Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AFN - Duże spalanie / Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, kupiłem niedawno auto tak jak w profilu. Ładnie się zbiera wszystko cacy i uśmiech na twarzy już się rysuje a tu taka niespodzianka, spalania nie sprawdzałem przy pełnym baku (ograniczony budżet) ale spalanie wyniosło około 12-13 litrów. Owszem mam trochę cięższą nogę a jeszcze radość spowodowana zakupem też się do tego przyczyniła że trochę się bawiłem i deptałem pedał gazu ale nie spodziewałem się takiego spalania myślałem że 8 nie przekroczy. Zabrałem się za szperanie w internecie czy coś znajdę i nie bardzo udało mi się coś konkretnego wyłapać zobaczyłem że wszędzie podstawa to logi ich interpretacja więc zrobiłem logi i tu moja prośba czy ktoś mógłby zerknąć i podpowiedzieć czym się zająć? Z błędów w silniku mam tylko n18 spięcie na kablach. No i w logach faktycznie widać że egr stoi w miejscu ale czy to mógłby być powód aż takiego spalania?

Dynamiczne:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_o6uCs.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_Z5L5Q.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_6h45eN.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_FkWjh.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_lbeY7tb.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_g6G6F.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_6FS473.html

Statyczny:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_I2634.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_ApY3Rd4.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_wdpV1.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_NYA4MP.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_294afl5.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_T1eqd.html

Basic settings:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_5IsxwRR.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_E046O.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_g3l62Dn.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_OSV0IS2.html

Edytowane przez Crillas
Opublikowano

Kąt wtrysku do skorygowania,przestawiacz katą wtrysku nie działa.

Opublikowano (edytowane)

To może być przyczyną tak wysokiego spalania? Nie ukrywam że martwi mnie to. Po czym widać że przestawiacz kąta nie działa? Bo jak dobrze czytałem to jest to druga grupa w zakładce 000 a tam kąt się zmienia zarówno przy BS jak i statycznych. Auto odpala bez problemu nie dymi nie wiadomo jak bardzo (jak depnę gaz to puści dym ale to dosłownie chwila i później już czysto) nagrzewa się szybko. Wszystko by było super gdyby nie to spalanie.... zaglądałem do baku przy okazji sprawdzając pływak i ten działa dobrze to znaczy wychylając go i sprawdzając miernikiem oporność zmieniała się równo nie było żadnych przeskoków, sprawdzałem to bo niestety wskaźnik na desce nie schodzi do samego dołu tylko tak jak by przestawił się i działa mniej więcej od 1/4 do 1/1 ale to osobny temat z którym na razie nie mam ochoty walczyć natomiast spalanie ponad 12 litrów to ponad moje siły stąd pytanie na forum. Chciałbym się z tym uporać i cieszyć się z jazdy, niech pali sobie 8 wtedy będę mógł zająć się innymi pierdołami ale przy ponad 12 to stał się priorytet. Sprawdzałem dzisiaj zostawiając auto na noc w garażu i później na kanale czy nie śmierdzi ropą i czy nie ma żadnych wycieków ale nic nie zauważyłem wszystko suche. Jakieś pomysły co robić?

Edytowane przez Crillas
Opublikowano

Da radę to samemu ogarnąć? Rozumiem że to wina pompy, znalazłem kilka informacji że to może być wina zaworu n108 ale pewien nie jestem. Jak by się dało samemu ogarnąć to mógłbyś powiedzieć co zrobić? :) jak dobrze rozumiem to w 004 BS też zależnie od stanu czy late czy early też powinna się wartość zmieniać a u mnie stoi cały czas w tym samym miejscu. Czy może pompa już wysiada :/ 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...