k232 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Napisz jaka to firma z Rzeszowa, przyda się dla innych
majty2009 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 5 godzin temu, k232 napisał: Napisz jaka to firma z Rzeszowa, przyda się dla innych na PW poszlo
B/OSS Opublikowano 27 Lutego 2018 Autor Opublikowano 27 Lutego 2018 U mnie w końcu się udało. Koszt całkowity remontu 11000zł. Mam wrażenie że kilka części wymieniono na zapas no ale przy takim remoncie całościowym to nawet lepiej.
MatteoAlessandro Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 No to teraz na mnie przyszła kolej, też generalka, fajne te 2.0 tfsi ? Plus taki, że okazało się ż i turbo pęknięte więc wkładam od razu hybrydę. Czy zmienialiście może przy swoich remontach sprężyny zaworowe na mocniejsze? Moi mechanicy twierdzą że to może być jedna z przyczyn dlaczego robi się nagar,. Ponoć oryginalne sprężyny są bardzo miękkie. Producent hybryd też od razu mi powiedział, że na hybrydzie moc to tak do 320km po powyżej właśnie przez sprężyny za szybko otwierają się zawory. Macie jakieś doświadczenie?
KINIAM Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 22 minuty temu, MatteoAlessandro napisał: No to teraz na mnie przyszła kolej, też generalka, fajne te 2.0 tfsi Sorry nie pomogę Ci w temacie ale miałbym pytanie jaki masz przebieg. Znajomy ma taki silnik kupił przy ok.150 tys km teraz coś ok. 270 tys km, póki co chodzi dobrze.
MatteoAlessandro Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 Niecałe 140k Okazalo się już po rozbiórce, że wcześniej silnik już był robiony przez audi w ramach naprawy usterki olejowej, no i tak super zrobili, że znowu trzeba robić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się