dawidos726 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 (edytowane) Czesc. Temat poruszany wiele razy o cieknacym egr. Wywalalem go nie raz lecz tym razem chcialbym pozbyc sie samego egr zostawiajac sama klape gaszaca. Wymyslilem dwie opcje. Wywalic membrane i tam wspawac aluminium to samo z drogiej strony. Lub uciac zaraz za egr i dospawac flansze zeby moc przykrecic spowrotem. Moze ktos robil podobnie i sie podzieli swoimi pomyslami? //Edit - a moze ktos juz robi same klapy gaszace? Sory za pisownie pisze z telefonu. Edytowane 18 Kwietnia 2017 przez dawidos726
szczepanstjepan Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Albo zaspawują dziury i otwór po grzybku albo gwintują i wkręcają śrubki na kleju.
MariuszKK Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Gdzieś na forum jest opisany proces wspawania klapy gaszącej z 2.5 tdi, tam jest podobno oddzielnie od egr.
dawidos726 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 6 godzin temu, szczepanstjepan napisał: Albo zaspawują dziury i otwór po grzybku albo gwintują i wkręcają śrubki na kleju. Tez o tym czytalem. Chyba najlepszy sposob bez wiekszej roboty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się