Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jaką audiolke kupić ?


Sharky

Rekomendowane odpowiedzi

A więc marzy mi się jakieś Audi, ale w temacie jestem raczej zielony. I mam tutaj po pierwsze pytanie, ile będzie mnie kosztować jakiś samochodzik (oczywiście B5) w dość dobrym stanie, którego nie bede musiał remontowac zaraz po zakupie :kox:. CHciałem przeznaczyć na to ok 10k zł ale widzę, ze to chyba będize za mało, co myslicie ? Po drugie mam proźbe, abyście mi przedstawili jakie wersje B5 wogóle wyszły, abym wiedizał wogóle z czym to się je, jak rozpocznę na poważnie moje poszukiwania :naughty: Szczególenie nie umiem się rozeznac w tych oznaczeniach silników, owszem na wikipedi znalazłem tebelke gdzie wypisane są wszystkie wersje silników, ale nie ma przy nich tych oznaczeń co na forum :no: Z góry dzięki za pomoc lajikowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Ci kolega tomeks32 wskazał na tej stronce znajdziesz wszystko to, co Cie interesuje. Odnośnie kosztu zakupu to 10tyś zł. to za mało za A4 B5 w dobrym stanie, nad pojemnością i mocą silnika dobrze się zastanów, bo jak już kupisz to potem możesz żałować ze np. jest za słaby, myślę że dobrym rozwiązaniem jest silnik 1.8T, tylko trzeba uważać przy zakupie bo często zdarza się że ludzie sprzedają z padniętą turbiną. Ja też przymierzałem się do zakupu 1.8T, ale po obejrzeniu trzech samochodów, uruchomieniu ich, słychać było że coś jest nie tak w silnikach, w końcu tak przypadkiem znalazłem A4 B5 98r. 2.4 V6 30V, obejrzałem, przejechałem się i zakochałem się. Ale coś za coś, koszty wyniosły mnie 5tyś euro z rejestracją, wszystkimi opłatami i ubezpieczeniem. Kupiłem w niemczech od dziadka, który miał 78l, serwis w Audi, faktury mam za wszystkie przeglądy i części jakie wymieniał, od początku jak go kupił. Więc życzę powodzenia w poszukiwaniach. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach