HatefulEvil Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) Na początek zczytane błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 909 518 M Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 63351 7 Faults Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 004 - No Signal/Communication 17951 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Small P1543 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low P1172 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded Wracam dziś z pracy i zaczyna mi coś telepać (jakoś 2/3 minuty jechałem) - myślałem, że coś na drodze, ale 2/3 razy się to powtórzyło, i zaczął migać check engine. Szybka zmiana na bene i to chyba rozwiązało problem. Przejechałem tak kilkaset metrów i wróciłem na gaz i wszystko było już ok - poza wciąż utrzymującym się stanem przedzawałowym. Powiedzcie proszę, że to instalacja gazowa trochę przyświrowała (nie mam rezerwy dobrze ustawionej i trochę może wyprułem butle za bardzo czy coś i jeszcze zatankowałem teraz inny gaz w niemczech) i nie ma się czym przejmować - nie jestem gotów na wymianę napinacza Edytowane 7 Czerwca 2017 przez HatefulEvil
darooe36 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Po pierwsze masz wypadanie zapłonu na 1 cylindrze czyli świeca/cewka do wymiany najlepiej zmień komplet jak nie zmieniałeś NGK mi po założeniu lpg cewka padła na 2 dzień świece wymieniłem przed montażem świece radze wymienić od razu bo za chwile padnie reszta a jak wymieniałeś to cewka pada spróbuj zamienić np z 1 na 2 i jak bład sie przeniesie na 2 cylinder to masz pewne że cewka padła a pozostałe błędy wykasuj i sprawdż czy nie powrócą wtedy szukaj reszty coś z przepustnica i czujnikiem wałka i temp.
Kary Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Kolego ogarnąłeś temat? Bo u mnie stało się podobnie i czytałem na forum, że winowajcom może być czujnik G83... Daj znać co u Ciebie.
HatefulEvil Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Przepraszam. Myślałem, że temat umarł bez odpowiedzi i tu nie zaglądałem. Skasowałem błędy i nie wróciły - wprawdzie co parę stówek mam check engine, ale to z innego powodu (źle mi czasem zamiesza). A co do tego wypadku, to gazownik po kontakcie telefonicznym stwierdził, że zaświrowała mi przepustnica, bo od niej zaczynają się błędy. Świece wszystkie mi wymienili u gazownika.
moreluz Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 (edytowane) Podepnę się tutaj, bo objawy podobne, a i najświeższy z tematów. 1. Błąd 17698 - u mnie pojawia się jedynie po dłuższej jeździe (+100km) i nie w trakcie jazdy, a po postoju i ponownym ruszeniu (po paru sekundach). Wskaźnik temperatury trzyma pion i ani drgnie. Za dwa dni jadę w trasę 2x 500km i nie będę miał okazji wymienić czujnika (jedynie mogę skasować błąd jeżeli się pojawi). Czy taki wyjazd niesie za sobą jakieś ryzyko skoro to tylko błąd czujnika (sporadyczny)? 2. Trzęsienie budy - zazwyczaj pojawia się przy dodawaniu gazu przy prędkościach 90km/h i więcej i zazwyczaj gdy jest obciążony, np. górka (silnik 1.6 alz bez gazu). Edytowane 19 Września 2017 przez moreluz
HatefulEvil Opublikowano 20 Września 2017 Autor Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) Czujnik pal licho, ja tak zrobiłem kilka tras polska-niemcy i wymieniłem go dopiero w zeszłym tygodniu. Na forum wyczytałem, żeby szybko zamienić czujniki bez spuszczania chłodziwa i faktycznie się udało; tylko trzeba stary oring wyjąć osobno, bo z czujnikiem pewnie nie pójdzie, no i ktoś musi trzymać miskę bo pareset mililitrów zejdzie. Trzęsienie w trakcie jazdy to chyba kwalifikuje się pod obejrzenie zawieszenia, wyważenia kół i takie tam? Edytowane 20 Września 2017 przez HatefulEvil
moreluz Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) Co do czujnika to zabiorę się za niego jak wrócę (temat z podmianą znalazłem). Natomiast w drugim przypadku obstawiam przegub wewnętrzny, bo koła wyważone itd. update: kontrolkę check wymusza jednak błąd kata, bo jak się okazuje sporadyczny czujnika nie powinien powodować zapalenia kontrolki CE. Edytowane 22 Września 2017 przez moreluz
HatefulEvil Opublikowano 23 Września 2017 Autor Opublikowano 23 Września 2017 W dniu 11.07.2017 o 22:54, Kary napisał: Kolego ogarnąłeś temat? Bo u mnie stało się podobnie i czytałem na forum, że winowajcom może być czujnik G83... Daj znać co u Ciebie. Wymieniłem czujnik G83 i wygląda na to, że nie wpłynął na resztę, Bo miałem nie dawno niemalże tą samą powtórkę z rozrywki; jedynie przepustnica sobie odpuściła tym razem.
