Skocz do zawartości

xXxMAROKOxXx

Pasjonat
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xXxMAROKOxXx

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Warm-Maz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

494 wyświetleń profilu

Osiągnięcia xXxMAROKOxXx

1

Reputacja

  1. Cześć wszystkim. Tak jak w temacie.. Mam problem z klimatyzacją. Problem zaczął się w zeszłym roku. Na początku okazało się, że to sprzęgiełko. Mechanik naprawił, klima działała aż miło. Pod koniec lata zaczęła świrować tzn. raz działała raz nie (econ włączał się z automatu). Od tamtej pory nie robiłem z tym nic. Zrobiło się ciepło i przydałoby się to naprawić. VCDS pokazywał błędy: 3 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low Po skasowaniu został ten: 1 Fault Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low Od czego zacząć diagnozę? Klima jest nabita. Będę wdzięczny za pomoc.
  2. Cześć wszystkim. Mam problem ze wskazaniem paliwa. Nie pokazuje prawidłowych wartości. Najczęściej leży na 0 i mam cały czas komunikat o braku ropy. Mam drugi zestaw z pływakiem (sprzedawca twierdził, że jest sprawny), jednak po podpięciu i zmianie pozycji pływaka sygnały są różne (na sucho z wyjętym całym wkładem). Raz pokaże prawidłowo, a raz nie.. Dodatkowa informacja to to, że co pewien czas dodatkowo zawiesza mi się w liczniku wskazówka temperatury. Bardzo rzadko, ale jednak.. Pomaga wyjęcie bezpiecznika. Jak zdiagnozować problem? Niestety nie mam na podorędziu drugiego licznika, ani innej B6 z której mógłbym wyciągać części. Mam B5 i Sharana, ale nie wiem czy ta informacja pomoże.. Błąd VCDS: 1 Fault Found: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-00 - Open or Short to Plus
  3. Witam, Mam problem z klapą bagażnika. Zamek działa jak należy tzn. otwiera i zamyka. Po wjechaniu w dziurę lub inne nierówności na komputerze wyświetla mi otwarcie bagażnika. Bagażnik jednak jest zamknięty. Wygląda to na złe odbieranie sygnału.. Błędy: 5 Faults Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 80-00 - Single-Wire Operation Od czego zacząć? Dzięki z góry za wszystkie odpowiedzi.
  4. To już robiłem, ale wydaje mi się, że ktoś grzebał w instalacji za licznikiem i chciałbym to sprawdzić..
  5. Dodatkowe pytanie, czy jeśli odłączę akumulator, wyjmę licznik, sprawdzę jak wyglądają kable i włożę z powrotem na miejsce - coś się stanie, czy spokojnie odpalę samochód bez zabawy z komputerem?
  6. Cześć, licznik mi wariuje. Pokazuje błędne wskazania temperatury i ropy w baku. Licznik to 8E0 920 900 G. Według tabeli wszystko pasuje. Mam pytanie, czy jeśli dorwę identyczny licznik obejdzie się bez kodowania i podmianka p2p?
  7. Zakupiłem zregenerowaną turbinę wraz z odsyłką mojej uszkodzonej. Zajęła się tym firma z Iławy. Koszt 600 zł + olej i filtr 160 zł + mechanik 200 zł. Temat do zamknięcia.
  8. Cześć, pytanie jak w temacie. Padło mi turbo w AWX i zastanawiam się nad kupnem używanej. A może regenerować? Czy ktoś korzystał z tych usług? http://allegro.pl/turbina-turbo-afv-awx-bgw-bpw-vw-skoda-regeneracja-i6539652870.html http://allegro.pl/turbina-passat-a4-a6-130km-717858-awx-avf-turbo-i6672126978.html?bi_s=ads&bi_m=p2,3&bi_c=214433 http://allegro.pl/regeneracja-turbosprezarki-turbosprezarka-turbina-i6706914596.html Pozdrawiam,
  9. Wymieniam zamek. Czy wiecie może jakie powinno być napięcie na kablu dochodzącym do zamka?
  10. Witam, Mam niestety problem z zamkiem tylnej klapy. W pewnym momencie "siadł". Ok, rozumiem, potrafią się zepsuć. Kupiłem używkę, zamontowałem. Działała przez tydzień i znowu to samo. Stwierdziłem, że do 3 razy sztuka. Zakupiłem kolejny zamek. Zamknął się raz - i powtórka z rozrywki. Z zamka śmierdzi spalenizną. Wilgoci brak. Za 1 razem stwierdziłem, że może to wina automatycznego otwierania ze sprężynkami, ale zdjąłem je i niestety 2 oraz 3 zamek wykluczyły winę mocnego nacisku poprzez sprężynki. Gdzie szukać problemu? A4 B6 Avant 2001r Będę wdzięczny za pomoc..
  11. Czy wszystkie w B6 avant pasują do siebie p&p?
  12. Klapa odbija. Ten zaczep w zamku, który odpowiada za zamknięcie nie działa.
  13. Witam, Od kilku dni nie mogę zamknąć bagażnika. "Dzyndzel", który powinien się zamykać nie daje się zamknąć nawet ręcznie. W czym szukać przyczyny? Czy do wymiany jest cały mechanizm? Szukałem na forum rozwiązania problemu jednak zdecydowana większość osób miała problem z otwarciem a nie zamknięciem Jeśli do wymiany jest cały mechanizm to czy pasuje z sedana? Ewentualnie może poratuje ktoś numerami części? Dzięki za rady, Marek.
  14. Panowie, mam mały problem :/ Muszę wymienić licznik (wariują mi wskazówki temperatury i paliwa w zbiorniku). Czy jest tu ktoś kto by się podjął zabawy i ile taka zabawa kosztuje ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...