crookers20 Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Witam panowie, wiem że może nie w tym dziale ale silnik ALT jest dość specyficzny i być może tutaj szybciej się czegoś dowiem, ostatnio machnąłem 400km po 200 na stronę, Dużego problemu z olejem nie mam więc temat nie będzie tym zawalony swego czasu miałem problemy ubogiej dawki paliwa, dużo zmieniła wymiana gruszki i ponowne strojenie gazu. Gdy już wracałem z "wycieczki" zapalił się check no i po podłączeniu kompa wywaliło mi błędy typu: Cytuj 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 001 - Efficiency Below Threshold - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent Pierwszy błąd kata, wywala co ileś tam km nie biorę tego za bardzo do głowy jazda na LPG Drugi prawdopodobnie wtrysk i moje pytanie czy bez logów dynamicznych da się to jakoś sprawdzić czy dobrze myślę ale kurcze jazda cały czas na lpg więc raczej odpada. trzeci to uwalony termostat, temp na zegarach dobrze wskazuje więc narazie nie ruszam tego tematu. Podczas odczytu błędów postanowiłem zresetować też komputer ręcznie gdyż jak mam mało paliwa to jazda na lpg powoduje oszukiwanie licznika a jak kleme się zdejmie i nałoży to wszystko wraca do normy a więc zdjąłem kleme odczekałem i podłączyłem i się coś zesrało* wywaliło mi na kompie następujące błądy ... Cytuj Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.lbl Part No SW: 8E0 907 557 HW: Component: 2.0L R4/5VS 0004 Coding: 0011501 Shop #: WSC 06435 000 00000 VCID: EED3A833FA625E6EF6F-5000 1 Fault Found: 18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent Readiness: 0110 0101 Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front D620 Software Coding: 04275 Work Shop Code: WSC 12345 VCID: E5C1D71F7F949D36875-5072 Fault Codes have been Erased 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - Błąd silnika dało się usunąć ale już od abs nie i świeci kontrolka ESP Co o tym myślicie ??? co do ESP nie pomaga kręcenie kierownicą heh. Pozdrawiam Edytowane 29 Maja 2017 przez crookers20
MaTeo85 Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 błąd o ubogiej mieszance może świadczyć o tym że masz źle wyregulowaną instalację gazową lub zapchany filtr gazu. oczywiście nie jest to jedyna możliwość ale zaczyna się od najprostszych rzeczy. Zresetuj sterownik, pojeździj na benzynie kilkanaście km i zobacz jakie masz błędy i zrób logi, przełącz na gaz zrób kilka kilometrów i znowu zrób logi. jak te z benzyny będą OK a z gazu nie to wiesz gdzie szukać. Co do błędu G85 to musisz ruszyć autem, nie tylko pokręcić kierownicą na postoju. błąd niskiego napięcia pojawia się zawsze po odłączeniu akumulatora więc skasuj go i tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się