trepek Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2017 (edytowane) Korzystając z ładnej pogody i chwili wolnego wziąłem się za porządki w środku. 30 minut mordęgi i wsiowe nakładki zdemontowane. Proszę zwrócić uwagę na arcy-wykwintny sposób montażu polegający na przewierceniu gumowych nakładek na pedały i przymocowaniu na śruby... Głównie czas pozwolił mi na gruntowne upranie bagażnika. Wszystko wyjęte, łącznie z boczkami. Szczotka ryżowa, proszek do prania i sruu! Nareszcie ładny zapach. Do bagażnika zapraszam tylko na bosaka I zdjęcie na tle mojego drugiego samochodu - amelinowej A2 W tle przyszły garaż dla A4. W wakacje budynek przejdzie remont i wkońcu będę miał własny garaż z warsztatem. Jeszcze jedna ciekawostka - A4 ma dalej oryginalne gumowe dywaniki, rok produkcji - 2003. Edytowane 25 Czerwca 2017 przez trepek
kamil-vag Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Ładne odszczurzanie co to za piankę używasz ?
trepek Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2017 10 minut temu, kamil-vag napisał: Ładne odszczurzanie co to za piankę używasz ? Próbuję Ciebie dogonić z podejściem do samochodu A pianka to Forch do tapicerki: Na lekkie zabrudzenia badz do co tygodniowego przelecenia samochodu jak znalazl. Jednak do ciezszych zabrudzen trzeba mocniejsza chemie.
trepek Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Opublikowano 4 Lipca 2017 Właśnie dzisiaj się dowiedziałem, że mam ramiona przednich wycieraczek Aero. A było to spowodowane tym, jak kupiłem pióra starego typu i nie pasowały ;-) P.S. Czy każde Valeo tak ciężko wchodzi na Aero czy trzeba jakiś myk wykonać aby było lżej? I pytanie: czy sprawność tylnego zawieszenia na poziomie 62% i ugięcie 44mm świadczą, że amortyzatory do wymiany czy co? Byłem na trzepakach dzisiaj (stuki z prawej strony z tyłu) i są podejrzenia co do poduszki amortyzatora w prawym tylnim kole. A skoro już mam robić (od jutra też biorę się za renowację hamulcy) to dobrze wiedzieć, czy nie zrobić czegoś jeszcze.
trepkowa Opublikowano 5 Lipca 2017 Opublikowano 5 Lipca 2017 Sąsiadki? Jest siatka [emoji2]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
trepek Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) Kolejny element ukladanki cel od jutra -> hamulce, olej i filtry. Z nowosci to wpadly dzisiaj piora wycieraczek Valeo pod ramiona Aero. Cena poraza... Edytowane 5 Lipca 2017 przez trepek
trepek Opublikowano 14 Lipca 2017 Autor Opublikowano 14 Lipca 2017 (edytowane) Samochód przeszedł odnowę hamulcy, głównie tylnych. Kilka dni pracy wieczorami, w wolnej chwili. Generalnie rzecz ujmując to od 14 lat chyba nikt nie zaglądał do tyłu. Rdzy co nie miara. Ale jakoś udało się wszystko poodkręcać, wyczyścić, kilka śrub nowych wpadło. Osłony tarcz mają wyczyszczoną rdzę + położony środek na rdzę i kolor. Jarzma wyczyszczone do sreberka, zaciski również. Tarcze nowe, klocki też. Hamulec fajnie się poprawił ale tylko przez pierwsze 2-3 hamowania, później nagle tak jakby puchł(?) albo jakby nagle zaczęło brakować wspomagania. Dodatkowo prawe tylne koło podczas testów masakrycznie grzeje się (a grzało się i przed renowacją hamulcy). No nic... wydawało mi się, że tłoczek był zastany. Przyrządem do wciskania tłoczków kilka razy ten tłoczek wykręcałem i wkręcałem do zacisku, wydawało mi się, że rozruszał się. Dźwignia ręcznego również zaczęła działać pod naciskiem kciuka (gdzie przed demontażem zacisków ciężko było dźwignie ruszyć używając ścisku). Czeka mnie teraz zdejmowanie prawego tylnego zacisku, rozebranie go na czynniki pierwsze i sprawdzenie co to się dzieje z tym tłoczkiem i czemu to koło tak grzeje się. Damy radę Jest to drugi samochód więc mam czas. Na szczęście niezawodna A2'jka daję radę BTW. Samochód dostał filtry Knecht, płukankę