patrykaudi94 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Witam, wziąłem się ostatnio za wymiane uszczelki pod miską olejową,tej drugiej oczywiście, po zdemontowaniu sanek i wszystkiego co przeszkadzało zdjąłem ową miskę wyczyściłem, po wielu próbach dokupienia uszczelki stwierdziłem że zamontuje na silikonie, tak zresztą też było zamontowane pierwotnie, wydaje mi sie ze orginał(biały) wyglądało na elringa. Pompy oleju nie demontowałem, jedynie rurki doprowadzające olej do filtra oleju i potem z filtra do reszty silnika. Po zalaniu wszystkiego olejem odpaliłem, dolałem oleju odpowietrzyłem układ chłodzenia etc. Po wyjechaniu na drogę powyżej ok 3krpm zaświeca się ciśnienie oleju, po zgaszeniu i ponownym zapaleniu ciśnienie gaśnie lecz po przegazowaniu do w/w wartośći znów sie zaświeca, czy w owej misce jest jakiś spływ czy coś co mogłem przytkać np silikonem? Filtr oleju podmieniony więc odpada, dodam że w momencie podmiany jak odkręciłem filtr to z króćca do którego dokręcamy filtr zaczął wypływać olej powiedzmy że pod ''ciśnieniem'' w większej ilości niz zwykle przy wymianie.
MarcinA4v6 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Mam ten sam silnik tylko ze manual sprawdz czujnik oleju ja miałem to samo ale podczas trasy zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie i było ok gaz do 3000 i juz lipa smarowanko sie pali czujnik był wymieniany i cos z podstawą filtra oleju jezeli dobrze pamietam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się