kkriss_24 Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Witam jestem po przekladce skrzyni Multitronic na manual A4 B8 2009r 2.0 tdi 143ps CAGA czujnik sprzegla jaki czujnik wstecznego zostaly podlaczone wedlug schematow. W obecnej chwili nie moge uruchomic silnika poniewaz na liczniku jest informacja aby uruchomic silnik nalezy przestawic dzwignie na P lub N, dodatkowo nie moge sie polaczyc przez vcds-a z silnikiem z innymi urzadzeniami lacze sie bez problemu. Jak polacze sie z 03 ABS, 09 cent elect, 17 instruments, 19 can gateway wyrzuca bledy 01314 braku komunikacji z silnikiem i 01315 brak komunikacji z skrzynia biegow. Po wcisnieciu sprzegla rozrusznik kreci, swiatla stopu swieca gdy pedal hamulca nie jest wcisniety , kluczyka nie mozna wyciagnac ze stacyjki zeby wylaczyc zaplon trzeba 2 razy przycisnac kluczyk. Bylbym bardzo wdzieczny za jaka kolwiek podpowiedz
kkriss_24 Opublikowano 7 Lipca 2017 Autor Opublikowano 7 Lipca 2017 Komunikacja z Ecu naprawiona uszkodzony zostal jeden z kabli can. Teraz auto odpala lecz nadal na liczniku pojawiaja sie komunikaty zeby przestawic dzwignie biegow na P lub N. Zzeby wyciagnac kluczy ze stacyjki musialem zrobic mostek na wtyczce 4 pinowej ktora byla podlaczona do lewarka od multitronica. Probowalem VCDSem zmienic kodowanie silnika ale w security Access jak wpisze kod z podpowiedzi wywala controller refused to send a seed! Error 7f service not supportu in active session a jak wyjde w coding i zmienie w byte 04 na transmission manual klikne Do it! to wywala coding rejected Error 31 request out of range. Kolega mowi zeby teraz zalatwic wsad od 2.0 tdi CAGA manual i wgrac go. Stad tez prosba o wsad ecu silnika 2.0 tdi Caga manual
MarcinOslo Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Wydaje mi sie ze powinien przyjac kodowanie ,robicie to na wylaczonym silniku ? ECU jesli to EDC17 to nie da sie tak poprostu kopiowac i wgrywac zawartosci pomiedzy sterownikami.
ziomal-84 Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Wydaje mi sie ze powinien przyjac kodowanie ,robicie to na wylaczonym silniku ? ECU jesli to EDC17 to nie da sie tak poprostu kopiowac i wgrywac zawartosci pomiedzy sterownikami. Wszystko się da wgrać nawet rozkład jazdy autobusu. Ale czy ster po tym odpali to inna kwestia. Do edc17 potrzebujesz lepszego sprzętu i trzeba rozkleić sterownik po obd nie da rady tak prosto ruszyc tricore. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
MarcinOslo Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 58 minut temu, ziomal-84 napisał: Wszystko się da wgrać nawet rozkład jazdy autobusu. Ale czy ster po tym odpali to inna kwestia. Do edc17 potrzebujesz lepszego sprzętu i trzeba rozkleić sterownik po obd nie da rady tak prosto ruszyc tricore. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka To jaki wogole bylby sens wgrywania czegos po czym auto nawet nie odpali .. ? Wlasnie o to chodzi ze nawet jak odczytasz pelna zawartosc i zaladujesz ja do innego ECU to auto i tak nie odpali ,i tyle chcialem autorowi watku podpowiedziec.
ziomal-84 Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Mylisz sie. Edc17 można kopiować klonować itd. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
MarcinOslo Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 9 minut temu, ziomal-84 napisał: Mylisz sie. Edc17 można kopiować klonować itd. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Ja o czym innym ,Ty o czym innym ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się