kszeko1980 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Koledzy jestem nowy i za bardzo nie wiem jeszcze jak funkcjonuje Audi A4 Klub Polska, więc prosze o wyrozumiałość. Mam poważny problem posiadam A4 z 98r, 2 lata śmigała bez zarzutu a kilka dni temu mnie zawiodła. P roblem polega na tym że odpala ale nie wchodzi na obroty tzn. raz wykręce jej max 2500 obrotów a za chwile max 1400, przy czym przy większych obrotach przy wciśniętym gazie schodzi z obrotów i do tego jest wrażenie jakby nie dostawał paliwa.P o wymianie filtyra paliwa objawy sa takie same. Na wolnych obrotach tyka bez zarzutu.Chciałem jeszcze dodać ze im zimniejszy tym wieksze obroty można wkrecić i że nie pali się żadna kontrolka na desce. Jeśli ma ktoś podejrzane stuki jak by na zawieszeniu albo przegłubie to zapraszam , przezyłem już z tm koszmar więc może uda mi się pomódz.Pozdrawiam i prosze o pomoc.
mcm Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 może kat zapchany, a nie kopci ?? najlepiej odczyt z VAGa by się przydał
Musashi Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 silnik lapie tryb awaryjny. trzeba podlaczyc VAG
Filipc Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 wymień przepływomierz i będzie dział jak trzeba pozdrawiam
_Solar_ Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 wymień przepływomierz i będzie dział jak trzeba po co pchac sie w niepotrzebne koszta.A jesli to nie bedzie przepływka w pierwszej kolejnosci co powinienes zrobic to
michał69 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 to ten tryb awaryjny u mnie tez tak było ze nie mógł przekroczyć 2100obrotów jak silnik był zimny dopiero jak już był dobrze rozgrzany dopiero się wkręcał na wyższe obroty
boseron Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 przyczyn moze byc wiele : - nieszczelność w dolocie -niesprawny zawór N75 -dziurawe węze podciśnienia -turbina do regeneracji Vag powinien Ci pomóc- a dokładniej logi dynamiczne
AdasWawa Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 tak jak kolega wyzej napisal ,jesli nie masz z kim vagowac fury,to podmien n75,spr czy kopci,spr szczelnosc dolotu,wezyki cisnieniowe,turbo wykluczam
roman0012 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 tak jak kolega wyzej napisal ,jesli nie masz z kim vagowac fury,to podmien n75,spr czy kopci,spr szczelnosc dolotu,wezyki cisnieniowe,turbo wykluczam Dokladnie jesli nie masz do podmiany N75 to jest na to nieoficjalny sposob a mianowicie odepnij kostke elektryczna od N75 a przewod cisnieniowy (czerwony) polacz bezposrednio z niebieskim(za pomoca jakiegos krućca) jesli uszkodzony N75 autko powinno sie w takim tescie ladnie zbierac Aha..opis dotyczy metalowego N75 dzialajacego cisnieniowo (AHU zawor upustowy w turb.wiec u Ciebie powinien byc wlasnie taki) Jesli moj opis jest niezrozumialy pisz na PW
kszeko1980 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2009 serdeczne dzięki koledzy za cenne informacje, pozdrawiam i życze przyczepności.
Musashi Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 jesli nie masz do podmiany N75 to jest na to nieoficjalny sposob a mianowicie odepnij kostke elektryczna od N75 a przewod cisnieniowy (czerwony) polacz bezposrednio z niebieskim(za pomoca jakiegos krućca) jesli uszkodzony N75 autko powinno sie w takim tescie ladnie zbierac Aha..opis dotyczy metalowego N75 dzialajacego cisnieniowo (AHU zawor upustowy w turb.wiec u Ciebie powinien byc wlasnie taki) zly pomysl, turbina ma wymuszone wyzsze obroty niz z zalozenia rowniez na biegu jalowym silnika, wylaczajac silnik wirnik turbiny kreci sie rozpedem dluzej bez smarowania olejem niz w normalnych warunkach.
roman0012 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 jesli nie masz do podmiany N75 to jest na to nieoficjalny sposob a mianowicie odepnij kostke elektryczna od N75 a przewod cisnieniowy (czerwony) polacz bezposrednio z niebieskim(za pomoca jakiegos krućca) jesli uszkodzony N75 autko powinno sie w takim tescie ladnie zbierac Aha..opis dotyczy metalowego N75 dzialajacego cisnieniowo (AHU zawor upustowy w turb.wiec u Ciebie powinien byc wlasnie taki) zly pomysl, turbina ma wymuszone wyzsze obroty niz z zalozenia rowniez na biegu jalowym silnika, wylaczajac silnik wirnik turbiny kreci sie rozpedem dluzej bez smarowania olejem niz w normalnych warunkach. Zgadzam sie z Toba Musashi ale mysle ze nic jej nie bedzie jak sie przejedzie 1km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się