Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z przepływką


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam problem już nie wiem z czym :)  Otóż problem był z dymieniem białym na zimnym silniku , z tyłu nic nie było widać do momentu złapania temperatury 70 stopni , wiec padło na wymianę wtrysków . Rezultat taki że auto jechało jak jedzie i dymi dalej , przez przypadek odpiąłem przepływke i moje zdziwienie , auto jedzie dalej tak samo , nie ma różnicy z podpiętą przepływką czy bez auto ma dalej taką samą moc jak z podpiętą i najlepsze jest to że nie dymi nic :)  miał ktoś taki dziwny problem ? silnik brd

Opublikowano

W tym autku przeplywomierz nie wpływa na moc

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
51 minut temu, michcio1985 napisał:

W tym autku przeplywomierz nie wpływa na moc

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

to po co on tam jest ? i jaki ma wpływ na dymienie ? moim zdaniem powinien dymić jak jest odłączony a nie odwrotnie .

Opublikowano

Jego głównym zadaniem jest sterowanie egr em. Prawdopodobnie masz uszkodzony egr a nie przeplywomierz.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

yhmmm jak to sprawdzić dokładnie ? i przez to by tak kopcił na zimnym ?

Opublikowano

Serio przeplywka nie wpływa na moc?? O kurde, to mnie zdziwiles.

Myślałem że u mnie właśnie przeplywka siada, bo auto ma kopyto tylko jeśli przycisne gaz do połowy (gaz do końca pedału= słabe przyspieszenie) a tu takie rzeczy, to już nie wiem co może być przyczyną..

Opublikowano

W starszych 1.9 ma wpływ w 2.0 tdi juz nie. Podłącz pod komputer i zobacz na błędy i parametry w gr.4. Prawdopodobnie egr się nie domyka i na pełnej piź. .dzie tracisz parametry. Najprościej i najszybciej sprawdzisz to wkładając cienka blaszkę na dopływie spalin do kolektora ssacego. Jeżeli problem zniknie to masz uwalony egr.


Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Lub zasyfiony i czyszczenie pomoże.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
17 minut temu, michcio1985 napisał:

Lub zasyfiony i czyszczenie pomoże.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

Niestety ani egru ani dpfa nie mam już w silniku i wszystko zrobione jest na cacy, co ciekawe ten problem również występował z dpfem i egrem.  Spróbuję wyczyścić jeszcze n75, może nie rusza się tak jak powinien przez co nie steruje do końca geometria..  A czy czujnik temp.paliwa może wpływać na taki objaw?

Opublikowano

Może coś wpływać. Hmm najlepiej żebyś zrobił logi silnika. Wtedy to by ułatwiło diagnozę.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...