Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przy około 120/h audi zamula


Linger

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Silnik AJM. Jak jeżdżę w mieście to nic się nie dzieje, zaś jak wyskoczę na jakąś ekspresówkę to auto przełącza się w tryb awaryjny. Więc przy około 120/h traci moc. Zrobiłem 011 vag, poniżej filmik. Grucha działa sprawnie. Jakiś pomysł co z tym zrobić ?

 

Edytowane przez Linger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ..z tego filmiku wynika ze sztanga Ci pracuje ale obrotu biegu jałowego o ile dobrze zobaczyłem ponad 1400 to coś nie normalnego 

Silnik był nagrzany do minimum 80*C ?

Najlepiej zrobić komplet logów i zamieścić je w odpowiednim dziale i koledzy wypowiedzą się co do motorowni 

A Tak na początek wężyki podcisnienia są wszystkie ok? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co na filmiku było sprawdzane na zimnym silniku,a te obroty się podniosły jak włączyłem vaga, normalnie mam niższe ;P. Mówiąc o wężykach podciśnienia masz na myśli to co w linku wstawiam ? I czy jest jakiś konkretny sposób na sprawdzenie tych wężyków czy mam to zrobić wizualnie ?

http://majsterek-debesciak.pl/showthread.php?tid=23

Edytowane przez Linger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz czy któryś ci się nie zsunął lub nie jest pęknięty na początek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób komplet logów i umieść w odpowiednim dziale. Na forum jest opis jak zrobić zrobić logi krok po kroku. 

W BS są podwyższone obroty - to jest ok. Możesz posprawdzać wizualnie czy wszystko jest jak powinno, ale podstawą są logi. 

3 godziny temu, Linger napisał:

Jak jeżdżę w mieście to nic się nie dzieje, zaś jak wyskoczę na jakąś ekspresówkę to auto przełącza się w tryb awaryjny.

Krótkie odcinki po mieście, często nie dogrzany, korki, na S-kę rzadko i krótki odcinek?

  

Edytowane przez maciucha512
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj się tak dzieje jak lecę w jakąś dłuższą trasę i mogę sobie pozwolić na prędkość i wyższe obroty. A jak się zatrzymam i uruchomię go ponownie to znów jest okej. Przejrzałem te wężyki, jeden był nieudolnie zamocowany tak jak na zdjęciu, ale nie wydaje mi się żeby to było to, gdyż siedział dosyć mocno. Okej zrobię logi i jak się uda to wstawię.

DSC_0024.JPG

Edytowane przez Linger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już zrobiłem logi i przesłałem, niestety nie udało się zrobić pełnych logów tzn. do 4000 obr/min, ponieważ za każdym razem przy około 3500 obr/min auto traciło moc i nie dało się osiągnąć żądanych obrotów.

 

Edytowane przez Linger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...