Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana wtrysków BFB czy jest konieczna?


Bknz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pacjent to 1.8T BFB założony TIP + DP wybieram się na program i czy zmiana wtrysków jest konieczna aby uzyskać okolice 200-210KM i 300-330NM ?

Skąd to pytanie, rozmawiałem z znajomym który będzie ogarniał program i powiedział że do takiej mocy wymiana wtrysków nie jest konieczna, czy tak faktycznie jest?

 

Pozdr

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski maja za małą wydajność do takiej mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, rozumiem. Czy zakładając wtryski przed wizytą na hamowni silnik będzie pracował normalnie czy może się dusić od wtrysków z BEXa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. to ile ci wypluło KM i Nm po modyfikacjach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie zakladal wtryskow od bexa. Poszukaj od saaba 380cc z koncowka 023. I wtryski zaloz przed strojeniem. To 10 minut roboty.

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na seryjne turbo z bfb wtryski z bexa sa w sam raz, seryjne beda za male zeby to bezpiecznie zrobic, z saaba beda na wyrost bo turbo sie wczesniej skonczy, zreszta juz widze to 210 km na samym tipie i dp... Chyba ze na papierze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jak nie zmieniasz turbiny na większą to kupuj wtryski z BEX. JA bym na Twoim miejscu pomyślał nad większym intercoolerem bo jak ciepło większość kucyków będzie się pasła na łące a nie była w Twoim samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze to zrobienie chłodzenia, nawet jak zainstalujesz większe wtryski to bez chłodzenia te kuce uciekną. Pomyśl po pierwsze o drugim IC albo o FMIC. Ja mam taki zestaw w swoim aucie DP+wtryski BEX i drugi IC auto wypluło 206KM. Na seryjnym turbo więcej będzie ciężko ogarnąć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wasze uwagi :)

Planuję IC ale zastanawiam się czy drugi od TDI czy 550x180 i KIT orurowania z TurboWorks do tego, nie chcę pozbywać się kratek ze zderzaka, mam być z zewnątrz seryjnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam drugi od TDI, co do kratek zderzaka jak założysz drugi IC to wystarczy wyciąć plastiki od wewnątrz, a żebra zostają bez zmian. Zabieg niewidoczny dla oka, niemniej jednak skuteczny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...