Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AFN - prośba o analizę logów i błędów. Brak mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Problem dotyczy auta mojego znajomego. Jego autko cierpi na brak mocy na zimnym silniku ciężko wkręca się na obroty co widać na logach, po krótkiej jeździe i przerwie ok 20 min nagle ma moc. Dodatkowo potrafi zgasnąć przy ruszaniu na zimnym po czym zaczynają się problemy z odpalaniem. Przy  butowaniu dymi na czarno. 

Samochód to Audi A4 B5 1.9TDI AFN 110km 1995 rocznik.

Błędy jakie zarejestrowało podaje poniżej razem z logami:

00553 - mass air flow sensor (g70) 27-00 - implausible signal

00575 - intake manifold pressure 17-00 - control difference

01176 - key 07-10 - signal too low - intermittent

00519 - intake manifold pressure sensor (g71) 28-00 - short to b+

Logi:

http://vaglog.pl/log-003_004_010_BO8u5.html

http://vaglog.pl/log-003_004_011_NI9bm1M.html

http://vaglog.pl/log-003_004_008_9WxY4f.html

 

 Z góry dzięki za rady, pozdrawiam.

Edytowane przez kaman5151
Opublikowano

Nikt nie wie co można sprawdzić?

Opublikowano

 

00575 - Intake Manifold Pressure: Limit kontrolny nie osiągnięto

możliwe objawy

  • Nagłe kompletna utrata mocy
  • zmniejszona moc

Możliwe przyczyny

  • Węże nieprawidłowy podłączeniu odłączony, zablokowany lub nieszczelny
  • Jednostka ciśnienia dla Turbo Charger wadliwy
  • Zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75) wadliwe

Możliwe rozwiązania

  • Sprawdź Węże
  • Sprawdzić jednostkę ciśnienia dla Turbo Charger
  • Sprawdzić zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75)
  • Sprawdzić Basic Setting> MVB 011

 

00575 - Intake Manifold Pressure: Przekroczono limit sterowania

możliwe objawy

  • Nagłe kompletna utrata mocy
  • zmniejszona moc
  • Zbyt wysokie ciśnienie ładowania

Możliwe przyczyny

  • Zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75) wadliwe
  • Turbo Charger wadliwy

Możliwe rozwiązania

  • Sprawdzić zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75)
  • Sprawdzić Basic Setting> MVB 011

 

00575 - Intake Manifold Pressure: Różnica sterowania

możliwe objawy

  • zmniejszona moc

Możliwe przyczyny

  • Zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75) wadliwe
  • Węże nieprawidłowy podłączeniu odłączony, zablokowany lub nieszczelny
  • W silnikach 1Z / AHU, zatrzymany / zardzewiałego wastegate lub siłownika.

Możliwe rozwiązania

  • Sprawdzić zawór elektromagnetyczny do kontroli ciśnienia doładowania (N75)
  • Sprawdź Węże
  • W silnikach 1Z / AHU, czyste rdza skali od przepustnicy do spalin / siłownik, aby umożliwić dźwignia przenieść.

Specjalne notatki

To nie jest rzadkością w przypadku TDI ustawić Nieoczekiwane sygnał czujnika masowego przepływu powietrza (G70) usterek i / lub ciśnienia doładowania, kolektor dolotowy wady ciśnieniowego, gdy moc silnika jest ograniczona z powodu nadmiernych ograniczeń w układach dolotowych lub wylotowych. Ograniczone Katalizatory będą bezpośrednio wpływać na działanie turbosprężarki.

01176 - Klucz: Zbyt słaby sygnał

możliwe objawy

  • Awaria Indicator Light (MIL) ON

Możliwe przyczyny

  • immobiliser
    • Okablowanie i / lub Connector (s) do / z immobilizera Reader Coil wadliwy
    • Immobilizer Reader Coil wadliwy
    • Immobilizer Transponder Key wadliwego lub nieprawidłowego transpondera Key
  • Pilot
    • Pilot zdalnego sterowania niskiego poziomu naładowania akumulatora
    • Pilot uszkodzony lub nieprawidłowy Pilot używany

Możliwe rozwiązania

  • immobiliser
  • Pilot
    • Sprawdzić / wymienić baterię pilota zdalnego sterowania
    • Sprawdzić / wymienić pilota

Specjalne notatki

  • Jeżeli znajduje się na nowym Beetle, może być spowodowany przez przemieszczenie do zaciskania izolacji (IDC) terminali, które są używane do cewki czytnika w T32a i T32a / 2/17 (złącze zielone), które prowadzą do słabego kontaktu. To może pogorszyć sygnał z kluczyka.
  • Ten kod błędu może być przechowywany w ze względu na pilocie zdalnego sterowania lub immobilizera problemy. Na większości modeli systemy te są niezależne i powinny być do nich również zdiagnozowano oddzielnie.
  • W przypadku emisji uruchomieniem silnika upewnij się, że jesteś naprawdę przeżywa problem Immobilizer związane! W większości modeli przy użyciu konwencjonalnych przycisków, silnik będzie nadal uruchomić ale wyciąć po 1-3 sekundach, jeśli problem Immobilizer związane jest przyczyną. W modelach wykorzystujących KESSY Systems i elektroniczne klucze, większość systemów w samochodzie nie włącza się, jeśli w ogóle, jeśli Immobilizer Problem związany jest przyczyną. Jeśli nie występują takie zachowanie (np Instrument Cluster uprawnień do góry, a korby silnika ale nie uruchamia silnik w ogóle lub nie będzie korba) to prawdopodobnie nie Immobilizer powiązane.
  • Kiedy w Audi A3 (8L), Audi A4 (8D), Audi A6 (4b) lub Audi A8 (4D), sprawdzić okablowanie z modułem sterującym immobilizera do immobilizera Reader Coil. Znanym problemem byłoby długości okablowania, zoptymalizowaną Wymiana części może być dostępny (8D0-972-275).
  • Mogą być przechowywane w połączeniu z 17978 / P1570 / 005488 - startu silnika zablokowany przez immobilizer w module sterującym silnika.

czujnik G71 w AFN-ie czujnik ciśnienia doładowania jest w ECU - z rury powrotnej po IC jest wężyk który idzie do ECU 

G70 - przepływka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...