Flyer Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Planowalismy zrobic spota w Plonsku w niedziele o 11:00. ...ale ja moge i w sobote sie spotkac gdzies z Toba.
Grzegorz76 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Ok Piotrek, dzięki piękne za wszystko. Będę starał się dojść co jest nie tak z moim autem i napiszę jak coś będę wiedział, gdybym miał jeszcze jakieś pytania to się zgłoszę, jeżeli pozwolisz. Konkretne pytania, nie będę Cię już zmuszał do gdybania Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam [br]Dopisany: 04 Luty 2009, 21:42_________________________________________________ Planowalismy zrobic spota w Plonsku w niedziele o 11:00. ...ale ja moge i w sobote sie spotkac gdzies z Toba. W niedzielę nie bardzo bo muszę zawieźć kolegę na lotnisko do Bydgoszczy, lepiej w sobotę ale zależałoby mi, żeby ten kolega Twój był AKN,em. On może być u Ciebie w sobotę?, jest z Płońska?
Flyer Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 wiissnia - mowie o nim pisze rowniez na forum :gwizdanie: Napisz PW do niego. Ew. mozesz do niego podjechac kiedy indziej... mieszka kolo Plocka
Grzegorz76 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Ok, dzięki piękne. W razie czegoś dam jeszcze znać...
Flyer Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Tylko on ma auto po mocnym programie... ktore krotko mowiac - zapitala Moja [ciezsza i na wiekszych kolach] seria nie dala rady :gwizdanie:
Grzegorz76 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 wiissnia - mowie o nim pisze rowniez na forum :gwizdanie: Napisz PW do niego. Ew. mozesz do niego podjechac kiedy indziej... mieszka kolo Plocka Z tym, że widzę, że on nie ma serii, rasował u Rogala. A nie wiem czy na oko, słuch, mógłby mi coś doradzić. Najwyżej można by logi porobić, mam Vaga. Żeby ta wycieczka nie okazała się tylko wycieczką Żeby mnie choć trochę przybliżyła do rozwiązania gdzie tkwi problem w moim aucie [br]Dopisany: 04 Luty 2009, 22:04_________________________________________________ Odnośnie lakonicznej informacji, którą pozyskałeś od gościa regenerującego wtryskiwacze, ze "wymieniane są wszystkie bebechy" (ciekawe, nawet bardzo ciekawe co też ów gostek zalicza w skład bebechów ) - ja chcę Ci uświadomić, że komplet nowych ori-końcówek Bosch'a do Twojego auta kosztuje ok. 1200 zł. plus ok. 150 zł. za wymianę z regulacją w regularnym serwisie Bosch'a ... . Co oczywiste - aby dotrzeć do wtryskiwaczy - trzeba zdemontować dekle zaworowe, przez co wałki/hydraulika będzie dostępna bez ograniczeń. Cześć Piotrek, czy te końcówki mają jakiś swój numer?, bo w Etce figuruje tylko wtryskiwacz jako całość.
Piotruś Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Końcówki mają "swój numer" - ściśle dopasowany do typu i rocznika. Do zdobycia/sprawdzenia w każdym serwisie Bosch'a.
