xmarox Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 (edytowane) Robiłem ostatnio czyszczenie pompowtrysków LM wg https://a4-klub.pl/topic/127707-all-czyszczenie-wtryskiwaczy-pompowtryskiwaczy-diesla/ . Zrobiłem logi: przed: 013: http://vaglog.pl/log-013_Ri30m0.html 023: http://vaglog.pl/log-023_6hwF0.html 004: http://vaglog.pl/log-004_p8OyRir.html 018: http://vaglog.pl/log-018_PodS4D.html 001: http://vaglog.pl/log-001_DWH5IpC.html 007:http://vaglog.pl/log-007_hjT4OC.html oraz po: 013: http://vaglog.pl/log-013_vV61F6.html 023: http://vaglog.pl/log-023_OI9JQZf.html 1. wydaje mi się, że z logów 23 wychochodzi dość słabo bip na 3 cylindrze, ale po czyszczeniu chyba jest trochę lepiej? 2. Czy wystarczy wymienić ten jeden pompowtrysk ? 3. Czy można się dowiedzieć gdzieś bez rozbierania jaki mam typ wtrysku? BA/AJ/FX ewentualnie tylko po zdjęciu pokrywy głowicy będzie widać ten nr na wtrysku? 4. Czy możnac ewentualnie założyć jeden wtrysk z innym ozaczeniem? 5. Czy jak wymienię (regenerowany lub z allegro na wymianę z kaucją) jeden wtrysk to trzeba wymienić wszystkie śruby 038 103 385 A? 6. czy robił ktoś pompki tu: Diesel Point Al. Jerozolimskie 228 02-495 Warszawa i może polecić warsztat? Jeżeli nie to gdzie warto się udać w okolicach Warszawy w przystępnych cenach? Zależy mi na kompleksowej usłudze tzn wyjmują, wymieniają/regenerują , wkładają? Sorki za mnogość pytań, ale planuję dość długą podróż wakacyjną i wolał bym nie mieć niespodzianek. Edytowane 3 Lipca 2017 przez xmarox
MariuszKK Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Jak zdejmiesz pokrywę, to będzie widać numery wtrysku. Być może nie trzeba wymieniać tej pompki. Ja bym zaczął od poprawienia połączenia elektrycznego - czyli dogięcie konektorów we wtyczce na każdym wtrysku. Siedzą w oleju, także może coś im nie stykać. Jeśli to nie pomoże, to kolejnym krokiem powinna być wymiana uszczelnień i ewentualnie wyrównanie gniazd. Można by to było zrobić na jednej wizycie w warsztacie, żeby mieć spokój na przyszłość. W przypadku gdy powyższe czynności nie pomogą, to szukaj wtrysku używanego z mniejszym przebiegiem. Wszystkie 4 wtryski muszą być o jednym oznaczeniu, także jeśli masz BA, to szukaj BA (lub zamiennika z ETKA) Wtryski regenerowane, to nie jest najlepsza opcja. Na forum jest kilka tematów, gdzie ludzie opisuje swoje "przeżycia" po wymianie pompek na regenerowane... Co do śrub - tą od wtrysku powinno się wymienić przy demontażu i ponownym montażu, jest ich 4. Te od dźwigienek pompowtrysków po pierwszym odkręceniu można teoretycznie zostawić, byle się nie ukręciły (jest ich 8 i są drogie)
xmarox Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Opublikowano 3 Lipca 2017 Czasami jeszcze mam taki objaw na zimnym, że jak by jeden gar nie chodził, tzn trzęsie budą i dziwnie się wkręca. Czy to może być pompka czy świeca? VAG podczas tego nic nie wywala, żadnego błędu.
MariuszKK Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Raczej pompka, bo jest już ciepło i świece nie wpływają aż tak na rozruch jak w zimie. Jak Ci nie równo chodzi, to sprawdź korekcje na kanale 13, pewnie ta 3 będzie miała +2.99. Jeśli tak, to tym bardziej przyjrzał bym się wiązce kabli do pompek.
