Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Błędy silinka, ESP , Słabe zasilanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam panowie, wiem że może nie w tym dziale ale silnik ALT jest dość specyficzny i być może tutaj szybciej się czegoś dowiem, ostatnio machnąłem 400km po 200 na stronę, Dużego problemu z olejem nie mam więc temat nie będzie tym zawalony :D swego czasu miałem problemy ubogiej dawki paliwa, dużo zmieniła wymiana gruszki i ponowne strojenie gazu. Gdy już wracałem z "wycieczki" zapalił się check no i po podłączeniu kompa wywaliło mi błędy typu:

Cytuj


16804 - Catalyst System; Bank 1
            P0420 - 001 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
            P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)
            P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent

 Pierwszy błąd kata, wywala co ileś tam km nie biorę tego za bardzo do głowy jazda na LPG

Drugi prawdopodobnie wtrysk i moje pytanie czy bez logów dynamicznych da się to jakoś sprawdzić czy dobrze myślę ale kurcze jazda cały czas na lpg więc raczej odpada.

trzeci to uwalony termostat, temp na zegarach dobrze wskazuje więc narazie nie ruszam tego tematu. Podczas odczytu błędów postanowiłem zresetować też komputer ręcznie gdyż jak mam mało paliwa to jazda na lpg powoduje oszukiwanie licznika a jak kleme się zdejmie i nałoży to wszystko wraca do normy a więc zdjąłem kleme odczekałem i podłączyłem i się coś zesrało* wywaliło mi na kompie następujące błądy  ...

Cytuj

  

Address 01: Engine        Labels: 06B-907-557-ALT.lbl
   Part No SW: 8E0 907 557     HW:             
   Component: 2.0L R4/5VS         0004  
   Coding: 0011501
   Shop #: WSC 06435 000 00000
   VCID: EED3A833FA625E6EF6F-5000

1 Fault Found:
18010 - Power Supply Terminal 30
            P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent
Readiness: 0110 0101

 

Address 03: ABS Brakes       Labels: 8E0-614-517.lbl
Control Module Part Number: 8E0 614 517
  Component and/or Version: ABS/ESP front       D620
           Software Coding: 04275
            Work Shop Code: WSC 12345  
                      VCID: E5C1D71F7F949D36875-5072
Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:
01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
            35-00 - -

 

Błąd silnika dało się usunąć ale już od abs nie i świeci kontrolka ESP

Co o tym myślicie ??? co do ESP nie pomaga kręcenie kierownicą heh. Pozdrawiam :)

 

Edytowane przez crookers20
Opublikowano

błąd o ubogiej mieszance może świadczyć o tym że masz źle wyregulowaną instalację gazową lub zapchany filtr gazu. oczywiście nie jest to jedyna możliwość ale zaczyna się od najprostszych rzeczy. Zresetuj sterownik, pojeździj na benzynie kilkanaście km i zobacz jakie masz błędy i zrób logi, przełącz na gaz zrób kilka kilometrów i znowu zrób logi. jak te z benzyny będą OK a z gazu nie to wiesz gdzie szukać.

Co do błędu G85 to musisz ruszyć autem, nie tylko pokręcić kierownicą na postoju.

błąd niskiego napięcia pojawia się zawsze po odłączeniu akumulatora więc skasuj go i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...