HatefulEvil Opublikowano 30 Września 2017 Autor Opublikowano 30 Września 2017 Zamieniłem cewkę 1 z 2 i jak na razie nawet starając się o objawy nie wracają. Czyżby problem leżał w złym styku na wtyczce?
jacek70 Opublikowano 30 Września 2017 Opublikowano 30 Września 2017 31 minut temu, HatefulEvil napisał: Zamieniłem cewkę 1 z 2 i jak na razie nawet starając się o objawy nie wracają. Czyżby problem leżał w złym styku na wtyczce? Jest to możliwe. Ja miałem podobnie to skończyło się na wymianie cewki.
HatefulEvil Opublikowano 1 Października 2017 Autor Opublikowano 1 Października 2017 No o tych na świecach, przed wiązką.
HatefulEvil Opublikowano 10 Października 2017 Autor Opublikowano 10 Października 2017 Niestety problem powrócił na cylindrze pierwszym. Próbować zamienić nowe świece boscha miejscami czy szukać problemu gdzie indziej? Zostaje bodajże wiązka albo mieszanka.
moreluz Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 (edytowane) U mnie również problem rozwiązany połowicznie. Trzęsienie budy ustało po wymianie obu poduszek silnika - jedna wylała kompletnie, druga już ledwo się trzymała. Czyjnik G83 wymieniony, ale błąd po kilkuset km powrócił. Auto grzeje, wskazówka w pionie po 3-4km jazdy (temperatura otoczenia ok 10C), nie opada podczas jazdy itd. Rozumiem, że tym razem termostat do wymiany? Poniżej błędy - i tutaj jeszcze jedno pytanie, bo doszły mnie słuchy, że błąd G83 nie skutkuje zapaleniem check engine. Jeśli tak to który poniższy zapala check engine? 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 006 - Short to Plus - Intermittent 17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow P1423 - 008 - Implausible Signal 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent Edytowane 25 Października 2017 przez moreluz
HatefulEvil Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 W dniu 25.10.2017 o 10:02, moreluz napisał: U mnie również problem rozwiązany połowicznie. Trzęsienie budy ustało po wymianie obu poduszek silnika - jedna wylała kompletnie, druga już ledwo się trzymała. Czyjnik G83 wymieniony, ale błąd po kilkuset km powrócił. Auto grzeje, wskazówka w pionie po 3-4km jazdy (temperatura otoczenia ok 10C), nie opada podczas jazdy itd. Rozumiem, że tym razem termostat do wymiany? Poniżej błędy - i tutaj jeszcze jedno pytanie, bo doszły mnie słuchy, że błąd G83 nie skutkuje zapaleniem check engine. Jeśli tak to który poniższy zapala check engine? 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 006 - Short to Plus - Intermittent 17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow P1423 - 008 - Implausible Signal 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent tu masz o SAI zapewne on daje checka. A co do wibracji budy to u mnie był to "tylko" efekt jazdy na 3 cylindrach 1
moreluz Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Dzięki, widziałem ten filmik, ale nie zabrałem się za to ponieważ nie mam kanału, a mam osłonę do ściągnięcia by się dostać do pompy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się