krystian.gawin Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Mam zamiar kupić b8 2.0tdi 143km w multitronicu 220tys km.Czy mogę zrobić moda na 180km i 420Nm przy tej skrzyni? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
krystian.gawin Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2017 A w seryjnym 170km jest inna skrzynia,mocniejsza?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) Kolego ja mam manula....u tunera ktory mi robił softa powiedzial ze multi sie moze posypac po chipie Edytowane 6 Czerwca 2017 przez firefighter79
krystian.gawin Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2017 Ja miałem manuala 143 na 180.5km,sprzedałem po wymianie sprzęgła,teraz szukam automata bo miałem b7 w multi i bardzo fajnie się jeździło tylko się sypala ale podobno w b8 są ulepszone Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 I dobra decyzja automat z ta mocą jest lepszy,aczkolwiek wybrałbym tiptrobic lub stronic
krystian.gawin Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2017 Może ktoś się wypowie kto ma multi i moda na 170km+Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
leaf79 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Witam, dwa istotne fakty, jeśli dobrze pamiętam, które warto wziąć pod uwagę przy decyzji: - skrzynia multitronic 0aw wg dokumentacji audi jest przeznaczona na moment do max 400 Nm, - skrzynia multitronic występowała z silnikami 2.7 TDI, który ma ok 400 Nm. Pozdrawiam JC
krystian.gawin Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2017 Aha czyli niby mogę. Dzięki za odpowiedź Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
tommy-cichy Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Skrzynia w 2.7 tdi multitronic to zupelnie inna skrzynia jak ta w 2.0 tdi. Edytowane 9 Czerwca 2017 przez tommy-cichy
leaf79 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Dnia 10.06.2017 o 00:51, tommy-cichy napisał: Skrzynia w 2.7 tdi multitronic to zupelnie inna skrzynia jak ta w 2.0 tdi. To znaczy jaka / może różnice, bo z tego co wiem, jest to skrzynia 0aw, której jest na pewno wiele wersji (moja to np. LLA).
krystian.gawin Opublikowano 12 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2017 2.7tdi sprawdzalem ma inne oznaczenie .Dziwne bo 170km nie znalazłem w multi. Tylko Manual albo quattro tiptronic.dopiero 2012 r 177km ma multitronic.Mogę kupić 2.0tdi 143km z książką z Niemiec,przebieg 213tys km Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
leaf79 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Wszystkie silniki TDI były w ośce sprzęgane z Multitroniciem 0AW, który był w różnych wersjach (na pewno różniły się oprogramowaniem pod dany motor). Wg dokumentacji A5 max nm dla 0AW to 380 Nm i tyle wg tej samej dokumentacji miał V6 2,7TDI, natomiast wg dokumentacji A4 B8 skrzynia 0AW stosowana do wszystkich silników do 400 Nm. Z różnych źródeł informacji moje wnioski są takie, że modyfikowane np. CAGA nie przekraczało 380Nm. Reszta to oprócz stanu technicznego, sposób traktowania swojego auta. Być może dobrze byłoby zebrać te oznaczenia multi sprzęganego z 2.7 TDI.
krystian.gawin Opublikowano 12 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2017 To wtedy może się zastanowię na tym multitronikiem ,w manualu caga miałem 180.5km i 423nm . W b8 multi był dużo lepszy?Bo miałem 3 lata temu b7 1.8t 163km multi i 2 razy naprawialem sterownik i na koniec zaczęła poszaroywac na prostej przy 100kmhWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
leaf79 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 2 minuty temu, krystian.gawin napisał: To wtedy może się zastanowię na tym multitronikiem ,w manualu caga miałem 180.5km i 423nm . W b8 multi był dużo lepszy? Bo miałem 3 lata temu b7 1.8t 163km multi i 2 razy naprawialem sterownik i na koniec zaczęła poszaroywac na prostej przy 100kmh Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 0AW została na pewno poprawiona względem wcześniejszych wersji Multi. Wg mojej wiedzy istotne jest, aby stosować w niej odpowiedni olej, tj. tylko OE z ASO, który ma inny nr niż w poprzednich wersjach w B6/B7. Ja kupiłem swoje B8 przez przypadek, będąc w DE (miało być zupełnie inne auto) z uszkodzonym delikatnie bokiem (blacharsko). Przebieg 260 tys., serwis na bieżąco, olej w skrzyni co 60 tys. km, pełna dokumentacja. Na razie jeździ dobrze, za chwilę wymieniam oleje. Wykonałem już adaptację mojej skrzyni, ponieważ przy zmianach drążka biegów były wyczuwalne szarpnięcia, po adaptacji i przejechaniu kilkuset km nie czuję żadnych drgań przy zmianie biegów. Nie potrafię jeszcze ocenić 0AW, chyba jest zbyt młodą skrzynią (10 lat na rynku) albo nie tak awaryjną jak jej poprzedniczki.
krystian.gawin Opublikowano 12 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2017 Ok dzięki za info. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Andrast Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 (edytowane) Proszę o usunięcię Edytowane 23 Czerwca 2017 przez Andrast
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się