100km/h). Ale brzmienie silnika, redukcje, agresja - wybaczają wszystko. Dyskusja z cyklu: serce (V8) vs rozum (2.0TFSI), jest nie do rozstrzygnięcia. Nawet jak cyferki 0-100km/h pokażą dokładnie to samo. W przeciwnym razie wszyscy byśmy jeździli 2.0...

 

Rozumiem że swap, pisałeś w pierwszym poście -> gratki za uknikat, bo ztcw nie było 4.2 w B8 w sedanach (dlatego pytałem). I kto się orientuje w temacie (i nie pomyli tego z wielokrotnie poruszanym na forum temacie brzmienia 3.0 TDI z aktywnym wydechem :facepalm: ), będzie pod wrażeniem gangu!

Co do jazdy na codzień - nie skumałem o co tu chodzi, bo pokazujesz wybebeszone wnętrze i foty, które wyglądają jak z katalogu, więc (błędnie) założyłem że będzie to auto na track day albo na tor Poznań, a nie na ulice Warszawy. Ciekaw jestem jak wyjdzie w rzeczywistości, bo wizualizację są mega!

Czy kierownica od TT pasuje plug and play? :przebiegly: bo tak teraz mi dałeś do myślenia... ;-) 

Auto bardziej na wystawy niż na track day, chociaż na torze też by się sprawdził, co do tej kierownicy, trzeba niestety kodować przyciski, ale wszystko jest do ogarnięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, granatowy napisał:

Dobrze kojarzę, że na codzień jeździsz czerwonym RS6 C7 ?

Fabryczny lakier czy też oklejone ?

Czerwone RS6 jest taty ;), jeszcze wszystko poza wydechem i felgami seria

 

 

Edytowane przez Solskyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Solskyy napisał:

Czerwone RS6 jest taty ;), jeszcze wszystko poza wydechem i felgami seria

 

 

jeszcze.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać fura trafiła w dobre ręce, trzymam kciuki za projekt, aktualna oklejka mega trafiła w mój gust i wizerunek auta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Solskyy napisał:

Czerwone RS6 jest taty ;)

Od razu miałeś w planach oklejenie samochodu na czarno czy myślałeś o powrocie do czerwonego koloru ?

Pasowałby do C7 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.04.2017 o 16:44, granatowy napisał:

Od razu miałeś w planach oklejenie samochodu na czarno czy myślałeś o powrocie do czerwonego koloru ?

Pasowałby do C7 :wink:

A może RS6 podpasować do A4 :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...