Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Na LO ciepłe powietrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pewien problem z klimatyzacja, rok temu w lato wszystko fajnie chłodziło, gdy zaczęło robić się cieplej chcąc schłodzić auto i włączając  na LO leciało ciepłe powietrze, myślałem ze może wystarczy dobić gazu po napełnieniu niestety dalej dmucha ciepłym powietrzem, będąc pod autem zauważyłem ze wypiął się jeden kabel od sprężarki klimatyzacji wpiąłem na miejsce lecz dalej nie chłodzi, czy jest możliwość ze wyskoczył jakiś błąd i trzeba go skasować żeby chłodziło, pan który nabijał klimę powiedział ze sprężarka chodzi ale nie daje ciśnienia, pytam was bo może ktoś będzie się orientował, bo wydam hajs na sprężarkę a np okaże się że to nie to, Proszę o szybka odpowiedz, z góry dzięki.

Opublikowano

Podepnij pod kompa moze ktorys czujnik moze elektrozawor na sprezarce a moze jakis blad blokuje jej dzialanie. Po zczytaniu bledow i ich usuniecieu zerknij w bloki i zobacz jakie cisnienia i temperatury pokazuje

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 godziny temu, adadur napisał:

Podepnij pod kompa moze ktorys czujnik moze elektrozawor na sprezarce a moze jakis blad blokuje jej dzialanie. Po zczytaniu bledow i ich usuniecieu zerknij w bloki i zobacz jakie cisnienia i temperatury pokazuje

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

Właśnie jutro będę podpinać kompa, dziś ściągnąłem pasek i ruszając kołem sprężarki wydawało się ze wszystko jest z nią okej, wiatraki się kręcą, jutro dam znać czy pokazało jakieś błędy i jakie są jak cos

Opublikowano

Błędy jakie sie pokazały

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 8E0 820 043 AD
  Component and/or Version:   A4 Klimaautomat   1424
           Software Coding: 00000
            Work Shop Code: WSC 06335
3 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
        41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
        30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280)
        30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
 

Opublikowano (edytowane)

Kolego ... zerknij na sprzęgiełko zrywne przy sprężarce ... jeśli tak to zostało zerwane, wymień wkład zabezpieczający i będzie śmigało.

Ostatni błąd - 01232 - dotyczy zaworka rozpreżnego w kompresorze - jego uszkodzenie rozłączy klimę ... ale sprawdź to w drugiej kolejności.

Edytowane przez adadur
Opublikowano

Problem rozwiązany okazało się ze jeden pin we wtyczce do kompresora był skrzywiony i dlatego takie cos się stało, klima już ładnie śmiga 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...