Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dokręcanie kolektora wydechowego 1.8 T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jakim momentem należy dokręcać kolektor wydechowy do głowicy w A4 B6 1.8 T BFB, bo nie mogę nigdzie znaleźć a przy odkręcaniu szło dziwnie bardzo lekko...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Te śruby nie są nie wiadomo jak dokręcone, bo nakrętki są miedziane.

Opublikowano

Wiem wiem, bo bardzo lekko się odkręcały jak już wspomniałem... Ale lekko czy mocno to takie względne określenie siły z jaką są dokręcone, chciałbym precyzyjnie żeby nie skopać czegoś. 

Opublikowano
Dnia 05.05.2017 o 14:32, JawoR36 napisał:

Te śruby nie są nie wiadomo jak dokręcone, bo nakrętki są miedziane.

nie sa miedziane ,tylko miedziowane (pokrywane galwanicznie warstwa miedzi) po to zeby ułatwić ich odkręcanie ,co i tak zazwyczaj nie jest łatwe ,same nakretki powinny byc specjalne do wydechów (wykonane w taki sposób ,zeby nie miały możliwosci odkręcać sie samoczynnie ) ,za kazdym razem powinno sie stosowac nowe nakrętki ....

Opublikowano

A jaki materiał jest "miedziowany"? Bo magnez nie łapie w ogóle.

Opublikowano

Dokręciłem z czuciem i jest... Jak odkręcałem, to szły można powiedzieć bez problemu. Podobnie teraz jest. Gdyby nawet ktoś coś napisał to i tak za późno, więc temat do zamknięcia :).   

Opublikowano

Dawniej nakrętki wydechu były robione ze stali kwasoodpornej nie magnetycznej. Ja dokręcałem momentem około 25 nm to jest wartość dla m8 x 1.25 klasy 8.8.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...