Metiu Audi Bex Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) Witam szanownych klubowiczów jestem Mateusz. Mam problem z swoją audi A4 b6 1.8t bex mianowicie jeździłem autem odstawiłem go po przejażdżce , drugiego dnia chciałem jechać na myjnie i samochód nie odpalił nie świecą się zegary i na liczniku świeci tylko airbag i esp . Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i znalazłem przepalony bezpiecznik maxi duży bezpiecznik 40 amper że jest przepalony znajduję się pod podszybiem tam co jest puszka od ecu przy zmianie na dobry bezpiecznik nowy się tak samo przepalił nie świeciły sie zegary a przepalił się w chwili przekręcenia kluczyka . Czy miał ktoś podobny problem jak ja i jak sobie z nim poradził . Z góry dziękuję za cenne wskazówki . Edytowane 4 Maja 2017 przez Metiu Audi Bex
Łukasz13 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Ten duży bezpiecznik obok ecu to od pompy sai, nie powinien mieć wpływu na problemy o których piszesz, jesli się od razu pali sprawdz czy w puszcze ecu przekażniki nie stoją w wodzie bo tak się czasem zdarza że dostaje się tam woda i robi się zwara.
Metiu Audi Bex Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Opublikowano 4 Maja 2017 Szukałem już trochę na forum i na artykuł z wodą trafiłem i od razu od tego zacząłem sprawdzanie . Odłączałem tak samo tą pompę i nic to nie dało sprawdziłem też te przekaźniki mam ich tam dwa 219 i 373 nie mam tam wody wszystko suchutko . Dziś dostałem na podmiankę przekaźniki które się znajdują pod kierownicą i jutro będę podmieniał .
Metiu Audi Bex Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Opublikowano 12 Maja 2017 Witam audi udalo mi sie odpalic
krzysiekml Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 napisz dla potomnych co było problemem
Metiu Audi Bex Opublikowano 9 Lipca 2017 Autor Opublikowano 9 Lipca 2017 Witam a więc problem nie wiem jaki był do końca powiem co zrobiłem : a wiec wymontowałem komputer wyczycilem wszystkie styki od przekażników sie tam znajdujacych później wyczyscilem styki na kostkach . Zauważyłem że mi kapie olej po przewodzie od pompy sai wyczyscilem tak samo przewód i kostkę oddzielilem te dwa przewody od siebie . Pozmienialem przekazniki pod kierownicą wyczyscilem klemy od akumulatora i styki. Poskladalem wszystko do kupy przekrecilem kluczykiem i zaswiecily sie zegary i wszystkie kontrolki wtedy już wiedziałem że samochód odpali i odpalił od strzała ale jaka była dokladnie przyczyna ciężko stwierdzić podejrzewam że było zwarcie na tym przewodzie od pompy sai ale pewny na 100 % nie jestem . Na razie smigam i jest dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się