colak Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Witam serdecznie Panowie mam problem z pracą silnika na mrozie a mianowicie na benzynie jest oki natomiast jak przełączy sięna gaz to gaśnie w czsie jazdy wygląda to tak że po przełączeniu kolejno przestaje pracować na poszczególne cylindry czyli 3-2-1 w końcu na żaden póżniej zaczyna na 1-2-3-4 i jest oki taki proczes przełączania trwa ok 1 km w trakcie jazdy oczywiście nie jestem w stanie określic w jakiej kolejności przestają i zaczynają pracować cylindry ale doskonale jest to wyczuwalne. bardzo głośno pracują elkektro zaworki przy listwie "fachowcy" twierdzą że taki kiepski gaz jest dostarczany do Polski i oni nic na to nie poradzą i jest to przyczyną nie równej pracy na wolnych obrotach zalepia się listwa (( Panowie gdzie macie umieszczoną listwę z elektrozaworkami ja mam na kolektorze dolotowym ponoć jest tam zimno i dlatego jest ten problem.
nex Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/all_skutki_tankowania_gazu_o_zlej_jakosci-t61046.0.html[br]Dopisany: 12 Styczeń 2009, 20:27_________________________________________________czeka Cię czyszczenie listwy wtryskowej i kalibracja, poczytaj co napisałem
Bogumił Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 A jak złapie temp. 90*C to na gazie też gaśnie? Czy gaśnie w trakcie jazdy, czy na wolnych obrotach?
nex Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Witam serdecznie Panowie mam problem z pracą silnika na mrozie a mianowicie na benzynie jest oki natomiast jak przełączy sięna gaz to gaśnie w czsie jazdy wygląda to tak że po przełączeniu kolejno przestaje pracować na poszczególne cylindry czyli 3-2-1 w końcu na żaden póżniej zaczyna na 1-2-3-4 i jest oki taki proczes przełączania trwa ok 1 km w trakcie jazdy oczywiście nie jestem w stanie określic w jakiej kolejności przestają i zaczynają pracować cylindry ale doskonale jest to wyczuwalne. bardzo głośno pracują elkektro zaworki przy listwie "fachowcy" twierdzą że taki kiepski gaz jest dostarczany do Polski i oni nic na to nie poradzą i jest to przyczyną nie równej pracy na wolnych obrotach zalepia się listwa (( Panowie gdzie macie umieszczoną listwę z elektrozaworkami ja mam na kolektorze dolotowym ponoć jest tam zimno i dlatego jest ten problem. Dziś byłem założyć grzałke na listwe wtryskową gazu. Grzałke zakłada się na listwe wtryskiwaczy od góry, zaczyna grzać po włączeniu zapłonu (trzeba odpowiednio podpiąć) i posiada termostat odłączający ją przy 50 stopniach. O jej aktywności informuje dioda. Zanim auto przełączy Ci na gaz ( u mnie przy 60 stopniach silnika) wtryski już będą rozgrzane a co za tym idzie przełączenie będzie płynne i bezproblemowe. Koniec ze skaczącymi obrotami i problemem z wtryskiem gazu
Bogumił Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 A jaki jest koszt takiego patentu?
nex Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 A jaki jest koszt takiego patentu? 90zł z montażem
Bogumił Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Jak zachowuje się instalacja z podgrzewaczem, czy sam podgrzany gaz (w reduktorze) nie wystarcza? To w ogóle ma wpływ na lepsze działanie instalacji? Czy zauważyłeś jak długo podgrzewacz grzeje wtryski?
nex Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Jak zachowuje się instalacja z podgrzewaczem tak jak w lecie czyli bezproblemowo czy sam podgrzany gaz (w reduktorze) nie wystarcza? To w ogóle ma wpływ na lepsze działanie instalacji? reduktor puszcza gaz przy 45 stopniach - bynajmniej ja mam tak ustawione, to wystarczająca temperatura, ale w tym czasie wtryski mają tylko 20 stopni co jest w zupełności za mało, powinny mieć na biede 35 stopni żeby dorze fuknkcjonować. Jeśli reduktor puszcza przy powiedzmy 30 stopniach to pomyśl sam jaką temperature mogą mieć wtryski..czasem nawet minusową i nie dziwota że auto po przełączeniu na gaz gaśnie. Czy zauważyłeś jak długo podgrzewacz grzeje wtryski? po przekręceniu zapłonu włącza się grzałka na listwie wtryskowej gazu i zaczyna grzać. Ja mam ustawiony reduktor na 45 stopni - silnik ma wtedy temp około 60 stopni. W tym momencie następuje przełączenie na gaz. Przy temp -10-15 potrzeba kilka km przejechać, bądź odczekać 7-10 minut aby nastąpiło przełączenie, wtryski po tym czasie będą już rozgrzane dzięki podgrzewaczowi i bezproblemowo następuje przełączenie na gaz, nie wystepują żadne duszenia czy też skoki obrotów. Wiadomo że im dłużej jedziesz tym coraz mocniej nagrzewa sie listwa. Tu chodzi tylko o ten pierwszy moment przełączenia. Podgrzewacz posiada termostat i wyłącza się przy 50 st.
Bogumił Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Dzięki, przekonałeś mnie do tego urządzenia.
nex Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Dzięki, przekonałeś mnie do tego urządzenia. warto, bo koszta nieduze, a efekt zadowalający
strzala_123 Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 a samemu to można gdzieś kupić i zamontowac?
nex Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 tak, u gaziarza kupisz, czasem na allegro tez mozna popasc.
Waters Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Mam od dwóch tygodni u siebie zamontowaną taką grzałkę - rewelacja
201ty Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 A co się stanie jak termostat kopnie w kalendarz :gwizdanie: ?
nex Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 nic sie nie stanie bedzie grzala caly czas stałą temperaturą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się