janekkozak1 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam moje Audi A5 B5 116 PS AJM nie ma mocy szczególnie z dolnych obrotów podłączyłem VAGA czysto błędów nie ma. Problem jest z turbosprężarką Zrobiłem Logi przedstawiam poniżej http://vaglog.pl/log-003_f8240D.html http://vaglog.pl/log-008_YT7L9H.html http://vaglog.pl/log-011_rUJ7WAz.html Co może być przyczyną, że turbo nie kręci zawór N 75, czujnik doładowania czy turbo przytarte? Proszę o pomoc i dziękuję. Jak mam ewentualnie naprawić usterkę. Jeżeli chodzi o sztangę w turbo to się podnosi ale niewiele malutko Edytowane 29 Kwietnia 2017 przez janekkozak1
sebaa692 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Prawdopodobnie geometria zacina się. Widać że nie może wstać N75 też zbić nie może. Turbina na stół i VNT do czyszczenia. Wcześniej sprawdz zdalnie test turbiny i obserwuj sztangę.
sebaa692 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 (edytowane) Nie chcą mi się załadować Twoje logi. Odpal vaga wejdż na kanał 011 BS i loguj go. Podczas logowania wyjdz z auta i obserwuj sztangę od turbiny ma poruszać się dynamicznie, płynnie góra i dół na zmaine ( ok 2 cm) dokładnie jak na tym filmie Sprawdz kontrolnie wężyki od podciśnienia czy nieszczelności w układzie są EGR smoluch polecam go zaślepić, bo sieje spustoszenie w dolocie. Edytowane 6 Maja 2017 przez sebaa692
janekkozak1 Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Dnia 29.04.2017 o 00:06, lukaszooo napisał: Turbosprężarka geometria naprawiona sztanga podnosi się, przewody szczelne i prawidłowo podłączone, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Zawór N18 kupiony nowy i działa, zawór N75 działa jest podciśnienie jak przykładam palca. Dziur w dolocie nie ma. Auto ma moc od 3 tyś obrotów. Poniżej tych obrotów słabo. Moim zdaniem problem jest w EGR podaje logi http://vaglog.pl/log-003_g5n0Sr.html http://vaglog.pl/log-003_xCCyn.html Jeżeli mam uszkodzony EGR, a nie chcę go zaślepiać bo telepie przy gaszeniu, to jakiej firmy mam kupić nowy co polecacie. Czy uszkodzony jest przepływomierz ? http://fotowrzut.pl/OYWOOK55O6 Edytowane 17 Maja 2017 przez janekkozak1
janekkozak1 Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) http://vaglog.pl/log-003_mJM5E.html http://vaglog.pl/log-008_2WGmHC.html http://vaglog.pl/log-010_GZN02s.html http://vaglog.pl/log-011_b4NRB.htm W trakcie testu wystąpił błąd w vagu 17964 Myślę że totalnie padnięty jest zawór N75 Edytowane 17 Maja 2017 przez janekkozak1
sebaa692 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 oczywiści może to być przyczyna N75. Podmień na N18 i loguj. Trochę to wygląda jak dziura w dolocie lub padniete wężyki od podciśnienia ewentualnie pierścień w turbinie założony odwrotnie
janekkozak1 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Wiec tak opiszę swoją tragedię z brakiem mocy. Po pierwsze zapobiegawczo wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia oraz szczegółowo sprawdziłem prawidłowość połączeń przewodów. Następnie po zaleceniach wyciągnąłem turbo z auta łatwo nie było rozebrałem i wyczyściłem geometrię i starannie złożyłem. Byłem już bardzo zadowolony jak założyłem na miejsce turbo myślę przejadę się i auto będzie jak szatan. Wsiadam odpalam a tu gorzej jak było muł żółw na Vagu pojawił się błąd 17964 w dodatku według logów EGR i przepływomierz nie dział. Wymieniłem na nowy zawór N75 i dalej nic. Rozkręciłem EGR był cały za***any w dodatku ciekł wywaliłem go i kupiłem nowy WAHLERA i nadal nic. Sprawdziłem pompę VACUM kruciec był już wcześniej klejony. Problem leżał tutaj w "ZAWÓR ZWROTNY CHŁODNICY 4A0819809 " Sprawdzałem na odpalonym silniku czy nie ucieka gdzieś ciśnienie nawet wcześniej dotykałem ten zawór szukając uciekającego powietrza i nic było słychać świst myślałem, że to od paska przywykłem do tego świstu nic niepokojącego nie zauważyłem. Sprawdziłem strzykawką i wężem czy gruszka trzyma ciśnienie i gruszka opada znalazłem przyczynę. Wyjąłem zawór potem rozciąłem gruszkę i co uszczelka cała popękana dziurawa jak sito, zakleiłem i złożyłem. Auto dostało takiej mocy, że nie poznaję swojego auta, nawet przed zakupem tak nie zapierdalało. Edytowane 23 Maja 2017 przez janekkozak1
manqm Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 (edytowane) U mnie też powodem braku mocy był ten zaworek zwrotny chłodnicy cieczy o którym pisze janekkozak1. Wężyk i zaworek został zaślepiony i moc wróciła. Nie ma potrzeby wymiany/regeneracji tego zaworu bo jest on zbędny, potem już audi nie wstawiało tego zaworka. Edytowane 28 Maja 2017 przez manqm
miferA4B5 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 U mnie też powodem braku mocy był ten zaworek zwrotny chłodnicy cieczy o którym pisze janekkozak1. Wężyk i zaworek został zaślepiony i moc wróciła. Nie ma potrzeby wymiany/regeneracji tego zaworu bo jest on zbędny, potem już audi nie wstawiało tego zaworka. Rozumiem, że zdjąłeś wężyk z tego zaworka i go zaślepiłeś jakąś srubką? Czy jakoś inaczej to robiłeś?Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Szymon999 Opublikowano 7 Października 2023 Opublikowano 7 Października 2023 W dniu 28.05.2017 o 12:46, manqm napisał(a): U mnie też powodem braku mocy był ten zaworek zwrotny chłodnicy cieczy o którym pisze janekkozak1. Wężyk i zaworek został zaślepiony i moc wróciła. Nie ma potrzeby wymiany/regeneracji tego zaworu bo jest on zbędny, potem już audi nie wstawiało tego zaworka. Witam możecie opisać gdzie jest ten zawór mam ten sam problem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się