Turek2 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Pomocy! Moje audi 1.9 ajm ma niezidentyfikowany problem.. A to jego objawy: Przy pracy silnika na biegu jałowym na całą karoserię przenoszone są drgania (całkiem spore), praca silnika jest równa, ale zbyt głośna (nie przesadnie), po zwiększeniu obrotów niezależnie czy na biegu czy na luzie, w zakresie 1900-2100 obr/min auto zaczyna mocno drgać i przy tym drążek zmiany biegów wpada w mocne wibracje. Po przejściu na inne obroty mocne wibracje znikają i przechodzą w te podstawowe które są zawsze. W dodatku odczuwam spadek mocy po 2100 obr szczególnie na biegach 1-4 (skrzynia 5). Nie ma zależności czy silnik jest zimny czy ciepły. Ze zmianą biegów nie ma problemów ani hałasu. Wymieniłem 4 poduszki (silnik i skrzynia) i jest bez zmian. Byłem u 3 mechaników i żaden nie wie o co chodzi. Co robić?
Hezen Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Poduszki pod silnik założone zamienniki czy ori? Wysłane z OP3T
Turek2 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Pod silnik oryginalne, a pod skrzynie FEBI. Jest jeszcze jakieś mocowanie silnika oprócz tych czterech poduszek? Bo rozumiem, że spadek mocy może być spowodowany jakimś problemem z turbiną która powinna od tych obrotów już zacząć działać?
Hezen Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Jest jeszcze odbój silnika z samego przodu.Drgania przy 1900-2100rpm. obstawiam że są spowodowane zużytą dwumasą.Odcinki mocy - sprawdź wężyki podciśnienia, węże dolotu... w najgorszym przypadku turbina do czyszczenia.Wysłane z OP3T
Turek2 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Właśnie zamówiłem ten odbój z intercars za 10zł. W przyszłym tygodniu wymienie. Też myślę o dwumasie, ale nie pojawiają się żadne hałasy, problemy ze zmianą biegów, szarpania, problemów z płynnym ruszaniem.. Nie pozostaje mi chyba nic jak ściągnąć skrzynie i zobaczyć co w trawie piszczy z tą dwumasą zanim wydam na nią 1,5 tys Pamiętam że któryś z mechaników wspominał mi jeszcze o kole pasowym wału korbowego, że tam w środku jest guma która się zużywa i może prowadzić do takich drgań, ale to tylko jedno z wielu zdań na ten temat..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się