micgan Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Witam, ostatnio przez przypadek zauważyłem po numerach, że mam u siebie miske olejową (058103603) która wg ETKI była montowana w silnikach 1.8 m.in. ADR, AFY, AEB, AJL i nie było by może w tym nic dziwnego skoro wszystko pasuje i tak już jeździ od kiedy ją kupiłem i pewnie długo wcześniej gdyby nie to że sprawdzając w manualu "Sam naprawiam" w moim silniku powinno być 3,8litra a w tym 1.8 3,5litra i teraz moje pytanie brzmi, czy może w tej sytuacji lepiej będzie trzymać poziom oleju na bagnecie przy oznaczeniu MAX czy te 300ml nie robi większej różnicy (dodam jeszcze, że samochód jest po CHIPie na 144km)
sebaa692 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 (edytowane) 16 godzin temu, micgan napisał: Witam, ostatnio przez przypadek zauważyłem po numerach, że mam u siebie miske olejową (058103603) która wg ETKI była montowana w silnikach 1.8 m.in. ADR, AFY, AEB, AJL i nie było by może w tym nic dziwnego skoro wszystko pasuje i tak już jeździ od kiedy ją kupiłem i pewnie długo wcześniej gdyby nie to że sprawdzając w manualu "Sam naprawiam" w moim silniku powinno być 3,8litra a w tym 1.8 3,5litra i teraz moje pytanie brzmi, czy może w tej sytuacji lepiej będzie trzymać poziom oleju na bagnecie przy oznaczeniu MAX czy te 300ml nie robi większej różnicy (dodam jeszcze, że samochód jest po CHIPie na 144km) Ja bym trzymał się bliżej maxa i nie powinno być problemu. Zmieniaj olej na czas. Edytowane 18 Czerwca 2017 przez sebaa692
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się