BumBum Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 Witam. Posiadam Audi a4 b6 z silnikiem 2.5 TDI BFC. Miałem błąd w silniku o wtrysku sterującym i wymieniłem go błąd zniknął. Ale został pewien objaw. Po odpaleniu silnika i dodaniu gazu obroty opadają falują tak w przedziale 900-950 i czuć wtedy drgania samochodu a samochód tak chodzi głośno klekocze, szczęka później przestaje i po jeździe znów zaczyna szczekać. Błędow żadnych nie ma logi sprawdzone wszystko jest okej. Co może być przyczyną przepływka czy co? Bo zamieniłem z passata 2.5 i jest gorzej trochę ale jest mocniejszy niż na mojej. Czy może dwumasa?
slawinio Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) wtryskiwacz jaki? nowy? używany? numery się zgadzają? Edytowane 4 Lipca 2017 przez slawinio
BumBum Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) wtryskiwacz używany ale numery się zgadzają identyczne są. Gdy założę stary przepływomierz tych drgań aż tak nie czuć tylko że wtedy wydaje się samochód słabszy . dzis byłem u znajomego który robi większość audi i stwierdził że wg niego jest to ten zawór kąta wtrysku w pompie. Ktoś się orientuje cenowo jak to wygląda czy trzeba robić cała pompę czy wymienia tylko ten zaworek? Edytowane 5 Lipca 2017 przez BumBum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się