Grzegorz76 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Opublikowano 23 Lutego 2009 Wybacz Grzesiek ale popełniłem błąd polegający na wyrywkowej ocenie logów, "zapominając" jednocześnie o zakresie już wykonanych prac. Niemniej, wobec tego opisu: "• powiększający się stan oleju silnikowego - to mnie bardzo zastanowiło bo naprawdę, u mnie zamiast ubywać oleju to go przybywa." jak też faktu, że wykręciłeś mokre świece żarowe oraz i tego co napisałeś w tym zdaniu: "• charakterystyczne stukanie - stuka, słychać takie cyk cyk cyk,stuka puka, czasami ciszej chodzi czasami głośno, pisałem już kiedyś i powiedziałeś, że nie powinno tak być " Chciałem sprostować Jednak oleju nie przybywa...,ubywa go po troszku ale wydaje mi się, że wszystko w granicach normy. Mój błąd polegał na tym, że sprawdzałem stan oleju w samochodzie który stał dłużej a potem w trakcie pracy (wiadomo, że wtedy wyniki trochę się różnią). Mea culpa...Co do stukania to też trochę przesadziłem..., jedyne co mogę powiedzieć to to, że czasami słychać takie "cyk, cyk, cyk, ale to raczej któryś wtryskiwacz i to po rozgrzaniu silnika ustępuje.. Jedyny moment gdzie słychać nieprzyjemne takie stukanie to moment wyłączania i włączania silnika. Nie są to stuki czysto metaliczne (metal o metal) ale niewątpliwie czuć takie niby stukanie, szarpanie. Niedługo będę zdejmować pokrywy zaworowe i zobaczę stan wałków..., kawałek wałka widać przez wlew olejowy i nie wydaje się być wytarty... ale zobaczymy... Miałem już Cię nie dręczyć gdybaniem ale wybacz mi jeszcze raz... Chodzi o różnicę w korektach na cylindrach z lipca i teraz. Czy jest możliwe, że te korekty się pojawiły, ponieważ wymieniona pompa już nie współdziała tak jak powinna ze starymi wtryskiwaczami? (Pisałeś, że razem z wymianą pompy powinno się wymieniać wtryskiwacze, o ile dobrze pamiętam). I jeszcze jedno, znasz się może na elektryce? Zauważyłem, że podczas otwierania/zamykania auta, potwierdza mi tylko migaczami po lewej stronie(od kierowcy), prawa strona nie miga. Znasz taki przypadek, lub czujesz co to może być? Pozdrawiam [br]Dopisany: 14 Luty 2009, 00:21_________________________________________________Witam. Oto ostatnie kompletne logi. Statyczne ; http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf874ec9178527ad.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/560d1ee32d35900b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/761c578969b2dcdb.html Dynamiczne : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c90b226457cf15e0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e3750cfe2a225af.html Bazowe : To chyba wszystko. Bardzo proszę o analizę... Pozdrawiam
Piotruś Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Niestety nie widzę np. 004 statycznego (coś przeoczyłem ?). Z tego co widać tym razem - tragedii nie ma lecz coś jest nie tak, skoro: - przepływomierz niedomaga (dosyć wyraźnie), a nie obcina z tego tytułu dawek ... . - temperatury brakuje (termostat !!) - dawka biegu jałowego wciąż jest minimalnie ale jednak za wysoka ... . Trudno - niech będzie, ze ja się nie znam ale bez ogólnych oględzin, bez jazdy próbnej i bez osłuchania poszczególnych podzespołów w tzw. realu - nie podejmuję się wydawania kolejnych opinii. W tym przypadku (jak zresztą w wielu innych również) - logowanie to nie pierwsza lecz ostatnia czynność diagnostyczna jaka można w tym aucie wykonać. Mogę jedynie ubolewać nad tym, że mieszkamy od siebie tak daleko ale via net zapas moich pomysłów już się wyczerpał .
Grzegorz76 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Opublikowano 24 Lutego 2009 Niestety nie widzę np. 004 statycznego (coś przeoczyłem ?). Z tego co widać tym razem - tragedii nie ma lecz coś jest nie tak, skoro: - przepływomierz niedomaga (dosyć wyraźnie), a nie obcina z tego tytułu dawek ... . - temperatury brakuje (termostat !!) - dawka biegu jałowego wciąż jest minimalnie ale jednak za wysoka ... . Trudno - niech będzie, ze ja się nie znam ale bez ogólnych oględzin, bez jazdy próbnej i bez osłuchania poszczególnych podzespołów w tzw. realu - nie podejmuję się wydawania kolejnych opinii. W tym przypadku (jak zresztą w wielu innych również) - logowanie to nie pierwsza lecz ostatnia czynność diagnostyczna jaka można w tym aucie wykonać. Mogę jedynie ubolewać nad tym, że mieszkamy od siebie tak daleko ale via net zapas moich pomysłów już się wyczerpał . A no tak, zapomniałem o statycznym 004 ale tam się nic nie zmieniło, na rozgrzanym silniku żądanie na poziomie 1*ATDC i tyle dostaje.Dzięki, jak uzbieram kasy na ewentualny remont to przejadę się do Ciebie i doprowadzimy go do porządku. Ale to nie wcześniej niż latem, no chyba, że do tego czasu odkryję jakąś w miarę tanią usterkę która psoci i sam ją wyeliminuję. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się