wiktorsam Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) Witam, kolega poprosił mnie o zwagowanie jego auta które wchodzi notorycznie w tryb awaryjny. Oto porcja logów: Dynamiczne: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_X8Ka9dw.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-001_XwJgI.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_S1Wxe3.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_9yg3P1.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_0699J87.html Statyczne: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_68WTJx.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_bd0GE6.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_D7ZS98.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_0cC31.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_w6qi3.html BS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_9922x.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_oZncaMo.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_x6Vvc7.html Z tego co moim niewprawnym okiem zauważyłem to termostat do wymiany na 100%, zresztą chłodnica ciepła nawet jak auto niedogrzane. Turbo przeładowuje - kierownice się zacinają - do czyszczenia? Korekcje na wtryskach mogłyby być lepsze, ale silnik niedogrzany więc nie można oceniać. Coś jeszcze widać z logów? Moje wnioski są prawidłowe? Pozdrawiam i dziękuję za pomoc Edytowane 3 Maja 2017 przez wiktorsam
spetsnaz Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Prawidłowe, zacznijcie od ogarnięcia przyczyn przeładowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się