gsekulski Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Witam. Małem dziś rzeczoznace, miałem uszkodzona min lampę. Przewody od lampy i sensora air bag były fabrycznie spięte opaska. Było uderzenie w lampę, mam błąd air bak, zerwana opaskę spinajaca te przewody i wyrwany jeden przewod od sensora. Rzeczoznawca stwierdził, że to nie od tego a błąd mógł się zapalić np od przesunięcia fotela i mogą sprawdzić datę kiedy ten błąd się zapalił. Mi to rybka bo wiem kiedy to było ale czy on mi wmówić ze to było? Nie garnek się aby zrobić zdjęcia tego przewodu dopiero jak naleglem to porobił. Mierzył grubość lakieru, na błotniku w suchych warunkach ma 160, jemu na mokrym pokazało 160 później obok 210, jak poszedłem po swój czujnik i jeszcze raz to raz pokazywało 160 raz 220 a raz 190. Było robione na deszczu i niby było przecieraNe ale czujnik wariowal. Nie zgodziłem się aby wpisał ponad dwieście i po kłótni z łaski dał 190. Mi to wyglądało jakby chciał wpisać jak najgorsze wartości wszystkiego. Ale jak w temacie można sprawdzić kiedy był ten błąd czy tylko mnie straszy ze niby oszukuje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się