Bałtek Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Miesiąc temu oddałem mechanikowi samochód do wymiany uszczelki pod głowicą w silniku AJM. Dzisiaj po oględzinach silnika zauważyłem nadal wyciek jednym miejscu. Pomyslalem, moze sruby nie są dokrecone, i jak się okazało jedna sruba cały czas się obraca. I teraz pytanie, jak to naprawić? Jak zregenerowac ten gwint?
NomadAd Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 Jeśli gwint jest zerwany nie pozostaje nic innego jak zrobienie nowego gwintu, o większej średnicy i zastosowanie większej śruby pasującej do nowego gwintu [emoji6] jest też opcja tulejowania starego otworu wtedy nie będzie konieczności dopasowywania nowej śruby. To wszystko pod warunkiem że jest tam na tyle materiału żeby można było poszerzyć uszkodzony otwór.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Mozgu Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 (edytowane) Spróbuj takie cos, tylko dobierz pod odpowiedni gwint http://allegro.pl/sprezynka-gwint-zerwany-m10x1-tuleja-krakow-i6813277728.html Edytowane 10 Maja 2017 przez Mozgu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się