granatowy Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 9 godzin temu, Solskyy napisał: Co do ludzi hejtujących, nie chodzi mi o forum, lecz ogólnie, wiele projektów Polskich i za To że ktoś ma odmienne zdanie ale krytycznie się wyrazi to nie znaczy, że od razu jest hejterem Czarną podsufitkę Ty założyłeś czy wojtsen jednak się zdecydował ? Nowe fotele są już w środku czy to dopiero projekt ? 3 godziny temu, was002 napisał: na pewno oryginalne, bo chyba nie było 4.2 w sedanie w B8 ? fajny projekt, tylko jak tym jeździć na codzień? Nie było B8 sedan z 4.2 V8. Myślę, że można normalnie można jeździć na co dzień.
Gość Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 prezentuje się rasowo, piękne podkreślone linie i kanty, całość naprawdę się wyróżnia na tle stockowych A4 czy to B8 czy B9 które są nudne jak flaki z olejem i na ulicy na pęczki. natomiast wisienką jest V8 pod maską, 2.0 tfsi przy nim to jest co najwyzej pierdziawką, nawet jak ma zblizone osiągi do setki, to gangu i lekkości w całym zakresie obrotów nie przeskoczy... co najwyżej tiptron moze być wąskim gardłem, choć podejrzewam że soft jest specjalnie pod jednostkę dostrojony jeżdziłem kilka razy za kierownicą A8 w12 d4 z tiptronem 8 biegowym i tam skrzynia chodzila jak marzenie, biegi zmieniala jak błyskawica... powodzenia w dalszych modach.
Solskyy Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) 8 godzin temu, Kosmita napisał: Coś jak moja.. (5.3 mierzone ze startem z procedurki, bez LC ok. 5.6, katalogowo - 5.8). A przyznasz, że moja przy Twojej bardzo cywilnie wygląda:) Dlatego przy takim wyglądzie fajnie jak by jeszcze ciut więcej mocy było. Będę obserwował, powodzenia. Coś napewno się zmieni, ale raczej nie prędko. Pełny stage 2+ to wydatek rzędu kilkudziesięciu tys zł. Zawartość dodana 0 minutes later 4 godziny temu, was002 napisał: na pewno oryginalne, bo chyba nie było 4.2 w sedanie w B8 ? fajny projekt, tylko jak tym jeździć na codzień? Swap, oryginalnie było 2.0 tdi silnik wrzucony z Audi S5. Z jazdą na codzień nie ma najmniejszego problemu, jak zwykłe auto. Zawartość dodana 4 minutes later 26 minut temu, granatowy napisał: To że ktoś ma odmienne zdanie ale krytycznie się wyrazi to nie znaczy, że od razu jest hejterem Czarną podsufitkę Ty założyłeś czy wojtsen jednak się zdecydował ? Nowe fotele są już w środku czy to dopiero projekt ? Nie było B8 sedan z 4.2 V8. Myślę, że można normalnie można jeździć na co dzień. Nie mówie, o tekstach odnosnie odmiennego zdania, tylko typowe hejty, bo kupiłem gotowe auto. Czarna podsufitka zawitała za mojej kadencji, lecz Wojtek oczywiscie też ją planował wrzucić. Fotele z S4 sa na swoim miejscu, teraz muszę uzbierać na realizacje projektu ze zdjęcia Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez Solskyy
komoornik Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Połowa postów to "jaranie się" wnętrzem, a tymczasem to jakiś render?
