erchi Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Dziś w trakcie jazdy (przy wyprzedzaniu) spadła temperatura płynu chłodniczego w okolice 60stopni (wskazanie na blacie), po czym sterownik LPG przełączył zasilanie na benzynę i nie mogłem tego ponownie włączyć. Po zgaszeniu silnika zajrzałem pod maskę i okazało się, że płyn w zbiorniczku wyrównawczym ma ciemny, prawie czarny kolor. W sobotę gdy zaglądałem był różowy. Co się mogło stać? Bo potem temperatura wróciła do normy i z przełączeniem na LPG nie było już problemu. Edycja: wyciągnąłem trochę płynu strzykawką, nie wygląda źle. To bardziej nazbierało się ciemnego osadu w części zbiorniczka wyrównawczego. Ale nadal nie ma pomysłu na nagły spadek temperatury cieczy chł. podczas jazdy. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez erchi
azure Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Tak jak pisałem Ci - szukaj nieszczelności w układzie.
aiwer Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Jeżeli nie ma ubytków to nieszczelnośc nie wchodzi w grę. Przepłukaj cały układ jakimś octem i gorącą wodą.
erchi Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2017 Ubytki były, po wymianie króćca z tyłu trochę się uspokoiło. Poza tym termostat raczej do wymiany - podczas jazdy dobiło w normalnym tempie do 90st, po czym powoli spadało w okolice 60 i tak już zostało. Po zgaszeniu silnika na kilka minut i ponownym odpaleniu, na blacie widniało 90st i podczas dalszej jazdy tak zostało.
aiwer Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 27 minutes ago, erchi said: Ubytki były, po wymianie króćca z tyłu trochę się uspokoiło. Poza tym termostat raczej do wymiany - podczas jazdy dobiło w normalnym tempie do 90st, po czym powoli spadało w okolice 60 i tak już zostało. Po zgaszeniu silnika na kilka minut i ponownym odpaleniu, na blacie widniało 90st i podczas dalszej jazdy tak zostało. A gdzie masz w 1 poście wzmianke o ubytkach?
erchi Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Opublikowano 5 Lipca 2017 Lekkie ślady wycieków w okolicy reduktora i podstawy filtra oleju. Dokręciłem opaski. Temperaturę 90st. osiąga, po czym schodzi poniżej 70 i tak już zostaje. Po zgaszeniu silnika na kilka minut i ponownym ruszeniu w trasę wskazuje już 90st i tak trzyma, rzadko kiedy ponownie spada w okolice 70. Termostat się najwyraźniej przycina, więc będzie do wymiany.
erchi Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Dnia 26.06.2017 o 22:17, azure napisał: Tak jak pisałem Ci - szukaj nieszczelności w układzie. No i się znalazło - króciec z tyłu silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się