Robero321 54 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zrób test silniczków klap u mnie w ASN ie przy dzisiejszych temp. szyba była zaszroniona jak dałem po max ie a do klimy nie zaglądanie od 6 czy 7 lat poza odgrzybianiem oczywiście.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spectrum89 2 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 A jak ten test wykonać? Teraz zauważyłem ze prawa strona dmucha ledwo co. Jakby byla przymknięta, a nie jest :/Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owies 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 (edytowane) Dnia 11.08.2017 o 10:28, spectrum89 napisał: A jak ten test wykonać? Teraz zauważyłem ze prawa strona dmucha ledwo co. Jakby byla przymknięta, a nie jest :/ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nie masz błędów żadnych klapek? Btw. Byłem w czwartek u speca i ciśnienie latało na niskiej 2 bary, 12 barów na wysokiej. Generalnie klima bardzo późno wstaje, gdzieś po 10 minutach i czasem trzeba jej pomóc latając po przyciskach off/econ/auto. Później na ogół chłodzi choć czasem zdarzało się jakby "auto" nie nadążało płynne i czuć było wilgoć zanim znów schodziła temperartura. Czasem nawet z LO regulując tylko wentylatorem potrafiła się wyłączyć. Błędy od zakupu dotyczyły V158 i V159, oba zregenerowane "kontaktem" i od tamtej pory grzecznie milczą. Adaptacja zrobiona. Nie wiem ile w tym prawdy, podobno po rozszczelnieniu instalacji nie ma żadnego "bezpiecznika" wyłączającego sprężarkę - zabezpieczenie przed uszkodzeniem i pracą na sucho. Rzeczywiście tak jest? Dzisiaj umyłem skraplacz bo mam wrażenie że po zakupie był suchy a ostatnio jakby połowa zaszła dziwnym olejem nieznanego pochodzenia. Będę to obserwował. Może tu jest feler... Edytowane 14 Sierpnia 2017 przez owies Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spectrum89 2 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Żadnych błędów nie mam z Klimą, klapki schodzą do zera w kanale 001, nie wiem jak szukać wady.. ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owies 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 18 godzin temu, spectrum89 napisał: Żadnych błędów nie mam z Klimą, klapki schodzą do zera w kanale 001, nie wiem jak szukać wady.. ;/ Dnia 11.08.2017 o 10:28, spectrum89 napisał: A Teraz zauważyłem ze prawa strona dmucha ledwo co. Jakby byla przymknięta, a nie jest :/ Uszkodzona regulacja w kartkach wylotowych? Nie rozbierałem tego climatronika na części pierwsze żeby znać przepływ powietrza, nie mniej może część finów jest zasyfiona grzybem albo po prostu klapki/cięgna - połączenie mechaniczne jest uszkodzone. Adaptacja przejdzie pozytywnie nawet na felernych klapkach więc tym się nie sugeruj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spectrum89 2 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Panowie, a czy u Was po zgaszeniu auta jeszcze jakiś czas pracują klapki od nawiewu? Bo u mnie słuchać jak się przestawiają po trochu. Niedługo mam zamiar oddać auto do naprawy ale może to akurat normalny objaw? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owies 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Jak są wadliwe to tak. Moje cykały jak bomba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spectrum89 2 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Jak są wadliwe to tak. Moje cykały jak bomba.Czyli nie jest normalne jednak, ze kilkanaście minut po zgaszeniu auta słyszę jak coś sie przestawia, ustawia u pracuje, zreszta po przekręceniu stacyjki (mimo wyłączonego klimatronika) również ciagle się coś ustawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 To normalny objaw. Po zagaszeniu silnika klapy chodzą jeszcze jakiś czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 W dniu 22.07.2017 o 20:57, owies napisał: Tak, jak masz przysiad to właśnie łapie sprzęgło kompresora a ten zaczyna robotę. To jest zwykły system on/off. W sumie też się zastanawiam czy to normalne żeby V6 był w stanie zmulić durny kompres klimy. W TDI tego nie uświadczyłem, choć w JTD jak najbardziej. Pracę sprężarki... w tym hałasie nie potrafię wyłuskać. W B6-tkach jest sterowanie zaworami a nie zał/wył sprzęgła klimy (ono służy już tylko jako zabezpieczenie na wypadek zatarcia) jak to było w B5. Kompresor zatem chodzi NON-STOP, również w trybie ECON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się