arturoi 0 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Witam; Panowie i Panie przyszedł u mnie czas na wymianę sprzęgła. Sprzęgło wytrzymało mi 60 tys. firmy valeo. Rok temu kupiłem w promocyjnej cenie nowe kompletne sprzęgło również firmy valeo. Powiem szczerze, że mało to sprzęgło wytrzymało i zastanawiam się czy nie oddać tego nowego sprzęgła na wymianę okładzin do warsztatu zajmującego się regeneracją sprzęgieł. Chodzi aby mi wymienili okładziny na tej nowej tarczy sprzęgłowej na sportowe. Czy ktoś z was już może robił takie rzeczy? Ile wam sprzęgła wytrzymują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfagn 18 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Uzupełnij profil. Nawet nie wiemy jaki masz silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoi 0 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 B-8090 S czyli tzw kevlar, ja jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger18sx 2 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 W moim autku rozślizgało się sprzęgło.W sobotę rozebrałem i ktoś wymienił zestaw w 2013 roku lecz jakiś matoł założył tarczę 210 mm zamiast 228. A że załatwiłem sobie kit valeo ze sztywnym kołem więc to założyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1806 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Jeśli chodzi o regenerację sprzęgła to polecam zakład na ulicy Skoczylasa w Warszawie. Zrobiłem tam już kilka, cena ok 100zl za zwykle, Kevlar droższy, ale nigdy nie było lipy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Obijałem tarczę okładziną organiczną z domieszką kevlaru z Luk'a. Okładziny w kolorze żółtym, nie znam oznaczenia. Dobrze toto znosi duże obciążenia, a po 80 tys. km jazdy na tarczy nie widać żadnych śladów zużycia. Przy mocno podkręconym niutonie powinna dobrze kleić, z seryjnym dociskiem z 2.5 teoretycznie do 500 Nm. Wady: już lekkie przypalenie powoduje, że śmierdzi niemiłosiernie (aczkolwiek nadal klei i nic poza tym złego się nie dzieje), przeciągające się manewry na półsprzęgle typu parkowanie na grubość lakieru jej nie służą bo się szkli i później poszarpuje przy ruszaniu dopóki szkliwo się nie zetrze. Ja już dobrowolnie do seryjnej okładziny organicznej nie wracam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się