GOLI Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Pacjent to polift AKN ,zmieliło napęd pompy oleju,opiłki poszły w silnik,zapaliło się ciśnienie,a do tego wałki w stanie agonalnym. Zmieniłem słupek na AYM,osprzęt został stary ponieważ chodził do końca bez zastrzeżeń. I tu zaczęły się problemy. Auto zimne niesamowicie kopci na biało,pracuje nierówno i czuć wyraźnie niedopalony olej napędowy. Gdy zagrzeje się do około 60-70 stopni przestaje dymić i zaczyna chodzić idealnie. Moc bez zastrzeżeń,nie ubywa oleju ani płynu,nie robi ciśnienia w układzie chłodzenia. Przy wymianie silnika zmieniony rozrząd, na blokady nie pisak. Kąt wtrysku ustawiony idealnie,wtryski sprawdzone. Pytanie, czy dół silnika AKN różni się od AYM,jakieś ciśnienie sprężania, skok tłoka...nie wiem, doradźcie coś bo skończyły mi się pomysły
GOLI Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Opublikowano 1 Maja 2017 Jako, że ciągle nie pasuje mi coś z tymi wtryskami,mam pytanie. Gdzie mają sprzęt i sprawdzą mi dwustopniowe wtryski od 2,5 tdi? ale sprawdzą,a nie tylko wezmą kasę,okolice wałbrzycha odpadają bo zachodzi podejrzenie że sprawdzają je sprzętem z lat 60-tych napędzanym wajchą... z tego co wiem nikt tu nie ma stosownego sprzętu
GOLI Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Opublikowano 9 Maja 2017 Problem rozwiązany, uszkodzony rozdzielacz w pompie, temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się