Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Kodowanie, adaptacja kolejnych kluczyków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wstępie chciał bym zaznaczyć iż szukałem na forum znalazłem parę postów ale nie wiem jak tym sobie poradzić.

Sprawa ma się tego typu że, pewnego dnia zostawiłem auto na dworze i rano już nie odpaliło. Jak się okazało był to Imobilajzer, Zawiozłem auto do kolesia który się trudni naprawą takich czarów, mówił że cały imo się wysypał i od nowa kodował wszystko, ale żeby nie było pięknie popsuł mu się komp i zakodował mi tylko jeden kluczyk a mam w sumie 3. bylem u niego 2 razy i nadal ma coś z kompem...(porażka).... Zdobyłem interface do kompa mam vaga i może ktoś napisać w punktach po ludzku :) jak zakodować resztę kluczyków ? czytałem o jakimś loginie ale nie wiem gdzie go zdobyć i czy jest on potrzebny bo też gdzieś czytałem że nie wszystkie roczniki to maja ? prawda ? ja mam rok '96, jeśli tak to czekam na przejrzyste podpowiedzi :) z góry dziękuję

Opublikowano

Napisz skąd jesteś, to może ktoś ci pomoże.

ja mogę ci ten login wyciągnąć z puszki.

I od razu pokazałbym ci jak się dopisuje klucze. :gwizdanie:

Opublikowano

Napisz skąd jesteś, to może ktoś ci pomoże.

ja mogę ci ten login wyciągnąć z puszki.

I od razu pokazałbym ci jak się dopisuje klucze. :gwizdanie:

Dzięki za chęci lecz mamy od siebie spore km. Może byś podpowiedział gdzie ta puszka ? i jak to się robi ?[br]Dopisany: 11 Styczeń 2009, 20:25_________________________________________________pomoże ktoś ?

Opublikowano

żeby wyciągnąć PIN z puszki potrzebujesz vag-tacho bez tego nic nie zrobisz....zwykłym vagiem tylko mozesz adoptowac nowe klucze :wink4:

Opublikowano

żeby wyciągnąć PIN z puszki potrzebujesz vag-tacho bez tego nic nie zrobisz....zwykłym vagiem tylko mozesz adoptowac nowe klucze :wink4:

Jak już wydobędę pin to jak mam zakodować kolejne kluczyki ? vagiem ? mam wersje 2.5

Opublikowano

Vagiem 2.5 to nie wiem.Jak tak zrobilem to w passacie:

Co potrzebujemy:

-interfejs VAG

-kod immobilizera(powinien znajdować sie na przywieszce pod zdrapka przy plastikowym kluczyku)

Odpalamy program wchodzimy w:

[17 - Instruments]

[Login - 11] - podajemy pin,poprzedzony cyfra 0,jezeli jest prawidlowy nie pojawia sie zaden komunikat,jeżeli jest nie prawidłowy mamy komunikat o niewłaściwym pinie.

Powinna zapalić sie kontrolka od IMMO.

Następnie

[Adaptation - 10]

Wpisujemy 21 w "Channel Number"

[Read] widać ile kluczyków jest obecnie w pamieci

Wpisujemy 0 w pole "new value" -ta opcje wykasowuje obecnie zapamiętane kluczyki

[Test]

[save]

W tym samym miejscu gdzie wcześniej wpisaliśmy 0,podajemy ile kluczyków chcemy zaprogramować,wiec jezeli beda to 2 to tyle wpisujemy nastepnie

[Test]

[save]

W tym momencie kluczyk który jest obecnie w stacyjce powinien sie zaprogramować,a kontrolka zgasnąć.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Wyłączamy zapłon,wkładamy kolejny klucz włączamy zapłon,kontrolka powinna w ciągu 2s zgasnąć.

Kilka uwag.

Opis zrobiłem sam,na bazie opisu ze strony ross-tech.Sposób działa w autach z rocznika '98 z niebieskim podświetleniem.Nie wiem jak ma sie do aut wcześniejszych,ponieważ auta z podświetleniem zielonym miały inny rodzaj immobilizera, a co za tym idzie kluczyk który da sie zakodować tylko raz.

Po wpisaniu samego pinu(bez procedury kodowania kluczy) zapala sie kontrolka od immo,i nawet gdy rozlaczymy interfejs i walczymy/wylaczymy zapłon nie gaśnie,należy wtedy odłączyć klemę na 30s.

Gdy chcemy zakodować 2 klucze,a przez pomyłkę wpisalisny np.3,to kontrolka będzie migać dotąd aż włożymy 3 klucz,a skoro go nie mamy należy cala procedure powtórzyć.

Opublikowano

....................

Opis zrobiłem sam,na bazie opisu ze strony ross-tech.Sposób działa w autach z rocznika '98 z niebieskim podświetleniem.Nie wiem jak ma sie do aut wcześniejszych,ponieważ auta z podświetleniem zielonym miały inny rodzaj immobilizera, a co za tym idzie kluczyk który da sie zakodować tylko raz.

Po wpisaniu samego pinu(bez procedury kodowania kluczy) zapala sie kontrolka od immo,i nawet gdy rozlaczymy interfejs i walczymy/wylaczymy zapłon nie gaśnie,należy wtedy odłączyć klemę na 30s.

Gdy chcemy zakodować 2 klucze,a przez pomyłkę wpisalisny np.3,to kontrolka będzie migać dotąd aż włożymy 3 klucz,a skoro go nie mamy należy cala procedure powtórzyć.............

hmmm a ty z jakiej wersji vaga korzystałeś ?, no ja mam rocznik 96 więc nie wiem jak to się ma do tego co pisałeś wyżej. Może ktoś wie więcej ?:) nie chciał bym nic popsuć, bo mam jeden kluczyk ok a reszta uziemiona :( jeśli chodzi o pin to nie mam żadnej blaszki więc jak jeden z kolegów pisał muszę go wytargać programem vag tacho. jak już to zrobię to trzeba mi dalszych instrukcji aby zakodować zwykłym vagiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...