sebo77 0 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Czesc mam 1.9TDI Mam problem z moca podczas jazdy gdy chcem przyspieszyc auto pomalu sie zbiera nie ma kopa gdy jade 80km na godzine na czwartym biegu i chcem przyspieszyc niema prawie reakci w pierwszej fazie troche ciagnie a potem pedal w podloge i nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Czesc mam 1.9TDI Mam problem z moca podczas jazdy gdy chcem przyspieszyc auto pomalu sie zbiera nie ma kopa gdy jade 80km na godzine na czwartym biegu i chcem przyspieszyc niema prawie reakci w pierwszej fazie troche ciagnie a potem pedal w podloge i nic. narazie problem to masz z ortografią.....drugim problemem jest to ze nie uzyłeś opcji szukaj....a jedynym rozwiązaniem twojego problemu to bedzie podpiecie sie do vaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 ok słyszłem ze tu pomagaja a nie nabijaja sie czy ktos mi cos doradzi przeciez napisałem ci ze trza zrobic logi i odczytac zapisane błedy podpinając sie do vaga... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 silnik łąpie tryb awaryjny http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=search2 wpisz "tryb awaryjny" albo "notlauf " znajdziesz caly wachlarz mozliwych problemow i ich rozwiazan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 jezeli przeprowadzisz prawidlowo diagnostyke nie powinno byc problemow. gorzej gdy wykona to mechanik ktory nie bardzo wie co to VAG a ma takowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 sztance w turbinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Mam pytanie co to są sztance w turbinie i gdzie to jest. jak sie dowiesz to chetnie sam sie dowiem a powaznie w turbinie masz kierownice, sztange sterujaca nimi i wirnik turbiny oraz kompresora z lozyskami slizgowymi... i ich obudowy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 ok chodzi o sztange ponoc mozna sprawdzic poruszac nia czy turbina leko chodzi czy kierownice chodza lekko, ale delikatnie zebys nie uszkodzil silownika nia sterujacego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 kolego naprawde wszystko jest tutaj opisane. wrzucasz haslo "VAG" http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=search2 dostajesz rozne linki, czytasz i wiesz... tu przykladowy... http://www.a4-klub.pl/smf/all_vagcom_jaki_kupic-t4810.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 VAG jest to interfejs diagostyczny (kabelek + program Vag-com) dzieki niemu odczytasz, czy twoj silnik ma jakies błedy i co go boli a tutaj masz co nieco o sztandze http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t18912.0.html;highlight=regulacja+sztangi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 najlepiej udaj sie do kogos kto sie na tym choc troche zna, podepnie vaga i zrobi logi dynamiczne 003,008,011 w szczególności i problem będziesz miał jak na dłoni, poczytaj trochę o logowaniu -opcja szukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo77 0 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Mam pytanie jak rozruszac sztange w turbinie prosze o porade jeżeli jeszcze raz zapytasz o to co było juz wiele razy napisane na forum dostaniesz ostrzeżenie [br]Dopisany: 17 Styczeń 2009, 11:13_________________________________________________Mam pytanie czy demontaz turbiny jest skoplikowany i jak to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 jest troche, pracy, moze sie zdarzyc ze ukreci sie przewod cisnieniowy oleju. moze sie zdarzyc ze zle zamontujesz przewod cisnieniowy oraz odprowadzajacy oleju wtedy masz wydatek.. poszukaj watku o czyszczeniu prowadnic turbiny silnika AFN, bedziesz mial zakreslony zakres niezbednych prac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 czy kierownice chodza lekko, ale delikatnie zebys nie uszkodzil silownika nia sterujacego :cool1 Qrde...ja mam w aucie tylko jedną kierownicę, widocznie jakaś uboga wersja...Chodzi lekko, mam wspomaganie. Może mi ktoś powie, gdzie jest reszta kierownic? :polew: ok, ale żarty na bok - kolejny temat, w którym trzeba wstawić 2 emotki i napisać program "szukaj" "begin if "zmienna"="notlauf; tryb awaryjny;problem z mocą; brak mocy,then type "szukaj" type "zapnij vaga, zrób logi" end if end." Działanie programu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 [ "begin if "zmienna"="notlauf; tryb awaryjny;problem z mocą; brak mocy,then type "szukaj" type "zapnij vaga, zrób logi" end if end." Działanie programu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Dzisiaj sprawdzalem sztage w turbinie chodzi dosyc cierzko do gory w dól lzej mam bardzo maly skok czy to ok i jak ja rozruszac,i jake jeszcze moga byc przyczyny ze moje auto mam klopoty z moca czasami ja ma a czasami nie . kolego czy użyłeś chociaż raz wyszukiwarki? zadajesz wciąż pytania, na które wszystkie odpowiedzi sa już na forum zamieszczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo77 0 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 w czym problem ja tylko pytam jak niechcesz to nie musisz pomagac przeciesz cie nie zmuszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 to nie chodzi o kwestie pomagania. tylko jezeli kazdy bedzie wkolko powielac te same problemy, z forum nie da sie korzystac. czy to naprawde tak ciezko cos wyszukac samemu? [br]Dopisany: 17 Styczeń 2009, 18:41_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/b5_19_ajm_bialy_dym_brak_turbo_i_mocy-t4622.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t12687.0.html;highlight=kierownic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 najpierw poszukaj a potem zadawaj pytania jak nie znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się