Liqui Moly i olej Motul, w poczekaniu jest jeszcze płukanka do ON marki Datacol ale czekam, aż w baku będzie 40l paliwa. Filtry w samochodzie były prawie jak nowe więc można przyjąć, że faktycznie były wymieniane te 2 tys km temu, tak jak na to wskazywała wlepka pod maską. Ale nie wiem jakiego producenta były bo oznaczenie ich było jakieś "KRA" i numer seryjny. Ale mechanicy strasznie po łebkach robią samochody - zaciski przewodów niepodokręcane, obudowa filtra powietrza słabo wsadzona w podłużnicę, płyta pod silnikiem skręcona tak sobie, śruba od spustu oleju dopierniczona jakby to śruba od koła była... Generalnie trzeba wszystko sprawdzać i poprawiać. Podziękowania również dla mojej żony, która towarzyszyła mi przy każdym etapie prac i pomagała mi w nich jak umiała, bądź dodawała mi sił, gdy żadne słowne zaklęcia na "k" nie pomagały, by odkręcić śruby. Edytowane 14 Lipca 2017 przez trepek
tomekxp2 Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 Fajną masz żonę, moja jakby wiedziała ile już wydałem na auto - to by mnie z domu pogoniła. Dobrze, że już nie stęka, że wolne chwilę przy aucie spędzam. Dlatego nastepne auto będzie na wypasie, żeby już nie dokładać. Powodzenia w rezaniu.
ciesie2b Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Dnia 5.07.2017 o 18:30, trepkowa napisał: Sąsiadki? Jest siatka Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk podeślesz lin do siatki i ledów pod tablice
trepek Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Opublikowano 16 Lipca 2017 Siatki są ori oem, kupione u Nas na forum. Diody led to: http://allegro.pl/lampki-led-podswietlenie-audi-a3-a4-b6-b7-a6-c6-q7-i6579205901.html Bardzo fajnie świecą, wraz z funkcją coming home tworzy ciekawy efekt za samochodem po zmroku.
trepek Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Opublikowano 20 Lipca 2017 Miała być tylko zmiana tarcz i klocków z tyłu... Po drodze wpadły jeszcze zestawy naprawcze tylnich zacisków. Jako, że jeszcze nie do końca wszystko działa to znowu rozebrany tył i wymiana elastycznych przewodów hamulcowych. Oczywiście, jeden twardo siedzi (od prawego koła) i jak nie puści to trzeba będzie wymienić jeden stalowy przewód. A że nadkola zdjąłem to i zakonserwowałem z tyłu karoserię, bo kilka miejsc z wykwitem było, czyli włosy murzyna, 2xśrodek na rdzę i 2xchlorokauczuk. Czy to się kiedyś skończy?
trepek Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Opublikowano 30 Lipca 2017 (edytowane) Po kompletnej regeneracji hamulcy z tylu wpadły nowe fanty do samochodu: Nowe ramiona wycieraczek aero. Stare już niewystarczająco dociskały pióra do szyby. I moja kszykszunia Edytowane 30 Lipca 2017 przez trepek
black_edition Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Nie dość, że atrakcyjna to i widać z pasją to robi. Nic tylko szanować
trepkowa Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 12 minut temu, black_edition napisał: Nie dość, że atrakcyjna to i widać z pasją to robi. Nic tylko szanować Hehe, to już nie pasja. To zboczenie
trepek Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Tak naprawdę większość dodatków do samochodu jest kupowane w porozumieniu z żoną I zwykle jest tak, że to bardziej żona czeka na paczkę, niż ja!
trepek Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Wczoraj pozwolił mi czas aby zmienić ramiona wycieraczek. Nowe ramiona wycieraczek Aero + pióra Valeo = banan na twarzy podczas deszczu. Cisza, dokładność jak w samochodzie z salonu.
trepek Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Znaczek Quattro w grill oraz tylna część schowka pod lodówkę:
trepkowa Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 O mój bose! O mój bose! Przyszło BOSE! Przyszło BOSE! [emoji173]️ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się