Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierównomierne zużycie klocka po wymianie tarcz


eaglent

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
mój problem polega na tym iż zdecydowałem się wymienić tarcze przód na 312. Kupiłem jarzma 451, zaciski zregenerowałem, kupilem nowe gumki, uszczelke tłoczka, uszczelki prowadnic, oslony tarcz od 312. Tarcze zaś kupiłem mikody gt + klocki TRW i jako podsumowanie nowe przewody elastyczne, nowe sprężynki ATE i płyn hamulcowy girling. Całość zmontowałem wczoraj tj. 05.12 a problem pokazał się dzisiaj czyli 05.13. Zobaczyłem, że z obu stron zewnętrzny klocek jest nierówno starty, tzn od wewnętrznej strony tarczy jest jak nowy i im dalej do zewnętrznej tym go mniej. Dodam, że zrobilem na zestawie jakies 250km w celu dotarcia, praktycznie ledwo co hamując. I teraz pytanie co jest tego powodem? na forum a6 ludzie pisali, ze zaciski z upływem lat się krzywią, inni, że prowadnice krzywe jeszcze inni, że gumki od prowadnic - ale u mnie całość jest fabrycznie nowa. Ma ktoś jakieś pomysły? dodaje fotki: zdjęcie

Edytowane przez eaglent
błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak miałem , brało mi tylko połowę tarczy na obu kołach

czyściłem i smarowałem ponownie prowadnice i też nie pomogło

teraz założyłem nowe klocki i tarcze i jak na razie jest o.k. 

1000 km już zrobiłem i jest git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozjechane zaciski 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w porządku ale to wszystko jest nowe. Jaki jest tego powód?
@edit

Czyli to nie bedzie wina gumek prowadnic tylko samych zacisków?

Edytowane przez eaglent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski masz nowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, zregenerowałem inne żeby zakładać od razu komplet na auto. W każdym razie, jutro przeloze do tych starych wszystko tylko powiedzi mi proszę, czy klocki moge przejechac papierem sciernym na prosto czy zostawić tak i moze sie uloza? I jeszcze jakbyś mógł troszkę rozwinąć swoja wypowiedź odnośnie rozjechanych zacisków to byłbym wdzięczny bo inmi mocno naciskają na nowe gumki prowadnicze, że są za ciasne i zacisk nie odbija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski robi się w trapez i dlatego jest problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a czyli co proponujesz, wymienic w tych starych komplet i wsadzic? a co z klockami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i czy to możliwe, bo jeden zacisk który wsadzilem jezdzil u mnie w aucie ale zmienilem go z pół roku temu a nic się z nim niepokojącego nie działo więc jakim cudem dwa naraz się odkształciły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest możliwe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, więc moge zetrzeć klocek na równo i zalozyc stary zacisk czy lepiej zostawić klocek jak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski doprowadzić do ładu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...