Dawid 1,8TAEB Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Witam w ten piękny wieczór! Panowie pacjent 1,8t 150 kóni niemego zlokalizować usterki i obawiam się o silnik. Zaczęło się z problemami z układem chłodzenia, wycieki nieszczelności, najpewniej zbyt duże ciśnienie w układzie, po uszczelnieniu zbiorniczka wyrównawczego, ciśnienie rozdarło klej i haczyki na chłodnicy. Wymieniłem chłodnicę. Ubywa mi teraz płyny chłodniczego, gdzie on się podziewa? Wydaje mi sie albo oleju tez ubywa w dziwnych okolicznościach . Co jest rozwalone ? Uszczelka pod głowicą 100 procentowo czy jest szansa na coś innego ? błota w zbiorniczku nie ma na bagnecie tez nic nie przybywa raczej odwrotnie. Tester zakupiłem czekam na dostawe, wiem że nie daje on 100% pewności. Podpowiedzcie coś
mszark Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 A czy przypadkiem korek na zbiorniczku nie powinien był Ci tego wysokiego ciśnienia upuścić?
Gość Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 ma upuscic tym otworem przy gwincie i wyleciec pod zbiorniczkiem.
mszark Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 To jest korek upustowy, od spodu zbiorniczka zobaczysz kawałek rurki, którędy może polecieć to co korek puścił. Także jak korek nie zadziałał to mogło Ci wszędzie coś puścić, węże, nagrzewnica, i uszczelka. Chłodnicę wymieniłeś, posprawdzaj wszystkie węży, czy gdzieś opaska nie puściła, nagrzewnicę możesz odpiąć i węże jakąś złączką. Ogrzewanie i tak Ci teraz nie potrzebne, a to lepsze niż rozbieranie deski.
Dawid 1,8TAEB Opublikowano 22 Maja 2017 Autor Opublikowano 22 Maja 2017 panowie faktycznie delikatny wyciek jest nadal na opasce przy zbiorniku, może z tąd ten ubywający płyn bo jak bylo w normie teraz jest z 5mm poniżej min wiec pewnie jakieś 200ml ubytku. ale nadal nie rozumiem z kąd ciśnienie które rozwaliło chłodnice. Temperatura nawet przy wysokich obrotach dzis na autostradzie nie wariuje ani na chłodzeniu ani na oliwie.
mszark Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Może chłodnica zwyczajnie skończyła żywot i dużego ciśnienia nie potrzebowała. Zresztą korek dla świętego spokoju bym zmienił, nie duży wydatek. Cytuj Temperatura nawet przy wysokich obrotach dzis na autostradzie nie wariuje ani na chłodzeniu ani na oliwie. bo Cytuj faktycznie delikatny wyciek jest nadal na opasce przy zbiorniku i ciśnienie upuszcza.
Dawid 1,8TAEB Opublikowano 22 Maja 2017 Autor Opublikowano 22 Maja 2017 Super dzięki panowie za odpowiedz. Podsumowując. Wymienię jeszcze korek postaram sie wyciek na wężu całkowicie wyeliminować, a mimo wszystko poszukam jakiegoś dobrego mechanika na śląsku, który sprawdzi ciśnienie w układzie i potwierdzi w miarę wiarygodnie, że uszczelka jest okej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się