Bennos Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Witam mam audi a4b6 1.8t 2003 163 km s line i mam pewien problem otóż ostatnio nie mogłem odpalić samochodu zerknalem pod spód i na wysokości filtra paliwa pod pampersem było parę kropel benzyny.Zdjalem osłony i tam gdzie znajduje się 3 rurki 2 idą do filtra a 3 jest normalna bez zakończenia otwarta.Przechylilem do dołu i wylewa się benzyna.Wiecie może dlaczego?
malina767 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Ja z tym walczę od 2 miesięcy. 4 filtry kupione każdy po około 300 km przejechanych i zaczynało lecieć. Teraz zmieniłem pompę paliwa i filtr i jest po 200 km ok. Zobaczymy później jak to nie pomoże jadę do ASO. Chodzi Ci o ten wężyk co jest na osłonie i z tego leci. Tylko mi nie leciało po kropki tylko pełnym ciśnieniem.Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Bennos Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Opublikowano 31 Maja 2017 U mnie tak samo całym wezykiem teraz leje.A wiesz może od czego jest ten wężyk ?
malina767 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Butelka 1,5 litra przyłożona do wężą "odpowietrzenia" EVAP/układu odzyskiwania oparów paliwa (filtr węglowy) i zapełniła się po przekręceniu kluczyka 5 razy. To jest z innego posta ktoś napisał od czego to idzie. Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Filtr ori z aso najlepiej kupić, najczęsciej uszkodzone chyba filtrony, uszkodzone regulatory cisnienia lub puszczają paliwo do evapu.
malina767 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Ja przerobilem Knecht, Bosh, Mayle teraz Mann jak znów się będzie lać, auto do ASO niech zrobią raz A porządnie. Jak ktoś znajdzie u siebie przyczynę niech napisze.Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Bennos Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 Ja przed chwila założyłem knechta i zobaczymy narazie wszystko git nie leje
malina767 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 No u mnie było dobrze a nawet bardzo dobrze do około 300 km przejechanychWysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
kubagural Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 ja po wymianie filtra na knechta zrobiłem 200km i miałem to samo. Kupiłem ori filtr i jak narazie jeździ. Moja rada kupić ori po vinie i zrobić raz.
malina767 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 U mnie wiadomo problem był w zamienniku pompy paliwa. Zrobiłem już 1500 i jest ok na filtrze MANN bo nie chciałem drogiego jakby się okazało że następny się rozwali. Teraz przy wymianie oleju kupuję ori.Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
roger18sx Opublikowano 3 Października 2017 Opublikowano 3 Października 2017 Niestety i mnie dopadła klątwa wycieku paliwa po wymianie filtra. Chciałem autku zrobić dobrze zakupiłem filtr knechta i po niecałym miesiącu problem. Dobrze że mogę odpalać auto awaryjnie na gazie po tym ściągam kostkę z pompy paliwa oraz z zaworu n 80 ażeby nie zaciągało paliwa do kolektora.Pewnie trzeba będzie kupić ori filtr.
roger18sx Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Rano już auta nie odpaliłem. Po południu miałem już nowy filterek z aso za jedyne 175 . Zamontowałem i auto odpaliło normalnie. Obym nie musiał zaglądać do filtra.
arkady89 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 U mnie to samo było . Wymieniłem filtr na Mann i jak narazie spokój. Na nowym przejeździe około 2 tys km.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się