michałr76 Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Witam! Mam problem z moim samochodem. VAG cały czas wykazuje błąd 16486- Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low. Po skasowaniu błąd powraca. Sprawdziłem napięcia na wtyczce : między 3 i 2 pinem po włączeniu zapłonu jest 3,5V a po uruchomieniu silnika pojawia się napięcie akumulatora natomiast między 3 i 4 pinem jest 5V. Zauważyłem, że samochód więcej pali. Po odpięciu przepływomierza na uruchomionym silniku nie ma żadnej różnicy w pracy silnika. Co jeszcze mogę sprawdzić? Chciałbym się upewnić, czy na pewno uszkodzony jest przepływomierz. Niestety nie mam możliwości podmiany na identyczny. Czy mogę na próbę założyć inny od silnika benzynowego np. audi 1.8T? ? Tylko dla sprawdzenia, czy zniknie błąd zbyt niskiego sygnału z przepływomierza. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się