Crillas Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam, kupiłem niedawno auto tak jak w profilu. Ładnie się zbiera wszystko cacy i uśmiech na twarzy już się rysuje a tu taka niespodzianka, spalania nie sprawdzałem przy pełnym baku (ograniczony budżet) ale spalanie wyniosło około 12-13 litrów. Owszem mam trochę cięższą nogę a jeszcze radość spowodowana zakupem też się do tego przyczyniła że trochę się bawiłem i deptałem pedał gazu ale nie spodziewałem się takiego spalania myślałem że 8 nie przekroczy. Zabrałem się za szperanie w internecie czy coś znajdę i nie bardzo udało mi się coś konkretnego wyłapać zobaczyłem że wszędzie podstawa to logi ich interpretacja więc zrobiłem logi i tu moja prośba czy ktoś mógłby zerknąć i podpowiedzieć czym się zająć? Z błędów w silniku mam tylko n18 spięcie na kablach. No i w logach faktycznie widać że egr stoi w miejscu ale czy to mógłby być powód aż takiego spalania? Dynamiczne: Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_o6uCs.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_Z5L5Q.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_6h45eN.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_FkWjh.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_lbeY7tb.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_g6G6F.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_6FS473.html Statyczny: Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_I2634.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_ApY3Rd4.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_wdpV1.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_NYA4MP.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_294afl5.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_T1eqd.html Basic settings: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_5IsxwRR.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_E046O.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_g3l62Dn.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_OSV0IS2.html Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez Crillas
Helga Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Kąt wtrysku do skorygowania,przestawiacz katą wtrysku nie działa.
Crillas Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2017 (edytowane) To może być przyczyną tak wysokiego spalania? Nie ukrywam że martwi mnie to. Po czym widać że przestawiacz kąta nie działa? Bo jak dobrze czytałem to jest to druga grupa w zakładce 000 a tam kąt się zmienia zarówno przy BS jak i statycznych. Auto odpala bez problemu nie dymi nie wiadomo jak bardzo (jak depnę gaz to puści dym ale to dosłownie chwila i później już czysto) nagrzewa się szybko. Wszystko by było super gdyby nie to spalanie.... zaglądałem do baku przy okazji sprawdzając pływak i ten działa dobrze to znaczy wychylając go i sprawdzając miernikiem oporność zmieniała się równo nie było żadnych przeskoków, sprawdzałem to bo niestety wskaźnik na desce nie schodzi do samego dołu tylko tak jak by przestawił się i działa mniej więcej od 1/4 do 1/1 ale to osobny temat z którym na razie nie mam ochoty walczyć natomiast spalanie ponad 12 litrów to ponad moje siły stąd pytanie na forum. Chciałbym się z tym uporać i cieszyć się z jazdy, niech pali sobie 8 wtedy będę mógł zająć się innymi pierdołami ale przy ponad 12 to stał się priorytet. Sprawdzałem dzisiaj zostawiając auto na noc w garażu i później na kanale czy nie śmierdzi ropą i czy nie ma żadnych wycieków ale nic nie zauważyłem wszystko suche. Jakieś pomysły co robić? Edytowane 14 Kwietnia 2017 przez Crillas
Helga Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) http://vaglog.pl/log-004_FkWjh.html wartość zadana a rzeczywista nie zgrywają się. Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez Helga
Crillas Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Da radę to samemu ogarnąć? Rozumiem że to wina pompy, znalazłem kilka informacji że to może być wina zaworu n108 ale pewien nie jestem. Jak by się dało samemu ogarnąć to mógłbyś powiedzieć co zrobić? jak dobrze rozumiem to w 004 BS też zależnie od stanu czy late czy early też powinna się wartość zmieniać a u mnie stoi cały czas w tym samym miejscu. Czy może pompa już wysiada :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się