DaSe Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Witam, mam problem z odpalaniem ciepłego silnika 2.0 tdi BLB. Mianowicie zimny pali od razu a ciepły potrzebuje trochę pokręcić żeby odpalił. Czytałem że jest to dość częsty problem jednak w żadnym temacie nie doczytałem konkretnej odpowiedzi co do tej sprawy. Zna ktoś może przyczynę takiej sytuacji?
Wihajster Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 ochrona dwumasa.Ten typ tak ma i jak chcesz cos zmienic to korekta mapy
DaSe Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Ochrona dwumasa? I to faktycznie działa?
SotoM Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Wydechowy wałek rozrządu trzeba machnąć w którąś stronę i testować...
xXPiotrekXx19 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Ja u siebie miałem taki objaw że na ciepłym własnie gorzej kręcił i u mnie za to był odpowiedzialny czujnik położenia wałka rozrządu i po wymianie pali na widok kluczyka od razu
DaSe Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Jak sprawdzić czy to ten czujnik?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Dnia 16.04.2017 o 15:22, DaSe napisał: Jak sprawdzić czy to ten czujnik? Jeżeli miał byś uszkodzony czujnik to powinien komputer po podłaczeniu pod VCDS wypluć bład
SotoM Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 16.04.2017 o 00:02, xXPiotrekXx19 napisał: Jeżeli miał byś uszkodzony czujnik to powinien komputer po podłaczeniu pod VCDS wypluć bład A u ciebie był błąd że go wymieniles lub wymienił ci go ktoś Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez SotoM
xXPiotrekXx19 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 29 minut temu, SotoM napisał: A u ciebie był błąd że go wymieniles lub wymienił ci go ktoś tak u mnie wystepował bład po podłączeniu VCDS i oczywiście silnik długo kręcił na ciepłym silniku ale po wymianie czujnika wszstko wruciło do normy czyli pali na dotyk a i błedów brak
DanielMod Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) W BLS co prawda 8 zaworów a nie 16 z a3 mojego kolegi po wymianie rozrządu zaczął gorzej palić na ciepłym. Wcześniej rozrząd był sporo na + więc korekcja podczas wymiany bliżej zera. Wtedy zaczęły się problemy.. Dopiero ustawienie tak jak było wcześniej rozwiązało problem opalania. Ciężko powiedzieć dlaczego u niego tak jest. Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez danielstol
mistrzugt Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Mam to samo u siebie, tylko u mnie chyba rozrusznik nie daje okreslonych obrotow i dlatego trzeba dlugo krecic. Na zimnym jest ok. Podobno pomaga zmiana dawki startowej paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się