sieemmkaa Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Witam mam pewien problem z klimatyzacja, rok temu w lato wszystko fajnie chłodziło, gdy zaczęło robić się cieplej chcąc schłodzić auto i włączając na LO leciało ciepłe powietrze, myślałem ze może wystarczy dobić gazu po napełnieniu niestety dalej dmucha ciepłym powietrzem, będąc pod autem zauważyłem ze wypiął się jeden kabel od sprężarki klimatyzacji wpiąłem na miejsce lecz dalej nie chłodzi, czy jest możliwość ze wyskoczył jakiś błąd i trzeba go skasować żeby chłodziło, pan który nabijał klimę powiedział ze sprężarka chodzi ale nie daje ciśnienia, pytam was bo może ktoś będzie się orientował, bo wydam hajs na sprężarkę a np okaże się że to nie to, Proszę o szybka odpowiedz, z góry dzięki.
adadur Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Podepnij pod kompa moze ktorys czujnik moze elektrozawor na sprezarce a moze jakis blad blokuje jej dzialanie. Po zczytaniu bledow i ich usuniecieu zerknij w bloki i zobacz jakie cisnienia i temperatury pokazujeWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
sieemmkaa Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Opublikowano 30 Maja 2017 3 godziny temu, adadur napisał: Podepnij pod kompa moze ktorys czujnik moze elektrozawor na sprezarce a moze jakis blad blokuje jej dzialanie. Po zczytaniu bledow i ich usuniecieu zerknij w bloki i zobacz jakie cisnienia i temperatury pokazuje Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Właśnie jutro będę podpinać kompa, dziś ściągnąłem pasek i ruszając kołem sprężarki wydawało się ze wszystko jest z nią okej, wiatraki się kręcą, jutro dam znać czy pokazało jakieś błędy i jakie są jak cos
sieemmkaa Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Opublikowano 31 Maja 2017 Błędy jakie sie pokazały VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 820 043 AD Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1424 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 06335 3 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
adadur Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 (edytowane) Kolego ... zerknij na sprzęgiełko zrywne przy sprężarce ... jeśli tak to zostało zerwane, wymień wkład zabezpieczający i będzie śmigało. Ostatni błąd - 01232 - dotyczy zaworka rozpreżnego w kompresorze - jego uszkodzenie rozłączy klimę ... ale sprawdź to w drugiej kolejności. Edytowane 1 Czerwca 2017 przez adadur
sieemmkaa Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2017 Problem rozwiązany okazało się ze jeden pin we wtyczce do kompresora był skrzywiony i dlatego takie cos się stało, klima już ładnie śmiga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się