Kosmita Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 33 minuty temu, execuiter napisał: na tle stockowych A4 czy to B8 czy B9 które są nudne jak flaki z olejem i na ulicy na pęczki. Nie każda b8 czy b9 stockowa jest nudna jak flaki z olejem i nie przyciąga uwagi. Jak jest z mocniejszym silnikiem dobrze skonfigurowana to naprawde robi robote. Poza tym ja na b9-ki zwracam bardzo uwage i uwazam ze jest to samochod niszowy jeszcze i nawet w Warszawie nie widze zeby było tego na pęczki.. 33 minuty temu, execuiter napisał: natomiast wisienką jest V8 pod maską, 2.0 tfsi przy nim to jest co najwyzej pierdziawką, nawet jak ma zblizone osiągi do setki, to gangu i lekkości w całym zakresie obrotów nie przeskoczy I tu zgodzę się z dzwiekiem silnika. 2.0 tfsi nie ma co podchodzić do v8.. ale co do lekkosci w calym zakresie obrotów mógłbym polemizować.. Zawartość dodana 3 minutes later 28 minut temu, Solskyy napisał: Coś napewno się zmieni, ale raczej nie prędko. Pełny stage 2+ to wydatek rzędu kilkudziesięciu tys zł. No wiem wiem. Będę zagladac
Leszczonka Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Mega furka mi sie podoba chodź szare wcielenie dla mnie było total najlepsze to te też jest kozackie w opór,nie ma co sie przejmować co ludzie mówią że przesada takie poszerzenie itp.... to jest projekt który namieszał już w Europie też ładnie na potęge,czekam na środek wykończony ale to są koszta piękne wiec rozumie o co chodzi bo to nie jest zmiana zderzaka czy foteli na sline i wa**nie konia jaki teraz samochód jest agresywny Haha! Pozdro
was002 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 6 godzin temu, Kosmita napisał: 7 godzin temu, execuiter napisał: natomiast wisienką jest V8 pod maską, 2.0 tfsi przy nim to jest co najwyzej pierdziawką, nawet jak ma zblizone osiągi do setki, to gangu i lekkości w całym zakresie obrotów nie przeskoczy I tu zgodzę się z dzwiekiem silnika. 2.0 tfsi nie ma co podchodzić do v8.. ale co do lekkosci w calym zakresie obrotów mógłbym polemizować.. +1 do polemiki... 2.0 jest o wiele "lżejszy" w całej skali 4.2 dopiero robi się fajny powyżej 4000 RPM (o czym świadczą redukcje po 4-5 biegów w dół zawsze jak się depnie przy 90 czy 100km/h). Ale brzmienie silnika, redukcje, agresja - wybaczają wszystko. Dyskusja z cyklu: serce (V8) vs rozum (2.0TFSI), jest nie do rozstrzygnięcia. Nawet jak cyferki 0-100km/h pokażą dokładnie to samo. W przeciwnym razie wszyscy byśmy jeździli 2.0... 7 godzin temu, Solskyy napisał: Swap, oryginalnie było 2.0 tdi silnik wrzucony z Audi S5. Z jazdą na codzień nie ma najmniejszego problemu, jak zwykłe auto. Rozumiem że swap, pisałeś w pierwszym poście -> gratki za uknikat, bo ztcw nie było 4.2 w B8 w sedanach (dlatego pytałem). I kto się orientuje w temacie (i nie pomyli tego z wielokrotnie poruszanym na forum temacie brzmienia 3.0 TDI z aktywnym wydechem ), będzie pod wrażeniem gangu! Co do jazdy na codzień - nie skumałem o co tu chodzi, bo pokazujesz wybebeszone wnętrze i foty, które wyglądają jak z katalogu, więc (błędnie) założyłem że będzie to auto na track day albo na tor Poznań, a nie na ulice Warszawy. Ciekaw jestem jak wyjdzie w rzeczywistości, bo wizualizację są mega! Czy kierownica od TT pasuje plug and play? bo tak teraz mi dałeś do myślenia... ;-)
Gość Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Kosmita Twoje B9 wyglada slicznie, kolor, kola, rejestracja jest cool Natomiast po Wawie B9 juz jezdzi naprawde sporo, wczoraj widzialem na "zwyklym" ksenonie to te lampy wygladaja tragicznie, ten pasek ledowy wyglada gorzej niz w B8 przed liftem... dalej jechala na standardowym zawiasie ala 1BA + kola 16 stki standard 5 ramienny wzor troche zmodyfikowany jak 10 lat temu, z tylu zwykle lampy, naprawde to B9 nie wyroznialo sie kompletnie niczym...a cena A4 jest jaka jest
D4NTE Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Niesamowity projekt, widziałem na FB u Bestperfomance. Intryguje mnie ta kierownica od TT ona siada P&P czy jest jakaś rzeźba robiona?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) 54 minuty temu, D4NTE napisał: Niesamowity projekt, widziałem na FB u Bestperfomance. Intryguje mnie ta kierownica od TT ona siada P&P czy jest jakaś rzeźba robiona? kierownica siada pewnie P&P tylko multifunkcje trzeba przerobić. Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez l.e.s.t.e.r
Kosmita Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 3 godziny temu, execuiter napisał: Kosmita Twoje B9 wyglada slicznie, kolor, kola, rejestracja jest cool Natomiast po Wawie B9 juz jezdzi naprawde sporo, wczoraj widzialem na "zwyklym" ksenonie to te lampy wygladaja tragicznie, ten pasek ledowy wyglada gorzej niz w B8 przed liftem... dalej jechala na standardowym zawiasie ala 1BA + kola 16 stki standard 5 ramienny wzor troche zmodyfikowany jak 10 lat temu, z tylu zwykle lampy, naprawde to B9 nie wyroznialo sie kompletnie niczym...a cena A4 jest jaka jest A tu się zgodzę, że większość jest zwyklaków i są nudne.. B9 na ksenonach traci bardzo dużo. Ale chciałem tylko podkreślić, że jest możliwość fajnej konfiguracji tegoż modelu w sposóļ, który wyróżnia się na plus z poza innych B9-ek. Pozdrawiam ;). @Solskyy wpadnij na spota warszawskiego, chętnie zobaczę na żywo. Akurat dzisiaj mi się nie uda być ale w przyszły będę na pewno. Dasz radę?
