awisnia

Pasjonat
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O awisnia

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Adam
    • Lokalizacja
      Pszczyna

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Multitronic
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    78 wyświetleń profilu
    1. Kabel chyba ok, specem nie jestem. Na szczęście filozofii dużej w kablu do naszej A4 nie ma Jest gdzieś na pewno na forum wątek o programach, popatrz tam. Nie musi być VAG-COM koniecznie.
    2. Moim zdaniem wymienianie w ciemno jest bez sensu ale jak uważasz. Ja wymieniłem świece, przepływomierz i o mało co sondę (głównie z sugestii mechanika), a problemem był kawałek plastikowej rurki za 30 zł (opisałem wyżej). Z doświadczenia nie polecam więc wymiany czegokolwiek w ciemno. Jak Twój mechanik nie ma sprzętu do zrobienia logów w tym aucie, to ja bym zmienił mechanika. Wystarczy VAG 311.2 (na przykład) i kabel z allegro za 50 zł...Jak masz laptopa to sam możesz zrobić bez problemu według instrukcji na forum. Używany przepływomierz....można ryzykować ale tylko jak możesz zrobić logi, bo inaczej nie masz żadnej gwarancji.
    3. Kiedyś grzebiąc po temacie odnośnie mojej A4 trafiłem na ten temat, ale nie umiem jakoś znaleźć. Na pewno było o dwóch kwestiach odnośnie Twoich błędów: szczelność układu dolotowego i wydechowego oraz sprawdzenie odczytów sond. Wszystko masz opisane na forum jak podejść do tematu. Sprawdzenie sond łatwiejsze więc od tego bym zaczął osobiście.
    4. Tylko oryginał, wierz mi...testowałem. Miałem NIBY dobry zamiennik, taki z wyższej półki. Auto wydawało się, że chodzi ok ale problemy się pojawiły przy określonych temperaturach (jak było bardzo ciepło): np. szarpanie w okolicy 2-3 tys przy próbie wyprzedzania. Tutaj niestety nie obejdziesz systemuPodobno niektórym pomaga czyszczenie przepływomierza ale opinie są podzielone. Standardowo oryginał to 400-450 zł ale trzeba szukać, czasem ktoś sprzedaje bo kupił "a to nie było potrzebne". Sprawdź zanim wymienisz, bez sensu wywalać tyle w ciemno. Ps. Zakładam, że sprawdzałeś czy odma nie wygląda u Ciebie podobnie jak było u mnie?
    5. Ktoś tu jednak odpowiada...miło U mnie błąd 17536 P1128 został po wymianie wspomnianej odmy. Okazało się, że przyczyną była przepływka chociaż wartości "dużo" nie odbiegały od normy. Trochę u mnie było to mylące, bo na PB jakby lepiej chodził mimo wszystko niż na LPG więc jakiś czas szukałem problemu gdzie indziej. Ostatecznie jednak wymiana rozwiązała problem. Ps. Jak sprawdzić przepływomierz to już przewałkowane było kilka razy.
    6. Auto nie jeździło w GB, mam dokładną historię z Audi. Tak by mi wychodziło, że to coś na kablach najprędzej i sprawdzę bankowo. Tyle, że pojeździłem trochę tylko na benzynie żeby zobaczyć co i jak, i odziwo nagle mam takie odczyty: Czyli komunikacja z komputerem jest na moją logikę, nie? Oczywiście wskazówka leży totalnie na zero...A no i jeszcze taki błąd mi doszedł: 17658 - Fuel Level too Low P1250 - 008 - Implausible Signal