xmarox Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Opublikowano 3 Lipca 2017 takich dużych korekcji nie ma: http://vaglog.pl/log-013_vV61F6.html
xmarox Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Opublikowano 3 Lipca 2017 (edytowane) 19 minut temu, trepek napisał: Korekcje masz bardzo dobre. a bip'y? 3 jak by kulał? Edytowane 3 Lipca 2017 przez xmarox
MariuszKK Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 No te są spoko, ale jak czyściłeś je płynem to nie ma co się dziwić. Pewnie robiłeś logi zaraz po czyszczeniu i silnik pracował na "wzbogaconej" mieszance A kiedy miałeś rozrząd robiony? Bo synchronizacja skacze od 0 do 1.1 na wolnych obrotach... dość rytmicznie, klima chodziła? Wałek rozrządu sprawdzałeś kiedyś czy nie wytarty?
xmarox Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Opublikowano 3 Lipca 2017 1 minutę temu, MariuszKK napisał: No te są spoko, ale jak czyściłeś je płynem to nie ma co się dziwić. Pewnie robiłeś logi zaraz po czyszczeniu i silnik pracował na "wzbogaconej" mieszance A kiedy miałeś rozrząd robiony? Bo synchronizacja skacze od 0 do 1.1 na wolnych obrotach... dość rytmicznie, klima chodziła? Wałek rozrządu sprawdzałeś kiedyś czy nie wytarty? Rozrząd w marcu , wałka nie patrzyłem. Elektryka/klima wyłączona oprócz świateł, bo mam moduł DRL. Sprawdzę jeszcze raz logi, bo może masz rację, że robiłem zaraz po czyszczeniu. W tygodniu może zerknę w elektrykę pompek. Dzięki za trop!
MariuszKK Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Świeży rozrząd.. może trzeba by zweryfikować jego napięcie? Ja robiłem rok temu i synchro kanał 4, okno 4, na luzie stoi sztywno. W Twoim aucie co któryś suw leci w plus, czyli opóźnia wtrysk paliwa. Ciekawe jak to się zachowuje podczas jazdy. Jak będziesz patrzył pompki, to obejrzyj wałek i stan panewek..
xmarox Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Opublikowano 3 Lipca 2017 (edytowane) 2 minuty temu, MariuszKK napisał: Świeży rozrząd.. może trzeba by zweryfikować jego napięcie? Ja robiłem rok temu i synchro kanał 4, okno 4, na luzie stoi sztywno. W Twoim aucie co któryś suw leci w plus, czyli opóźnia wtrysk paliwa. Ciekawe jak to się zachowuje podczas jazdy. Jak będziesz patrzył pompki, to obejrzyj wałek i stan panewek.. Podczas jazdy? czyli logi dynamiczne? czy jak idzie ? :-) Edytowane 3 Lipca 2017 przez xmarox
trepek Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 19 minut temu, xmarox napisał: a bip'y? 3 jak by kulał? Odnośnie BIPów to trójka kuleje.
xmarox Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Opublikowano 3 Lipca 2017 33 minuty temu, MariuszKK napisał: No podczas jazdy, log dynamiczny mam ale jeszcze przed czyszczeniem. dynamiczne: 000: http://vaglog.pl/log-000_427Z77P.html 001: http://vaglog.pl/log-001_6s8wt.html 003: http://vaglog.pl/log-003_i1sZ53R.html 004: http://vaglog.pl/log-004_jUKTf.html 008: http://vaglog.pl/log-008_b98s4M.html 010: http://vaglog.pl/log-010_ZtW6iT.html 011: http://vaglog.pl/log-011_51zw0E5.html Basic Settings: 000: http://vaglog.pl/log-000_w4T8AE.html 003: http://vaglog.pl/log-003_tBzNo.html 011: http://vaglog.pl/log-011_30N7Jtd.html BS po czyszczeniu EGR, ale nic nie dało , nie wiem czemu może n18 padł? 003: http://vaglog.pl/log-003_HI9woko.html Czegoś brakuje?
MariuszKK Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 No i zobacz sobie 004, 4 okienko, Kąt Synchronizacji, skacze od 0 do 3.3 wraz z obrotami. Według mnie to jest za dużo. Przy nowym rozrządzie +/- 0,5 może się ruszać (ekspertem nie jestem jednak). Żeby się nie okazało, ze Twoje problemy zaczęły się od źle złożonego rozrządu...
xmarox Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Opublikowano 3 Lipca 2017 Czyli, co może być z rozrządem? Źle napięty?Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
MariuszKK Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Może być źle napięty albo coś się dzieje z napinaczem? Trudno powiedzieć..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się