Gość Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Jak pojawi sie na spocie za tydzien to i ja podjade z checią oblukać na zywo ,przy okazji z checią bym sie przejechal Kosmita z Toba twoim 2.0 tfsi 252 km, bo tylko mialem okazje poprzednikiem A4 211km + stronic, ktory na hamowni pokazal w serii co ciekawe 228km, zeby zobaczyc roznice w prowadzeniu modeli B8 vs B9Ciekawe jak u Ciebie wyglada seria, moze tez jest prezent z Inglostadt ?
Kosmita Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 W całej grupie VW Audi są prezenty. Choćby w osiągach wychodzi lepiej niż producent deklaruje, w spalaniu też Wpadnij za tydzień we wtorek. Dziś mnie nie będzie niestety.
Solskyy Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 6 godzin temu, was002 napisał: +1 do polemiki... 2.0 jest o wiele "lżejszy" w całej skali 4.2 dopiero robi się fajny powyżej 4000 RPM (o czym świadczą redukcje po 4-5 biegów w dół zawsze jak się depnie przy 90 czy 100km/h). Ale brzmienie silnika, redukcje, agresja - wybaczają wszystko. Dyskusja z cyklu: serce (V8) vs rozum (2.0TFSI), jest nie do rozstrzygnięcia. Nawet jak cyferki 0-100km/h pokażą dokładnie to samo. W przeciwnym razie wszyscy byśmy jeździli 2.0... Rozumiem że swap, pisałeś w pierwszym poście -> gratki za uknikat, bo ztcw nie było 4.2 w B8 w sedanach (dlatego pytałem). I kto się orientuje w temacie (i nie pomyli tego z wielokrotnie poruszanym na forum temacie brzmienia 3.0 TDI z aktywnym wydechem ), będzie pod wrażeniem gangu! Co do jazdy na codzień - nie skumałem o co tu chodzi, bo pokazujesz wybebeszone wnętrze i foty, które wyglądają jak z katalogu, więc (błędnie) założyłem że będzie to auto na track day albo na tor Poznań, a nie na ulice Warszawy. Ciekaw jestem jak wyjdzie w rzeczywistości, bo wizualizację są mega! Czy kierownica od TT pasuje plug and play? bo tak teraz mi dałeś do myślenia... ;-) Auto bardziej na wystawy niż na track day, chociaż na torze też by się sprawdził, co do tej kierownicy, trzeba niestety kodować przyciski, ale wszystko jest do ogarnięcia
granatowy Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Dobrze kojarzę, że na codzień jeździsz czerwonym RS6 C7 ? Fabryczny lakier czy też oklejone ?
Solskyy Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) 22 godziny temu, granatowy napisał: Dobrze kojarzę, że na codzień jeździsz czerwonym RS6 C7 ? Fabryczny lakier czy też oklejone ? Czerwone RS6 jest taty , jeszcze wszystko poza wydechem i felgami seria Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez Solskyy
Kosmita Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 47 minut temu, Solskyy napisał: Czerwone RS6 jest taty , jeszcze wszystko poza wydechem i felgami seria jeszcze..
szafa Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Widać fura trafiła w dobre ręce, trzymam kciuki za projekt, aktualna oklejka mega trafiła w mój gust i wizerunek auta
granatowy Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 4 godziny temu, Solskyy napisał: Czerwone RS6 jest taty Od razu miałeś w planach oklejenie samochodu na czarno czy myślałeś o powrocie do czerwonego koloru ? Pasowałby do C7
Solskyy Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Dnia 12.04.2017 o 16:44, granatowy napisał: Od razu miałeś w planach oklejenie samochodu na czarno czy myślałeś o powrocie do czerwonego koloru ? Pasowałby do C7 A może RS6 podpasować do A4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się