Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 2002 1,9TDI 101KM AVB LY7Q


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skleroza nie boli i przeoczyłem wpisać.... 13 października 2018 do auta trafił nowy akumulator. Banner Power Bull PRO 77 Ah.

Opublikowano (edytowane)

Test spalania trasa Warszawa - Mielno - Warszawa, 1088 km. Na odcinku do Białego Boru średnia prędkość 110 km/h. Max prędkość 160 km/h. Wynik 5,28 L/ 100 km

Edytowane przez kirbag
Opublikowano

W dniu dzisiejszym dopełnienie układu klimatyzacji. 

20190726_151012.jpg

Opublikowano (edytowane)

Przepaliły się żaróweczki świateł mijania, tym razem wymienione na firmy BOSMA (czyli Tungsram wytrzymały 13 miesięcy).

Edytowane przez kirbag
Opublikowano

W dniu dzisiejszym kolejna wymiana filtrów oraz oleju - przebieg 313 720 (od poprzedniej przejechane 11 100 km).

Olej oczywiście bez zmian Motul Specific 505-502. Filtry tym razem Knecht.

20190806_184257.jpg

Opublikowano (edytowane)

Mawiają "jak dbasz tak masz" - zatem dbam. Przebieg auta 322 924 km.

- Wymiana poduszki skrzyni biegów.

- Wymiana tarcz i klocków przód (ATE).

- Wymiana silentblocków przedniego zawieszenia.

Edytowane przez kirbag
Opublikowano
W dniu 20.04.2019 o 09:45, kirbag napisał:

Wymiana kostki stacyjki - czasami nie łączyła dobrze co skutkowało problemami z uruchomieniem auta.

kostka audi.jpg

Mam pytanie co do tej kostki , jakie były objawy tej usterki . Czy wyglądało to tak że po przekręceniu kluczyka kontrolki i komunikat ok zapalały się a po dalszym przekręceniu rozrusznik nie uruchamiał się , nie dając przy tym żadnych dźwięków ? No i jak z wymianą tego , dużo roboty ?

Opublikowano

Dokładnie jak napisałeś. Natomiast co do wymiany akurat mam w mieście człowieka, który się zajmuje takimi tematami i z częścią poległem na 100 zł. Czasowo jemu zajęło to jakieś 40 minut.

Opublikowano

W miniony czwartek ponownie wymiana filtrów i oleju. I znów standardowo Motul Specific 505-502. Filtry tym razem Mann. Przebieg 326 900 km (od poprzedniej wymiany zatem przejechane 13 180 km)

Opublikowano

I jak autko się sprawuje?

Nie brakuje Ci mocy czasami???

Pzdr

Opublikowano
W dniu 22.03.2020 o 16:15, Adam87 napisał:

I jak autko się sprawuje?

Nie brakuje Ci mocy czasami???

Pzdr

Powiem tak, oczywiście więcej mocy zawsze fajnie mieć ( jakieś wyprzedzanie czy jazda w 4 osoby), generalnie jednak nie ma tragedii. Większość to jazda około miejska, gdzie za bardzo nie ma gdzie i jak wielką mocą się szczycić. 

Przejechałem ponad 60 000 i nic się nie dzieje niespodziewanego (odpukać). 

Opublikowano
9 minut temu, kirbag napisał:

Powiem tak, oczywiście więcej mocy zawsze fajnie mieć ( jakieś wyprzedzanie czy jazda w 4 osoby), generalnie jednak nie ma tragedii. Większość to jazda około miejska, gdzie za bardzo nie ma gdzie i jak wielką mocą się szczycić. 

Przejechałem ponad 60 000 i nic się nie dzieje niespodziewanego (odpukać). 

Najważniejsze zadowolenie:thumbup:

 

Opublikowano

W dniu dzisiejszym przyszła pora na zmianę tylnych amortyzatorów. Na aucie oryginały z logo Audi wyprodukowane przez KYB, w Hiszpanii (nie wiem czy od nowości czy już raz wymieniane). W każdym razie jeden już totalnie nie trzymał, drugi już też bliski totalnej padaki. Objaw, bujała się lalka już jak stara kanapa. Na totalnym luziku przy dzisiejszej ładnej pogodzie, zajęło mi to 3 godzinki ( z czyszczeniem i odkurzaniem nadkoli). Założyłem gazowe także Kayaba. Po jeździe próbnej lux malinka teraz stabilność.

20200328_090101[1].jpg

20200328_110541[1].jpg

20200328_113242[1].jpg

Opublikowano

W dniu dzisiejszym wymiana filtra paliwa (zakupiony w sierpniu 2019 ale wówczas nie wymieniłem). Nie było żadnych niepokojących objawów ale stuknęło 60 000 z lekkim haczykiem od poprzedniej jego wymiany...Na liczniku 329 819. Po spuszczeniu oleju napędowego ze starego filtra ani grama wody. Wymieniłem oczywiście także dwa oringi. 

Dodatkowo mycie i woskowanie auta.

 

20200523_155457[1].jpg

20200523_155542[1].jpg

20200523_141259[1].jpg

Opublikowano (edytowane)

Pojawił się kłopot z otwieraniem i zamykaniem tylnego zamka lewych drzwi....kupiłem zameczek i wymieniłem...niestety nie pomogło. Zabrałem się zatem za wiązkę przy słupku i znalazłem usterkę, dwa kabelki się ułamały. Po naprawie wszystko działa jak trzeba.  Przy okazji wykonałem także ustawienia następnej inspekcji olejowej przez VAG.

Swoją drogą w tym tygodniu na liczniku pojawiła się liczba 330 000.... gdy poprawi się pogoda chyba znów zobaczę zawór egr (minęły 3 lata od jego czyszczenia). 

20200531_122939[1].jpg

Edytowane przez kirbag
Opublikowano

I znów przybyło...336 769 przebiegu i czas na wymianę oleju i filtrów (od poprzedniej wymiany przejechane 9 869 km.). Olej Motul Specific 505-502, filtr tym razem Mann (olej) i Filtron (powietrze). Kabinowy wymienię w najbliższej przyszłości. 

Z niepokojących spraw - pojawił się dwa razy jakiś szum, lekki chrobot podczas wciśnięciu pedału sprzęgła. Podejrzewam łożysko oporowe ale jest prawdopodobne, że coś więcej wyjdzie. Trzeba zarezerwować termin u mechanika, zdiagnozować i naprawić (planuję jeszcze we wrześniu lub początek października). Prócz tego (odpukać) bez problemów.  

20200912_115147[1].jpg

20200912_115252[1].jpg

Opublikowano

22 maja 2021. Przy przebiegu 348 812 kolejna wymiana oleju, jak zawsze Motul Specific, filtr powietrza Filtron, oleju Mann, przeciwpyłkowy Mann.

Dodatkowo płukanie nagrzewnicy oraz serwis klimatyzacji.

W ubiegłym tygodniu odebrałem autko od blacharza, gdzie dokonaliśmy wymiany przednich błotników. Lewy skorodował, a na prawym także pokazało się ognisko.  

20210522_135636[1].jpg

20210519_080624[1].jpg

20210519_080608[1].jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...