    7. Trochę odnowię temat bo walczę właśnie z tym błędem. Więc tak. Najpierw miałem błędy tego typu: 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Albo: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Albo: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Po serii porad od różnej maści mechaników i kilku wymianach, które powodowały tylko zmienianie się tych błędów, mój wk*** sięgnął zenitu i zabrałem się za to sam. Dzięki WAM szybko doszedłem, że powodem była odma, która wyglądała tak: Po jej wymianie z trójnikiem i zaworkiem oraz tym grzybkiem, wszystkie błędy znikły, autem przestało szarpać itp. Teraz nawraca mi niestety tylko już błąd: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Błąd nawraca na gazie i na benzynie, rożnicy właściwie dużej nie widzę w pracy silnika. Zrobiłem ponownie test szczelności i już przy ok. 0,5 bar było słychać, że powietrze mi ucieka przez ten przewód zaznaczony strzałką, który jest od...instalacji gazowejWyciągnąłem go, zatkałem króciec przy kolektorze i elegancko trzyma ciśnienie. Pytanie czy to coś może powodować błąd? Teoretycznie jest to nieszczelność jak dla mnie ale się nie znam na tyle Aha, zauważyłem jeszcze, że włączenie klimy powoduje wzrost na biegu jałowym z 720 na 840 rpm (obroty stałe, nic się nie dzieje, klima chodzi elegancko), ale to chyba związku nie ma...
    8. Tylko mi nie wywala żadnego błędu związanego z tym czujnikiem, a cała pompa (razem z czujnikiem) była wymieniona. U mnie wskazania żyły swoim życiem, a od 2 dni zdechło całkiem. Wskazówka leży, Zasięg 0km. Wymieniłem nawet wskaźnik paliwa, bo jeden "spec" twierdził, że to na 100% padł silniczek w nim. Nic to nie dało oczywiście. Mam dość moich speców i zabieram się za to sam...pierwszy rzut na pompę i pytanie: dobrze jest ustawiona?? Na pełnym zbiorniku zmierzona oporoność na wtyku od pompy to ok. 290 ohm.
    9. Jeśli chodzi o te błędy 01274 i 00604 to z doświadczenia Ci powiem, że samo wykasowanie może nie wiele dać. U mnie też tak było, że kasowanie z adaptacją pomagało na jakiś czas, potem już na coraz krócej. Zobacz wątek z czyszczeniem potencjometrów nastaw klimatronika, to powinno pomóc na dłużej. Mi już pod koniec klima całkiem wariowała: grzała z jednej, chłodziła z drugiej, cały czas wiało na nogi itp. Wyjąłem każdy silniczek, zrobiłem jak pisali na forum i jest ok. Błędów brak. Co do 00819, to sprawdź kabel do czujnika G65 i sam czujnik. Ciśnienie czynnika ok?
    10. Według "Sam Naprawiam" niby tak:
    11. Ja mam też problem ze wskazaniami paliwa. Generalnie wskazówka żyje swoim życiem tzn po nalaniu pełnego baku pokazuje połowę, po jakimś czasie jazdy na benzynie (też mam lpg) magicznie mi go przybywa (według wskazań) zamiast ubywać. Proszę o pomoc, bo zaczynam się zastanawiać czy wieszać za jajca mechanika, który mi wymieniał pompę (poprzednia była na wykończeniu)...Dzisiaj zczytałem co mi tam wsadził i jest jakiś wynalazek o nazwie "Engitech 100031". Zrobiłem test wskaźników, wszystko wygląda ok. Nie podoba mi się ta oporność no i oczywiście wskazanie paliwa na 0.0l, gdzie zaraz przed pomiarem byłem na stacji i zalałem do pełna Dodatkowo co jakiś czas wywala mi błąd: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded Były inne błędy ale wszystko znikło po naprawie dziurawej odmy i zaworków, silnik od tego czasu chodzi ok. Tylko to zostało... Aha no i dodam, że dolot szczelny, przepływka ok.
    12. Nikt nie wie??
    13. Pozwalam sobie odgrzać temat, bo jakoś nie umiem znaleźć odpowiedzi. Czy w silniku 1.8t BFB konieczne jest odpowietrzanie instalacji po wymianie filtra paliwa? W "Sam naprawiam" tak wyczytałem...
    14. Podziękował Jeszcze takie pytanie...czy można trochę (tydzień maks 2) pojeździć z tą przekładnią nie podpiętą w ogóle? Pytam bo będzie najpierw przekładnia, a potem dołożę bebechy elektryczne...
    15. Takie pytanie...czy do silnika 1.8t można dostać jakąś gotową wiązkę dla servotronica? Czy trzeba samemu kombinować? Jeśli można, to jaki ma numer. Aha i jeszcze jedno...bo ktoś tu pisał, że od EXEO kod zaczyna się od 3R1 a inny, że od 3R0, to jak to jest?