Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Luz na wale napędowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam , szukałem szukałem na forum ale w sumie nic nie znalazłem , dzisiaj z mechanikiem znajomkiem oglądaliśmy dokładnie układ napędowy ponieważ przy zmianie biegów lubi trochę szarpnąć . przy kręceniu wałem okazało się że ma jedną czwartą obrotu luzu względem torsena i tu pytanie czy to jest normalne ? sprawdzał to ktoś ? dzięki za wszelką pomoc :)

Opublikowano

1/4 obrotu? :shocked:

Kurde sprawdziłbym u mnie w A6 ale nie pojade specjalnie na kanał, na moje cosik tu nie gra kolego. Poczekaj na opinie innych forumowiczów.

Opublikowano

Jeszcze wałem nie kręciłem ale obawiam się że to samo dolega mojej niuni. Na I biegu po ujęciu gazu kawałek ujedzie i jednocześnie z przyhamowaniem silnika słychać stuk. Czasami (przeważnie z niewielkiej górki) kilkakrotnie wpadnie w taki rezonans. Przy wyższych biegach tego nie wyczuwam. Wnerwia mnie to niesamowicie :disgust::wallbash:

Opublikowano

1/4 obrotu to już bardzo dużo. Ja mam mniejsze luzy i już wyczuwam stuki. Po drodze od skrzyni poprzez przeguby aż do torsena "kasują" się wszystkie niewielkie luzy i efekt jest taki jak słyszysz. Myślę że trzeba będzie zacząć kasować luzy od najtańszego elementu aż uzyskamy zadawalające efekty.

Opublikowano

Kręciłem niedawno wałem u siebie jak auto było na podnośniku. Nie było żadnego luzu, nawet mały obrót od razu był widoczny na tylnych kołach.

Opublikowano

wyglada na zajechany torsen lub tylny most

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...