Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Uszczelka pod głowicą ? 1,8T AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w ten piękny wieczór! Panowie pacjent 1,8t 150 kóni niemego zlokalizować usterki i obawiam się o silnik. Zaczęło się z problemami z układem chłodzenia, wycieki nieszczelności, najpewniej zbyt duże ciśnienie w układzie, po uszczelnieniu zbiorniczka wyrównawczego, ciśnienie rozdarło klej i haczyki na chłodnicy. Wymieniłem chłodnicę. Ubywa mi teraz płyny chłodniczego, gdzie on się podziewa? Wydaje mi sie albo oleju tez ubywa w dziwnych okolicznościach . Co jest rozwalone ? Uszczelka pod głowicą 100 procentowo czy jest szansa na coś innego ? błota w zbiorniczku nie ma na bagnecie tez nic nie przybywa raczej odwrotnie. Tester zakupiłem czekam na dostawe, wiem że nie daje on 100% pewności.  Podpowiedzcie coś

Opublikowano

A czy przypadkiem korek na zbiorniczku nie powinien był Ci tego wysokiego ciśnienia upuścić?

Opublikowano

ma upuscic tym otworem przy gwincie i wyleciec pod zbiorniczkiem.

Opublikowano

To jest korek upustowy, od spodu zbiorniczka zobaczysz kawałek rurki, którędy może polecieć to co korek puścił. Także jak korek nie zadziałał to mogło Ci wszędzie coś puścić, węże, nagrzewnica, i uszczelka. Chłodnicę wymieniłeś, posprawdzaj wszystkie węży, czy gdzieś opaska nie puściła, nagrzewnicę możesz odpiąć i węże jakąś złączką. Ogrzewanie i tak Ci teraz nie potrzebne, a to lepsze niż rozbieranie deski.

Opublikowano

panowie faktycznie delikatny wyciek jest nadal na opasce przy zbiorniku, może z tąd ten ubywający płyn bo jak bylo w normie teraz jest z 5mm poniżej min wiec pewnie jakieś 200ml ubytku. ale nadal nie rozumiem z kąd ciśnienie które rozwaliło chłodnice. Temperatura nawet przy wysokich obrotach dzis na autostradzie nie wariuje ani na chłodzeniu ani na oliwie. 

Opublikowano

Może chłodnica zwyczajnie skończyła żywot i dużego ciśnienia nie potrzebowała. Zresztą korek dla świętego spokoju bym zmienił, nie duży wydatek.

Cytuj

Temperatura nawet przy wysokich obrotach dzis na autostradzie nie wariuje ani na chłodzeniu ani na oliwie.

bo

Cytuj

faktycznie delikatny wyciek jest nadal na opasce przy zbiorniku

i ciśnienie upuszcza.

Opublikowano

Super dzięki panowie za odpowiedz. Podsumowując. Wymienię jeszcze korek postaram sie wyciek na wężu całkowicie wyeliminować, a mimo wszystko poszukam jakiegoś dobrego mechanika na śląsku, który sprawdzi ciśnienie w układzie i potwierdzi w miarę wiarygodnie, że uszczelka jest okej. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...