Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze wskazaniem paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim.

Mam problem ze wskazaniem paliwa. Nie pokazuje prawidłowych wartości. Najczęściej leży na 0 i mam cały czas komunikat o braku ropy. Mam drugi zestaw z pływakiem (sprzedawca twierdził, że jest sprawny), jednak po podpięciu i zmianie pozycji pływaka sygnały są różne (na sucho z wyjętym całym wkładem). Raz pokaże prawidłowo, a raz nie..

Dodatkowa informacja to to, że co pewien czas dodatkowo zawiesza mi się w liczniku wskazówka temperatury. Bardzo rzadko, ale jednak.. Pomaga wyjęcie bezpiecznika.

Jak zdiagnozować problem? Niestety nie mam na podorędziu drugiego licznika, ani innej B6 z której mógłbym wyciągać części. Mam B5 i Sharana, ale nie wiem czy ta informacja pomoże..

Błąd VCDS:

1 Fault Found:
00771 -  Fuel Level Sensor (G)
            30-00 -  Open or Short to Plus

Opublikowano (edytowane)

Up, VCDS stan paliwa mimo 3/4 baku:

 

VCDS paliwo A4 B6.jpg

Edytowane przez xXxMAROKOxXx
Opublikowano

W moim quattro  wskaźnik paliwa raz działa ok a czasami żyje swoim życiem szczególnie jak na dworze robi się mokro.Błąd dotyczy tylko i wyłącznie czujnika G 169 czyli po stronie lewej .Wyjąłem lewy  pływak styki przeczyściłem pod miernikiem działa właściwie. Robiłem test zegarów vcdsem i działają właściwie. Czasami włączę zapłon wskazówka pokaże te pół baku a za chwilkę spadnie na 1/4 lub zaświeci się rezerwa. Według schematów do licznika idą dwa przewody sygnałowe z lewego i prawego pływaka.

ScreenShot021.jpg

Opublikowano (edytowane)

Ja mam też problem ze wskazaniami paliwa. Generalnie wskazówka żyje swoim życiem tzn po nalaniu pełnego baku pokazuje połowę, po jakimś czasie jazdy na benzynie (też mam lpg) magicznie mi go przybywa (według wskazań) zamiast ubywać. Proszę o pomoc, bo zaczynam się zastanawiać czy wieszać za jajca mechanika, który mi wymieniał pompę (poprzednia była na wykończeniu)...Dzisiaj zczytałem co mi tam wsadził i jest jakiś wynalazek o nazwie "Engitech 100031". Zrobiłem test wskaźników, wszystko wygląda ok. Nie podoba mi się ta oporność no i oczywiście wskazanie paliwa na 0.0l, gdzie zaraz przed pomiarem byłem na stacji i zalałem do pełna:decayed:

Dodatkowo co jakiś czas wywala mi błąd:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
        P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

Były inne błędy ale wszystko znikło po naprawie dziurawej odmy i zaworków, silnik od tego czasu chodzi ok. Tylko to zostało...

Aha no i dodam, że dolot szczelny, przepływka ok.

 

2017-07-06_13-42-13.jpg

Edytowane przez awisnia
Opublikowano

U siebie sprawdziłem ciągłość kabli i są ok. Rozebrałem czujnik g 169 i wszystko w nim jest ok a czasami świruje.Na próbę nie podłączałem go tylko wstawiłem we wtyczkę jakiś opornik i jeżdżę już tydzień i ani razu wskaźnik nie zgłupiał więc wina  w lewym pływaku.

20170705_153250.jpg

Opublikowano

Tylko mi nie wywala żadnego błędu związanego z tym czujnikiem, a cała pompa (razem z czujnikiem) była wymieniona. U mnie wskazania żyły swoim życiem, a od 2 dni zdechło całkiem. Wskazówka leży, Zasięg 0km. Wymieniłem nawet wskaźnik paliwa, bo jeden "spec" twierdził, że to na 100% padł silniczek w nim. Nic to nie dało oczywiście. Mam dość moich speców i zabieram się za to sam...pierwszy rzut na pompę i pytanie: dobrze jest ustawiona?? Na pełnym zbiorniku zmierzona oporoność na wtyku od pompy to ok. 290 ohm.

IMG_20170706_135311.jpg

Opublikowano

Wypadało by Ci wyjąć pływak i ręcznie symulować położenie. A może autko jeździło kiedyś w gb i jest po przeszczepie na europę a wtedy kable są przedłużane. Wielu doktorów już nawet nie lutuje tylko skrętka i troszkę izolacji.Pod dywanikiem jest dużo wilgoci i po kilku latach kable gniją.

Opublikowano

Auto nie jeździło w GB, mam dokładną historię z Audi. Tak by mi wychodziło, że to coś na kablach najprędzej i sprawdzę bankowo. Tyle, że pojeździłem trochę tylko na benzynie żeby zobaczyć co i jak, i odziwo nagle mam takie odczyty:2017-07-10_11-22-29.jpg

Czyli komunikacja z komputerem jest na moją logikę, nie? Oczywiście wskazówka leży totalnie na zero...A no i jeszcze taki błąd mi doszedł:

17658 - Fuel Level too Low
        P1250 - 008 - Implausible Signal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...